هنر و سینما

بیوه سیاه؛ بزرگ‌ترین حفره‌های داستانی فیلم جدید مارول


مارول سرانجام با The Black Widow به سینماها بازگشت و در حالی که یکی از بهترین شاهکارهای سری Marvel محسوب می شود ، هیچ لحظه و شکافی ندارد.

هشدار: در این پست ، احتمال لو رفتن داستان فیلم سیاه وجود دارد

این فیلم جدید داستان مستقل خود را دارد ، اما همچنان با بقیه مجموعه به گونه ای ارتباط دارد که همیشه کاملاً منطقی نیست. همچنین جزئیاتی در مورد داستان بیوه سیاه وجود دارد که بی ربط است ، حتی اگر از سرگرمی و هیجان فیلم کم نکند.

اکشن فیلم بین Captain America: Civil War و Revenge: Eternal War است و فیلم باید دو راه را طی کند. یکی این است که به آمدن ناتاشا وفادار بمانید و دیگری این است که با آنچه در فیلم بعدی اتفاق می افتد مطابقت داشته باشید. تعدادی موضوع سرگرم کننده در طول فیلم وجود دارد ، از جمله شرح مفصل ماموریت ناتاشا و هاوکایی در بوداپست و یک داستان عالی در مورد لباس ناتاشا در جنگ ابدی.

وقتی فیلم به موضوعاتی مانند شخصیت بد ، توطئه های جهانی ، ماشین های پرنده و کنترل تصویر متحرک می پردازد ، اجتناب ناپذیر است که از او خواسته شود ناباوری خود را متوقف کرده و فقط آنچه را که در پیش روی آن است بپذیرد. Black Widow سهم خود را در این موارد دارد و همچنین تفاوت های زیادی در داستان آن نسبت به سایر فیلم های مارول وجود دارد.

درایکوف چگونه از انفجار جان سالم به در برد؟

عنکبوت

در اولین روز بیوه سیاه ، یلنا نشان می دهد که ژنرال درایکوف ، رهبر اتاق قرمز که ناتاشا معتقد بود سالها پیش او را کشته بود ، هنوز زنده است. اما دقیقاً چگونه می توان این کار را انجام داد؟ صحنه ای از صحنه ای که انفجاری را نشان می دهد که در آن ناتاشا قصد داشت او و دخترش آنتونیا را بکشد. این انفجار توسط سازمان سپر برنامه ریزی شده بود که به دلیل دقت در انجام ماموریت ها شناخته شده است. آنتونیا بعداً در فیلم شهادت داد که بر اثر انفجار به شدت مجروح شده است. با این حال ، درایکوف خود هیچ نشانه ای از آسیب ندارد ، هرچند با جراحات جزئی. این فیلم هیچ تلاشی برای توضیح چگونگی موفقیت آنها نمی کند و هیچ کس مجروح نمی شود. احتمالاً به این دلیل که انجام آن به شیوه ای قانع کننده بسیار دشوار است.

چرا الکسی فکر می کند با کاپیتان آمریکا مبارزه کرده است؟

عنکبوت

گارد سرخ چندین بار در فیلم “بیوه سیاه” به درگیری خود با کاپیتان آمریکا اشاره کرد ، ملاقاتی که به وضوح غیرممکن بود. الکسی خیلی کوچک بود تا در جنگ جهانی دوم به عنوان گارد سرخ خدمت کند. وقتی الکسی به پیروزی خود بر فرمانده زندان افتخار می کرد ، به راحتی می شد فهمید که این جمله دروغ خودخواهی و غرور است ، اما بعداً وقتی از ناتاشا پرسید که آیا استیو به راجرز گفته است. ، به نظر می رسد واقعاً باور دارد که او ملاقات کرده است کاپیتان آمریکایی عدم وجود جزئیات بیشتر در داستان Black Widow در مورد این موضوع ، علاقه مندان را بیشتر می کند.

گارد سرخ چگونه قدرت فوق بشری خود را به دست آورد؟

عنکبوت

الکسی گفت که او اولین و تنها سرباز در اتحاد جماهیر شوروی بود. این بدان معناست که نحوه به دست آوردن قدرت دیگر قابل برگشت نیست. در شاهین و سرباز زمستان می بینیم که در اواخر دهه 1940 و 1950 تلاش های زیادی برای ترجمه سرم کاپیتان آمریکا انجام شد ، به طوری که شوروی احتمالاً مقداری را در هیدرا خریداری کرده یا برخی را به سرقت برده است. این در ایالات متحده بود. از آنجا که مارول به تازگی تعدادی قهرمان معرفی کرده است ، توضیح نقاط قوت الکسی کمی آسان است ، اما هنوز جزئیاتی وجود دارد که چندان روشن نیست.

چگونه الکسی از رفتار ملینا در برنامه اتاق قرمز مطلع شد؟

عنکبوت

پس از نجات الکسی از زندان از ناتاشا و یلنا ، او به آنها می گوید که از طرح جدید اتاق سرخ چیزی نمی داند ، اما شاید ملینا نمی داند. سپس مکان خود را به آنها داد و با جزئیات توضیح داد که با دریکوف چه می کند. اما الکس ، که از اواسط دهه 1980 در زندان بود ، چگونه از این خبر مطلع است؟ او لباس های قدیمی خود را در خانه ملینا پیدا می کند ، به این معنی که قبل از رفتن به زندان مجبور بود در آنجا زندگی کند ، اما توضیح نمی دهد که چگونه می داند ملینا هنوز آنجا است یا هنوز در اتاق سرخ کار می کند.

اما چرا ناتاشا و یلنا هیچ مشکلی در کشتن مردم بی گناه ندارند؟

عنکبوت

Alexei Escape from Prison از ناتاشا و یلنا یکی از نمایش های اکشن بزرگ Black Widow است که تماشای آن واقعاً سرگرم کننده است. اما در این سریال می بینیم که افراد بی گناه در حین فرار مجروح و کشته می شوند. در این ویدئو ، بسیاری از نگهبانان قبل از وقوع زلزله به پناهگاه فرار می کنند و ناتاشا در حال کشتن هیچکس نشان داده نمی شود ، اما خشونت سه بازیگر اصلی صحنه است. این با شدت حملات آنها در اتاق سرخ برابر است. به از آنجا که این نگهبانان هیچ ارتباطی با رفتار بد ندارند ، غیر قابل درک به نظر می رسد که چگونه ناتاشا و یلنا با آنها رفتار کردند.

فرایندهای ذهنی در اتاق قرمز چگونه کار می کنند؟

عنکبوت

از زمان خروج ناتاشا از اتاق قرمز ، کنترل انسانی درایکوف قوی تر و تحقیرآمیزتر شده است. او می تواند با استفاده از ریزتراشه های پیشرفته عملکرد مغز سربازان خود را تغییر داده و بر رفتار آنها تأثیر بگذارد. اگرچه درایکوف می خواهد ، آنها را مجبور به خودکشی می کند. این وحشتناک است اما باورنکردنی است و باید ترجمه شود. ملینا توضیح کوتاهی می دهد که چرا درایکوف فقط از این فناوری استفاده می کند ، اما موارد زیادی در مورد فرآیند کنترل ذهن در اتاق قرمز وجود دارد که مورد بحث قرار نمی گیرد. اسپری قرمز دقیقاً چه می کند؟ آیا بیوه نمی داند چیپس ها گرفتار می شوند؟ و اگر نه ، چگونه اسپری آنها را به سرعت تغییر می دهد؟

شبیه سازی Master Task چگونه کار می کند؟

عنکبوت

یکی از بزرگترین رازهای بیوه سیاه هویت Taskmaster است ، یک سرباز ترسناک که توسط Draikov فرستاده شده است و می تواند اقدامات دیگران را کاملاً تقلید کند. در پایان فیلم مشخص می شود که Task Master کسی نیست جز دختر درایکوف ، آنتونیا ، که درایکوف با استفاده از یکی از ریزتراشه های خود او را کنترل می کند. در حالی که استراتژی جالب است ، آنتونیا توضیحی در مورد قدرت Task Master ارائه نمی دهد. آیا او با استعدادهای طبیعی به دنیا آمده و بزرگ شده است؟ نسخه گرافیکی Taskmaster استعداد شبیه سازی داشت و آنتونیا نیز همینطور.

چگونه ناتاشا از راس فرار کرد؟

عنکبوت

در پایان فیلم ، بعد از اینکه اتاق سرخ برای همیشه نابود شد ، ناتاشا ترجیح می دهد تسلیم راس شود تا فرار کند. با این حال ، نمایش بعدی ، دو هفته بعد ، ناتاشا را رایگان نشان می دهد. با قضاوت در مورد توانایی های او ، ممکن است بتواند فرار کند ، اما به طرز عجیبی فیلم توضیح نمی دهد که چگونه. اگر قصد او فرار مجدد بود ، چرا به یلنا و دیگر بیوه ها نمی پیوندد؟ و چگونه می تواند فرار کند در حالی که بسیاری از انتقام جویان نمی توانند؟

اما چرا یلنا معتقد است که هاوکی باعث مرگ بیوه سیاه شد؟

عنکبوت

در صحنه پس از اعتماد فیلم ، یلنا پس از وقایع مسابقه نهایی در کنار والنتینا نشان داده می شود و والنتینا مأموریت عجیبی برای این بیوه سابق دارد و آن قتل هاوکایی است که والنتینا او را مسئول مرگ ناتاشا می داند. به هر طرفداری که بازی نهایی را می بیند می داند که این یک دروغ است. به نظر می رسد اکثر بازیگران دنیای فیلم مارول می دانند در بازی آخر چه اتفاقی افتاده است و یلنا بارها در مورد ناتاشا و هوکای با ناتاشا شنیده است. این برای او یک تمدید است که سریع به داستان والنتینا نگاه کند ، اما می توان آن را در فیلم آینده مارول بهتر توضیح داد.

یلنا و دیگر بیوه های جنگ ابدی و آخرین بازی کجا هستند؟

عنکبوت

دعوای بزرگ در پایان این دو فیلم تقریباً همه طرفداران انتقام جویان را گرد هم آورده است ، بنابراین عجیب به نظر می رسد که هیچ یک از خانواده ناتاشا از او حمایت نکردند. خوشبختانه ، مانند بسیاری از حفره های داستان یا س questionsالات بی پاسخ در فیلم ، این نقص تأثیر زیادی در موفقیت کلی آن ندارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا