آشپزی

طرز تهیه شیرموز پسته آسان و فوق‌العاده مقوی


با گرم شدن روز، میل به خوردن نوشیدنی های سرد بیشتر می شود. یکی از این نوشیدنی های سرد که علاوه بر مقوی و سیر کننده است، شیر پسته است. در این مطلب از آموزش تصویری آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه شیر پسته را که بسیار آسان و در چند مرحله تهیه می شود را به شما آموزش می دهیم. با ما بمان.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه شیر پسته

شیر پسته

شیر پسته یک نوشیدنی بسیار خوشمزه و مقوی است که انرژی شما را افزایش می دهد و به راحتی در خانه درست می شود.

این نوشیدنی خوشمزه می تواند یک میان وعده نیز باشد.

طرز تهیه شیر پسته

مخلوط کردن

  • شیر سرد: یک و نیم لیوان
  • موز: 3 مثقال
  • پسته خام: 3 قاشق غذاخوری
  • خامه: 3 قاشق غذاخوری
  • عسل: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر نارگیل: 2 قاشق غذاخوری
  • پودر گیلاس: نصف قاشق چایخوری

طرز تهیه شیر پسته

طرز تهیه شیر پسته

1.
برای تهیه یک موز شیر پسته خوشمزه، تمام مواد شامل موز، پسته خام، خامه، عسل، پودر نارگیل و شیر را در مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید تا یکدست شود.

طرز تهیه شیر پسته

.
وقتی همه مواد مخلوط شد، شیر موز را اضافه کرده، پودر اقاقیا (پودر را می توان جدا کرد) اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید.

طرز تهیه شیر پسته

3.
در این مرحله شیر پسته خوشمزه و غلیظ آماده است. حلقه های موز را در لیوان بریزید و لیوان را با شیر پسته پر کنید و با نارگیل و پودر پسته تزیین کنید.

ای بی سی مگمگ استعداد این یک پلت فرم برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدئو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا