هنر و سینما

آیا اگر جاودانگان در جنگ ابدیت حضور داشتند تانوس شکست می‌خورد؟


استودیو مارول در حال برنامه ریزی برای معرفی قهرمانان جاودانه جاودانه است ، اما این سوال باقی می ماند که آیا تانوس (جاش برولین) نقش انتقام جویان: جنگ ابدی را بازی می کرد؟

قسمت 4 دنیای سینمایی مارول بیشتر بر شخصیت های آشنا از گذشته با مجموعه های دیزنی پلاس مانند Vandavision ، The Falcon و Winter Soldier ، Loki و Black Widow متمرکز بود ، اما با پیشرفت دنیای Marvel ، آنها ناگزیر یک بازیکن اصلی جدید خواهند داشت. ، از تیم Use the Immortals (قبلاً در کمیک بوک) برای استفاده از حق رای دادن در آینده.

فیلم پرفروش آینده ، به کارگردانی کلوئی ژائو (کارگردان برنده اسکار) ، تیم جدیدی از قهرمانان مارول را نشان می دهد. آنها برای مدت طولانی وجود داشته اند و توسط آسمانی ایجاد شده اند تا از زمین در برابر دوگانگی محافظت کنند. تیم اصلی جاودانه ها شامل 10 نفر است: آنجلینا جولی در نقش تینا ، ریچارد مدن در نقش ایکاروس ، لورن ریدلوف در نقش مکاری ، برایان تیری هنری در نقش فاوستوس ، سلما هایک در نقش ایاک ، لیا مک هیو در نقش اسپریت ، دون لی در نقش گیلگمش ، کمیل نانجیانی در نقش کینگو ، جاما چان در نقش سرسی و بری کیوگان در نقش درویگ. تاریخ آنها با هم و به صورت جداگانه هزاران سال قدمت دارد. در این فیلم برخی موارد مربوط به گذشته مورد بحث قرار می گیرد ، اما به گفته طرفداران ، بزرگترین داستان در جهان بعد از Epic Infinity (3 مرحله اول Marvel) اتفاق می افتد.

یکی از بزرگترین س aboutالات در مورد مرده ها پس از انتقام جویان: بازی نهایی جایی است که آنها هنگام حمله تانوس در فیلم Forever and the Last Game مخفی شدند. آنها صدها نفر بر روی زمین بوده اند و به عنوان محافظان بشریت توصیف شده اند. بنابراین چگونه آنها در این حرکت تایتان دیوانه وار برای نابودی نیمی از جهان وساطت نکردند؟ آخرین تریلر پاسخ کوتاهی به این سوال ارائه می دهد. در حقیقت ، به آنها آموزش داده می شود که در هیچ شرایطی دخالت نکنند ، مگر اینکه پای دوگانه گراها را درگیر کند. بنابراین آنها هیچ کاری نکردند. این ابهام تا حدودی برطرف شده است ، اما س nextال بعدی این است که اگر آنها در جنگ علیه تانوس شرکت کنند ، چه اتفاقی می افتد؟

جاویدان (معمولاً) قوی تر از انتقام جویان هستند

جاودانه ها

این موجودات که توسط نویسنده کمیک بوک و هنرمند جک کربی در اواخر دهه 1970 ایجاد شده اند ، مانند تانوس ، گونه هایی جاودانه هستند که دارای توانایی هایی مانند تله پورت ، تله پاتی ، تله کینز ، پرواز و چابکی هستند. -بسیاری دیگر. به عنوان یک تیم ، هر یک اشتراکات زیادی دارند (حداقل روی کاغذ) اما هر کدام شهرت خاص خود را برای چیزی دارند که آنها را از سایر اعضا متمایز می کند. به عنوان مثال ، در آخرین تریلر ، ایکاروس در حال پرواز دیده می شود. او همچنین اشعه های قوی را از چشمان خود به طرف این دو نفر پرتاب می کند. از سوی دیگر ، سرسی قادر است دستگاه را با تبدیل اتوبوس به یک گل در تریلر دستکاری کند. ماکارونی هم سریع است.

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. قدرتمندترین قهرمانان روی زمین (انتقام جویان) خدایی به نام ثور (کریس همسورث) در بین خود دارند و بقیه آنها فقط انسانهای پیشرفته یا ماهری هستند. هالک (مارک روفالو) و کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) به لطف سرم قهرمانانه خود از افراد معمولی قوی تر هستند ، اما فاقد توانایی های دیگر دیگری مانند دوربرد یا اصلاح مواد هستند. لباس مرد آهنی (رابرت داونی جونیور) کوتاه مدت است و محدودیت های خاص خود را دارد. Black Widow (Scarlett Johansson) و Hawkeye (Clint Barton) فقط قاتل هستند و آموزش دیده اند. دیگر بازیگران قدرتمند عبارتند از: واندا (الیزابت اولسن) ، کاپیتان مارول (بری لارسون) و دکتر. استرنج (بندیکت کامبربچ) هر دو قدرتمند است ، اما احتمالاً توانایی های یکسان را ندارد. با مقایسه نظری ، بی گمان جاودانگی بالاتر از انتقام جویان است.

آیا جاودانگی ها می توانند مانع از جنگیدن تانوس برای همیشه شوند؟

جاودانه ها

ما احساس می کنیم که جاودانگی بسیار قوی تر از انتقام جویان است ، اما آیا مشارکت آنها در جنگ ابدی می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد؟ لازم نیست. همانطور که در Avengers: The Final Game دیدیم ، قدرتمندترین قهرمانان روی زمین و متحدانشان توانستند با موفقیت تایتان دیوانه و متحدانش را شکست دهند. البته ، بیوه سیاه و مرد آهنی خود را فدا کردند ، اما در نهایت انتقام جویان موفق شدند به هدف خود برسند. یکی از دلایل اصلی شکست او در جنگ ابدی عدم همکاری او بین اعضای تیم بود. در زمانی که طنوس به شدت به دنبال سنگ ابدی بود ، انتقام جویان هرگز هماهنگ نشدند و چرخیدند. ثور و هالک از این دنیا خارج شده اند و درگیری بین تونی استارک و استیو راجرز تیم را جدا کرد. زمین ضعیف است و تانوس زمان کافی برای اجرای نقشه مخرب خود را دارد.

با این حال ، وجود مرده ها وضعیت را بهبود بخشید ، به ویژه موجودات قدرتمندی که تقریباً هرگز کشته نشدند. آنها توانستند وارد نبرد واکاندا شوند و به جادوگر اسکارلت در دفاع از چشم انداز (پل بتانی) و ذهن کمک کنند. قدرت زیاد آنها باعث شد تا انتقام جویان مستقل از ثور و طوفان شکست تانوس شوند. نکته مهم حفظ وحدت آنها در طول این نبردها است. اگرچه آنها جاودانه هستند ، اما هرکدام تفاوت های خاص خود را دارند که می تواند منجر به درگیری شود و تهیه کننده جاودانه نیت مور نیز به این موضوع اشاره کرد. این بدان معناست که آنها می توانند در نبردهای تیمی داخلی مانند انتقام جویان در جنگ ابدی شرکت کنند.

اما چرا جاودانان درگیر جنگ ابدی نشدند؟

جاودانه ها

وقتی سرسی برای دین ویتمن (کیت هرینگتون) در مسیر اخیر جاودانه ها توضیح داد ، به آنها گفته شد که مگر اینکه مشکل اصلی دوینترها باشد ، وارد جنگ بشری نشوید. در این تریلر تبلیغاتی هرگز نام کسانی که این دستور را داده اند ذکر نشده است ، اما می توان با اطمینان گفت که خالق جاودانگی ، آسمانی دستور داد. آنها به ندرت توسط تماشاگران در دنیای سینمای مارول دیده می شوند ، اما در آثار قبلی این فرانچایز به آنها اشاره شده است ، همچنین یک ستاره در Guardians of the Galaxy 2 ، ایگو (کورت راسل) ، پدر ستاره لرد (کریس پرت) وجود دارد. ) فیلم آینده Chloe Zhao آنها را به خوبی معرفی می کند ، زیرا آنها نقش مهمی در ایجاد گروه قهرمان جدید مارول ایفا می کنند.

اکنون این سال مطرح می شود که چرا آنها از شرکت در مسابقات منع شده اند. سرسی به این موضوع نپرداخته است و احتمالاً پاسخ این س onال بر اساس خود فیلم و راز بزرگ جاودانه است. کوین فیگی ، فیلمساز مارول ، گفت که وقایع این فیلم تأثیر مهمی بر تاریخچه این حق امتیاز خواهد داشت ، که به سیاست عدم مشارکت تیم مربوط می شود. در هر صورت ، استودیو مارول باید بتواند توضیح دهد که چرا جاودانگی با Tanus نمی جنگد. این نه تنها بر روی زمین بلکه بر جهان نیز تأثیر گذاشت. شرکت در این مسابقه جاویدان تضمین کننده شکست Mad Titan اصلی نبود ، اما مطمئناً شانس پیروزی انتقام جویان را افزایش داد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا