هنر و سینما

آینده‌ی ویچر؛ تمام فیلم‌ها و سریال‌هایی که در راهند


دنیای مجموعه ویچر در نتفلیکس با بسیاری از مجموعه های دیگر که ما آینده گرالت و دیگر شخصیت ها را در آن می بینیم در حال گسترش است. ژانر رویایی دارای دنیاهای زیادی است که دارای افسانه خاص خود است ، یکی از مشهورترین داستانهای ویچر ، که توسط نویسنده لهستانی آندری ساپکوفسکی خلق شده است. The Witcher مجموعه ای از داستان های کوتاه و داستانی است که پس از توسعه بازی های ویدئویی بسیار محبوب شد و پس از پخش فیلم و تلویزیون در لهستان در 2001 و 2002 ، در دسامبر 2019 در Netflix منتشر شد و نسخه انگلیسی این داستان را نیز منتشر کرد.

مجموعه Netflix Witcher اثری دیگر با روایتی مستمر و گاه گیج کننده است (داستان در مکان ها و زمان های مختلف تنظیم می شود) و مخاطب را با سه شخصیت اصلی داستان آشنا می کند ؛ گرالت از ریویا (هنری کویل) ویچر بزرگ ، جادوگر انفر از ونگربرگ (آنیا چالوترا) و سیری (فریا آلن) ولیعهد سینترا است که قدرت های خاص خود را دارد. غول رسانه ای به خوبی از آنچه در داستان ویچر وجود داشت آگاه بود و در فصل دوم قبل از پخش فصل اول آن را گسترش داد. محبوبیت و موفقیت این مجموعه راه را برای برنامه نویسی در سایر برنامه های تلویزیونی و فیلم ویچر هموار کرده است.

دنیای The Witcher وسیع و مملو از گونه ها و موجودات مختلف است. بنابراین فقط یک سریال تلویزیونی برای تماشای همه آنها کافی نخواهد بود. یک انیمیشن قدیمی ، کابوس گرگ ، روی داستان وسمیر مربی گرالت متمرکز بود ، اما داستان دیگری هنوز منتشر نمی شود. در جریان رویداد مجازی Netflix Todom ، با پخش برنامه های تلویزیونی و فیلم های بیشتر از دنیای The Witcher ، اعلام شد که باید آنها را تماشا کنیم.

فصل 2 سری ویچر

ویچر

همانطور که در بالا ذکر شد ، The Witcher قبل از انتشار فصل اول به فصل دوم افزایش یافت و این فصل دوم در 17 دسامبر 2021 منتشر می شود. فصل اول The Witcher بر اساس کتاب The Last Wish and the Sword ساخته شده است. of Destiny که یک داستان کوتاه است و فصل دوم وارد یک حماسه بزرگ می شود ، زیرا بر اساس زندگی Blood of the Genies ساخته شده است. بنابراین ، فصل دوم The Witcher داستان گرالت و سیری را در راه خود به Kair Morhan دنبال می کند ، پادگانی سابق که در آن جادوگران گرگ مانند گرالت و مربی وی ، وسمیر (کیم بودنیا) آموزش دیده بودند.

سیری با کمک گرالت ، وسمیر و جادوگران دیگر آموزش می بیند و با گرالت ، اسکل (باسیل آیدنبنس) ، لامبرت (پل بولیون) و کین (جیسون آتور) دوست است ، اما این بدان معنا نیست که پایان کار به پایان رسیده است. مشکلات آنها انفر علاوه بر دیوارهای قاهره مورن ، توسط ارتش نیلفگارد اسیر می شود و موجودات مختلف همچنان به ویرانی می پردازند و فقط جادوگری مانند گرالت می تواند به اصلاح وضعیت کمک کند.

فصل 3 سری ویچر

فصل سوم این سریال ، مشابه فصل دوم ، قبل از انتشار قسمت 2 به طور رسمی گسترش یافت. البته ، جزئیات فصل سوم The Witcher در حال حاضر مشخص نیست ، زیرا باید منتظر ماند. فصل دوم به گرالت ، سیری ، انفر و دیگران می پردازد ، اما آیا نویسندگان و تهیه کنندگان تصمیم می گیرند این کتابها را اقتباس کنند. ، فصل سوم باید احیا شود. با این حال ، شایان ذکر است که فصل دوم از داستان بذر حقیقت از کتاب Last Desire ، که به نیولن (کریستوفر هیو) ارائه شد ، فرار خواهد کرد. بنابراین ، فصل سوم همچنین ممکن است مجموعه ای از داستانهای کوتاه از کتابهای آخرین آرزو و شمشیر سرنوشت را برای گسترش بیشتر دنیای این مجموعه بسازد.

جادوگر: ریشه خون

ویچر

نتفلیکس در ژوئیه 2020 اعلام کرد که مجموعه تلویزیونی آینده ای به نام The Witcher: Blood Roots پخش خواهد کرد. ویچر: ریشه خون بر خلاف پیش درآمد رایت ویچر: کابوس گرگ که انیمیشن داشت و بخشی از وسمیر (و گرالت جوان) بود ، یک مینی سریال زنده بود که 1200 سال قبل از وقایع اولین مجموعه تلویزیونی تنظیم شده بود. به این کتاب منشاء خون ، منشا جادوگران ، تاریخچه اولین جادوگران و همچنین رویدادهایی را که منجر به وحدت صحنه (زمانی که جهان انسان و حیوان یکی شد) (غول و جن) مورد بررسی قرار می دهد. ویچر: اصول اولیه خون عبارتند از سوفیا براون ، لارنس آفارن ، میشل یوهه ، لنی هنری ، میرن مک ، دیلان موران و جیکوب کالینز لوی.

فیلم اکشن جدید The Witcher

در زمان اعلام فصل سوم ، Netflix اعلام کرد که یک به روزرسانی جدید در دست ساخت است. این تصمیم احتمالاً به دلیل موفقیت The Wolf Nightmare ، اولین سری تکان دهنده از داستان ساپکوفسکی بود ، که مورد استقبال منتقدان و بینندگان قرار گرفت. جزئیات تاریخچه این فیلم جدید مشخص نیست. بنابراین می تواند ادامه کابوس گرگ باشد (فصل دوم سریال با نمایش و سمیر به این ترتیب پیش می رود) ، داستان شخص دیگری از سریال -یک داستان اصلی یا یک داستان روایی متفاوت از سریال اصلی به

سریال خانواده ویچر

ویچر

شاید بزرگترین معجزه ای که ویچر در جریان رویداد Netflix Todom انجام داد ، اعلام ایجاد مجموعه ای از خانواده ها در دنیای ویچر بود. این باعث انتقادات زیادی از بینندگان شد که احساس می کردند دنیای ویچر را نمی توان به یک داستان کودکانه تبدیل کرد. اما در واقع ، این یک حرکت عاقلانه و هوشمندانه توسط Netflix است ، زیرا محتوای سری اول بالغ ، تلخ و نامناسب برای همه بینندگان است.

مجموعه ای از داستان های طرفدار خانواده این جهان را برای مخاطبان بیشتری متمایز کرده و طرفداران بیشتری را به خود جلب می کند. البته جزئیات داستان این مجموعه در حال چرخش مانند یک راز است. بنابراین مشخص نیست که آیا این سریال درباره گرالت و سیری است یا این سریال بر شخصیت های دیگر و داستانهای نرم تر تمرکز می کند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا