لوازم خانگی

10 اپلیکیشن و بازی برای طرفداران سرسخت هری پاتر


اگر از طرفداران سری هری پاتر هستید این مقاله را هرگز فراموش نکنید زیرا در این مقاله به معرفی 10 اپلیکیشن و بازی برتر متمرکز بر هری پاتر می پردازیم.

هری پاتر پدیده ای جهانی است که اگرچه در خانه ای کوچک در گوشه ای از حومه بریتانیا نوشته شده است، اما توانسته طرفداران و دوستداران زیادی در سراسر جهان پیدا کند. البته کتاب ها و فیلم هایی که بر اساس هری پاتر ساخته شده اند از بین رفته اند، اما این فرنچایز هنوز وجود دارد، اما کاربران زیادی هستند که به آنها علاقه مند هستند و با عشق آنها را دنبال می کنند.

چه به دنبال یک برنامه خوب، سرگرم‌کننده و جذاب برای آزمایش مهارت‌های جادویی خود باشید یا یک بازی هیجان‌انگیز که شما را به دنیای جادو ببرد، دنیای هری همه چیز را برای شما پاتر دارد و ما در این مقاله 10 برنامه کاربردی را قرار می‌دهیم. و بیایید بهترین بازی تمرکز را در این سری بازی کنیم. این 10 برنامه و بازی شامل موارد زیر است:

  1. هری پاتر: جادوگران متحد می شوند
  2. طلسم
  3. لگو هری پاتر
  4. هری پاتر: معماها و جادو
  5. هری پاتر: راز هاگوارتز
  6. پاترزون
  7. کلاه طبقه بندی
  8. مسابقه جادوگر هری پاتر
  9. مسابقه با الهام از هری پاتر
  10. هری پاتر آمینو

1. هری پاتر: جادوگران متحد می شوند

اپلیکیشن بازی هری پاتر

لیست Wizards Unite را شروع می کنیم. یک بازی واقعیت افزوده که توسط سازندگان بازی معروف Pokémon Go ساخته و منتشر شده است. این بازی داستان چندین سال پس از داستان سری اصلی هری پاتر را روایت می کند که باعث تصادف شد و دنیای جادو را در ورطه نابودی فرو برد. در نتیجه این فاجعه، وسایل جادویی، افراد، موجودات و خاطرات جادویی همگی وارد دنیای موش می شوند. (اگر از طرفداران مجموعه هری پاتر هستید، معنای کلمه فراموش نشدنی را خواهید فهمید).

تنها کاری که باید انجام دهید این است که تمام موجودات، افراد و طلسم هایی که در اطراف شما پراکنده شده اند را جمع آوری کنید. در این میان باید با طلسم های سیاه و خطرناک مبارزه کنید و در چالش های بسیار خطرناک و هیجان انگیزی شرکت کنید که می توانند ساعت ها شما را به چالش بکشند.

این بازی بسیار اعتیاد آور، جذاب و سرگرم کننده است، مخصوصا برای کسانی که تمام قسمت های هری پاتر را دنبال کرده اند و می دانند که اگر دنیای جادو با دنیای موش ها ترکیب شود، چه اتفاقی می افتد.

. طلسم

اپلیکیشن بازی هری پاتر

همانطور که از نامش پیداست، املا یکی از جادویی ترین و جادویی ترین کاربردهایی است که در دنیای هری پاتر دیده ایم. همه چیز از Alohomora گرفته تا Wingardium Leviosa در این برنامه فهرست شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ببینید هر طلسم چه کاری انجام می دهد، چیست و چه زمانی برای اولین بار ذکر شده است.

می توانید لیست را فیلتر کنید. به عنوان مثال، طلسم های مورد علاقه خود را علامت گذاری کنید و حتی دستگاه خود را تکان دهید تا قفل طلسم های تصادفی باز شود. اگر برای این چالش آماده هستید و فکر می کنید آنقدر دانش شگفت انگیز دارید که می توانید تست های سختی را با این برنامه سرگرم کننده انجام دهید، از شما دعوت می شود این برنامه را امتحان کنید.

3. لگو هری پاتر 1 تا 4 و 5 تا 7 ساله

اپلیکیشن بازی هری پاتر

بازی های لگو بسیار پرطرفدار هستند و چون بسیار سرگرم کننده و جالب هستند، در بین کاربران و بازیکنان بسیار شناخته شده و محبوب هستند. این دو بازی معروف هری پاتر هیچ تفاوتی با این قانون ندارند و بسیار جالب و سرگرم کننده هستند. تنها کاری که می توانید در این بازی انجام دهید این است که در اطراف قدم بزنید و دنیای شگفت انگیز خود را ببینید. به عنوان مثال، تمام کارهای هیجان انگیزی را که می خواهید در حین تماشای فیلم هری پاتر انجام دهید، مانند Covidic یا نبرد لرد ولدمورت در نمای سه بعدی لگو نیز انجام دهید.

این بازی ها پر از فعالیت های جالب و هیجان انگیز هستند که برای تجربه آن ها باید زمان و علاقه کافی داشته باشید. هاگوارتز، خیابان دیاگون، هاگزمید و هاگمید واقعاً بزرگ هستند و می‌توانید ساعت‌ها راه بروید و چیزهای شگفت‌انگیزی ببینید. همه اینها به شما کمک می کند مجموعه ای از مجموعه ها و شخصیت های جالب را در کنار هم قرار دهید و داشته باشید.

یکی از معایب این دو بازی پول است و متأسفانه نمی توانید آن را رایگان زندگی کنید. اما مطمئن باشید اگر دوست دارید دنیای هری پاتر را کشف کنید، این بازی می تواند تجربه ای عالی را برای شما به ارمغان بیاورد.

دانلود فایل apk

4. هری پاتر: معماها و جادو

اپلیکیشن بازی هری پاتر

بازی معمایی و جادویی توسط زینگا ساخته شده است که یکی از سازندگان خبره در زمینه بازی های موبایلی است و عنوان بسیار خوبی در لیست دارد. بنابراین از این به بعد می توانید پیش بینی کنید که این بازی بسیار اعتیاد آور و جالب خواهد بود. گیم پلی بازی شبیه به سه بازی است، اما دنیای هری پاتر روی آن اعمال می شود، به این معنی که شما با قورباغه های شکلاتی، ترول ها و حتی تخم های اژدها روبرو خواهید شد.

اگر به قسمت سخت و دشواری برخورد کردید، می توانید از جادوی معروف دنیای هری پاتر برای عبور از موانع استفاده کنید. به عنوان مثال، وینگاردیوم لویوزا به پرندگان مزاحم مانند حشرات اجازه می دهد از سر راه شما خارج شوند و شما بتوانید ادامه دهید. همچنین می توانید کارت هایی با وسایل دست ساز، مکان های جادویی و شگفتی های دنیای جادویی هری پاتر جمع آوری کنید. در حین سفر، رویدادهای هیجان انگیز زیادی را در دنیای هری پاتر خواهید دید که می تواند شما را به یاد بهترین خاطرات ده سال اخیرتان بیاندازد.

5. هری پاتر: راز هاگوارتز

اپلیکیشن بازی هری پاتر

در بازی رمز و راز هاگوارتز شما نقش یک دانش آموز در مدرسه معروف هاگوارتز را بازی خواهید کرد. در این مدرسه می توانید شخصیت خود را شخصی سازی کنید، یکی از چهار دسته را در مدرسه وارد کنید، جادو و نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید، حیوانات خانگی داشته باشید و خیلی چیزهای خوب دیگر. تا آن زمان، با افراد مشهور آشنا مانند دامبلدور، پروفسور اسنیپ و دیگرانی که در این راه به شما کمک خواهند کرد، ملاقات خواهید کرد.

تنها کاری که باید در این دنیای شگفت انگیز انجام دهید این است که راز پشت دخمه نفرین شده را پیدا کنید و برادر گمشده خود را پیدا کنید. با گذراندن سال تحصیلی، باید تصمیمات خوبی بگیرید زیرا این تصمیم آینده شما را با پیشرفت بازی تعیین می کند. بنابراین، شما باید مشاغل مختلف را با دقت زیادی پشت سر بگذارید.

6. پاترزون

اپلیکیشن بازی هری پاتر

Potter Zone یا Potter Zone یکی از بازی های رسمی دنیای هری پاتر نیست، اما به دلیل احساس شخصی و تجربه آشنایی که در طول بازی به ارمغان می آورید، یکی از بازی های گنجانده شده در بازی است.این لیست است. .

اولین باری که برنامه را اجرا می کنید، با استفاده از سرپوش محبوب گروه در یکی از گروه ها قرار می گیرید. سپس می توانید شخصیت جادویی خود را مطابق با گروه خود و آنچه جمع آوری می کنید سفارشی کنید. علاوه بر این امکان انجام بازی های کوتاه و تیراندازی با فیلترهای جادویی در این بازی وجود دارد.

اگر این شما را راضی نمی کند، باید بدانید که می توانید مجلات و اخبار نوشته شده توسط افراد مختلف را بخوانید، نظرات خود را ارسال کنید و با طرفداران هری پاتر صحبت کنید. به اتاق خود برگردید و با افراد دیگر در یکی از چهار گروه ملاقات کنید. این تقسیم بیش از حد

7. کلاه طبقه بندی

اپلیکیشن بازی هری پاتر

کلاه گروهی همان کلاه سیاهی است که وقتی هری پاتر به مدرسه هاگوارتز می رفت روی میزی گذاشته می شد تا آنها را در گروه های مختلف دسته بندی کرده و نامشان را بخواند. هر کسی که وارد هاگوارتز می شود می خواهد بداند که متعلق به کدام گروه است. گریفیندور، اسلایترین، هافلپاف و ریونکلا نام این چهار گروه هستند و کلاه های گروه بندی شده در این اپلیکیشن شما را در زمره آنها قرار می دهند.

وقتی این اتفاق می افتد، تازه شروع می شود زیرا کارهای سرگرم کننده زیادی برای انجام دادن وجود دارد که می تواند ساعت ها شما را مشغول کند. با استفاده از این برنامه می توانید تست های جالب انجام دهید، هر روز نقل قول دریافت کنید، تست های مختلف با مضامین هاگوارتز و بسیاری چیزهای جالب دیگر را بیابید.

8. مسابقه جادوگر هری پاتر

اپلیکیشن بازی هری پاتر

Wizard Quiz یکی از جالب ترین اپلیکیشن ها برای طرفداران بازی های هری پاتر است که دانش و اطلاعات شما را در مورد دنیای هری پاتر به چالش می کشد. این اپلیکیشن اندرویدی از شما سوالی می پرسد که برای پاسخ به آن باید به هفت کتاب هری پاتر تسلط داشته باشید که شامل انواع طلسم ها و طلسم ها می شود.

صدا سوالات مختلفی وجود دارد که باید به آنها پاسخ دهید تا هرگز خسته نشوید. حتی می توانید با انجام کارهای مختلف سوالات بیشتری بپرسید و پاسخ دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به این سوالات سریع پاسخ دهید تا امتیاز بیشتری کسب کنید. همچنین یک تابلوی امتیاز وجود دارد که می توانید امتیازات خود را با سایر کاربران در سراسر جهان مقایسه کنید.

9. آزمون الهام گرفته از هری پاتر

اپلیکیشن بازی هری پاتر

ما به نهمین برنامه هری پاتر رسیدیم که اگر کاربر گوشی اپل هستید، می توانید آن را امتحان کنید. این یک بازی بسیار جالب برای دوستداران هری پاتر است که اگرچه غیرقانونی است، اما پس از اجرای آن رابطی شبیه به هنر مدرسه هاگوارتز دارد.

در این بازی کاربران با بیش از 1000 سوال مواجه خواهند شد و باید با دانش خود از هری پاتر و دنیای جادویی به آنها پاسخ دهند. اگر فکر می کنید تمام اطلاعات مربوط به دنیای هری پاتر را می دانید، به شما توصیه می کنیم این اپلیکیشن را نصب کنید و ببینید آیا می توانید به تمام سوالات پاسخ دهید یا خیر.

اپلیکیشن بازی هری پاتر

10. هری پاتر آمینو

نرم افزار بازی هری پاتر

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که به شما امکان ارتباط و ارتباط با کاربران و طرفداران دنیای هری پاتر را بدهد، Amino یکی از این برنامه هاست. تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که برنامه را راه اندازی کنید و با ایجاد یک حساب کاربری با دوستان خود صحبت کنید.

با این اپلیکیشن می توانید آثار هنری و داستان های مختلف از دنیای هری پاتر را آپلود کرده و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید در آزمون های مختلفی شرکت کنید که دانش شما را به چالش می کشد.

منبع: MakeUseOf

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا