هنر و سینما

نخستین تریلر فیلم مورتال کامبت منتشر شد؛ دنیایی مملو از خشم و خشونت


و سرانجام ، اولین تریلر “Mortal Kombat” منتشر شد تا طرفداران این سریال بتوانند بازسازی دنیای خشن و رویایی Mortal Kombat را در سینما تماشا کنند.

در اواخر دهه 1990 ، New Line Cinema تعدادی فیلم بر اساس مجموعه محبوب Mortal Kombat ساخت ، اما هیچکدام از آنها مورد استقبال منتقدان و تماشاگران سینما قرار نگرفت و به طرز فجیعی شکست خورد. پست جعبه. به عنوان مثال ، فیلم 1997 Mortal Kombat: Destruction به کارگردانی جان آر. با بودجه 30 میلیون دلار ، لئونتی به قیمت 50 میلیون دلار فروخته شد و نمره 2 از 100 برای آن در سهام Ratnatomitoz ثبت شده است!

پس از بیست سال سینمای ناموفق Mortal Kombat ، New Line Cinema و Warner Bros. آماده بازسازی این سری است تا به مبارزان مشهور Mortal Kombat فرصتی داده شود تا در خط نقره بدرخشند. مورتال کمبت جدید به کارگردانی سیمون مک کوئید و تهیه کنندگی جیمز وان ، خالق The Conjuring ساخته شده است. از جمله جو تسلیم برای Bihan / Sub-Zero ، Tadanabu Asano برای Reiden ، Macad Brooks برای Jackson “Jacks” Briggs ، Hiroyuki Sanada برای Hanzo Hasashi / Scorpio و Sisi Stringer برای رد ماشین.

اولین تریلر بازی Mortal Kombat به وضوح نشان می دهد که New Line Cinema از همه ابزارهای موجود برای ایجاد یک مبارزه باورپذیر استفاده کرده است. اگرچه توضیح برخی از اقدامات بازیکنان مورتال کامبت در صفحه نقره بسیار دشوار است ، اما به نظر می رسد تیم سازنده این کار را انجام داده اند. این تریلر نیز همانطور که ما امیدوار بودیم فضای بسیار خشن و تاریک فیلم را تقویت می کند.

Mortal Kombat در 16 آوریل 2000 (16 آوریل 2021) در سینماها اکران می شود و همزمان در دسترس کاربران سرویس آنلاین HBV Max قرار می گیرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا