هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فیلم ارتش مردگان زک اسنایدر چه می‌گویند؟


“ارتش مردگان” به کارگردانی زک اسنایدر پیش از انتشار در نتفلیکس در چندین سینمای ایالات متحده اکران شد و در این پست برخی از نقدهای کلیدی را که مخصوص این فیلم آخرالزمانی نوشته شده است ، بررسی می کنیم.

زک اسنایدر در ماه های پس از انتشار “Justice League: Zack Snyder Cut” توجه طرفداران فیلم ، به ویژه طرفداران قهرمان را به خود جلب کرده است و حتی کمپینی از طرفداران وی برای ساخت سری دوم و سومین سری لیگ عدالت. در حالی که برادران وارنر علاقه چندانی به این کمپین نشان نداده است ، نتفلیکس بسیار امیدوار است که فیلم جدید این کارگردان بینندگان را جذب کرده و از آن سود ببرد.

ارتش مردگان توسط زک اسنایدر ، جوی هارولد و سای هاتون ، به همراه دیوید باتیستا ، الا پورنل ، آنا د لا راجرا ، ماتیاس شوایفوفر ، نورا آرنسدر ، هیرویوکی سانادا و را ول ل کاستیلو ، در 21 مه در نتفلیکس آغاز می شود. به یک هفته قبل از آنلاین شدن ارتش مردگان ، این شرکت فیلم جدید اسنایدر را در سینماهای منتخب ایالات متحده منتشر کرد. نتفلیکس اغلب این کار را برای فیلم هایی انجام می دهد که قرار است در فصل جوایز بدرخشند ، مانند آلفونسو کوار ون n’s Roma و فیلم The Irish Man مارتین اسکورسیزی ، که پوشش محدود اما محدودی دارند. !

در این گزارش آمده است: “اندکی پس از آغاز بحران زامبی ها ، گروهی از مزدوران تصمیم گرفتند جان خود را به خطر بیندازند تا بزرگترین سرقت در تاریخ لاس وگاس را مرتکب شوند.”

امتیاز این فیلم در متاکریتیک تا کنون بر اساس 25 نقد 25 از 100 است که نشان می دهد با جلوه ای متوسط ​​روبرو هستیم. همچنین امتیاز 76 از 100 برای ارتش مردگان در اردوگاه راتناتومیتوز بر اساس 62 امتیاز ثبت شد.

گزیده ای از تجزیه و تحلیل عکس های ارتش مردگان

ریچارد روپر از روزنامه شیکاگو سان تایمز

  • امتیاز: 75 از 100

این فیلم مملو از صحنه های دیدنی و رویارویی دیدنی است و گاهی اوقات مردم پر از خون هستند ، شخصیت های فیلم مانند هر فیلم دیگری مانند این عمل می کنند. ما همچنین تعداد زیادی نمایش آنلاین داریم که باعث قتل های زیادی شده است.

فیلمی از ارتش مردگان

برایان تالریکو نوشته راجر ایبرت

  • امتیاز: 63 از 100

در پاسخ به این س movieال که فیلم ارتش مردگان چگونه است؟ باید گفت که ما با شغلی سرگرم کننده و بی معنی روبرو هستیم که به دلیل رفتار و درگیری اش بیش از هر چیز برجسته می شود. شاهکار جدید اسنایدر مدل روشنی از فیلم های مضمون زامبی مانند “جنگ جهانی دوم” ، “زامبی سریع” و “28 روز بعد” است و لحظات واقعا هیجان انگیزی دارد.

جان نوگنت از ایالت

  • شماره 60 از 100

وقتی ارتش مردگان سعی می کند موقعیتی سرگرم کننده ایجاد کند ، ما بهترین لحظات را در فیلم می بینیم و جنون محض را تجربه می کنیم ، اما وقتی کارگردان در مورد جنبه های احساسی داستان صحبت می کند ، مانند یک رابطه بی معنی با اسکات و دخترش ، احساس می کنیم بار فیلم و ضعف او ما انجامش میدیم.

کریس ایوانجلیستا از فیلم اسلش

  • امتیاز: 60 از 100

ارتش مردگان یک عنصر خنده دار دارد ، اما به دلیل خشونت شدید و کمبود محتوا ، داستان آنقدر سرگرمی بی ارزش و بی فکر است که به زودی از انجام آن پشیمان خواهید شد. مثل سفر به لاس وگاس.

مولی فریمن از نویسنده

  • امتیاز: 40 از 100

Army of the Dead اصلاً یک فیلم زامبی یا سرقت نیست ، اما نباید برای افرادی که از چنین فیلم هایی خوششان نمی آید دعوت شود.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا