هنر و سینما

فیلم‌های مشترک اما استون و رایان گاسلینگ از بدترین تا بهترین


اما استون و رایان گاسلینگ در سه فیلم با هم بازی کرده اند. هر کدام سبک خاص خود را دارند و این دو در فیلم عاشقانه 2011 “دیوانه ، احمق ، عشق” همکاری کردند.

همکاری آنها بی نظیر است و (حداقل تا کنون) در فیلم برنده جایزه اسکار لالالند 2016 به اوج خود می رسد. همدردی و ارتباط شخصی آنها توسط بسیاری از تماشاگران و بینندگان فیلم مورد توجه قرار می گیرد و حتی استون حتی در مصاحبه ای گفت که نمی تواند ” من زندگی او را بدون رایان تصور نمی کردم.

گاسلینگ کار خود را با نقش کوچکی در فیلم به خاطر بسپار تایتان ها در سال 2000 آغاز کرد ، اما فیلم خاطرات در سال 2004 در قلب مردم وارد شد. او در کنار بازیگر راشل مک آدامز بازی کرد. “یوروویژن” ، در یک رویا ، خود را به عنوان یکی از جذاب ترین ستاره ها معرفی کرده است. از سینمای آمریکا حرفه او با مجموعه ای از انتخاب های جالب ادامه یافت و در سال 2007 نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم “Half a Lotus” شد. جالب است که در همان سال اما استون در کمدی محبوب “Superbird” ظاهر شد و خود را به عنوان یکی از جذاب ترین دختران سینمای مدرن معرفی کرد. حضور منظم او در استودیوی کمدی باعث شد تا با گاسلینگ در فیلم “دیوانه ، احمق ، عشق” همبازی شود و در این فیلم بود که کارگردانان گلن فیکارا و جان رکوا بازی کردند.

همکاری خوب بین گاسلینگ و استون باعث شده است که آنها با زوج های مشهور سینمایی مانند کاترین هپبورن و کری گرانت ، هپبورن و اسپنسر تریسی یا گرانت و روزالیند راسل مقایسه شوند. کیفیت هر دو بازیکن به صورت جداگانه چشمگیر است ، اما هنگامی که آنها در کنار یکدیگر قرار می گیرند ، بازی آنها پویاتر می شود.

3. تیم گانگستر (تیم گانگستر)

تیم گانگستر

  • کارگردان: روبن فلیشر
  • بازیکنان: رایان گاسلینگ ، اما استون ، شان پن
  • سال انتشار:
  • تخفیف گوجه فرنگی: 31 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.7 از 10

این فیلم که توسط روبن فلیشر کارگردان عمومی نوشته شده است ، به تعویق افتاد. از آنجا که تهیه کنندگان نگران برخی از مناطق خشونت آمیز آن هستند ، این فیلم احساسات مردم را در مورد حادثه تیراندازی شفق قطبی در سال 2012 برمی انگیزد. این فیلم دارای مجموعه ای از اقدامات جالب و جالب است که چندان جذاب نیست. در واقع ، داستان یک اوباش قدرتمند آغاز می شود و جاش برولین ، بازیگر Tanus ، گروهی از کارآگاهان اداره پلیس لس آنجلس را رهبری می کند که به دنبال میکی کوهن با بازی شان پن هستند. در بیشتر فیلم ، پن سعی می کند گریم سنگین را با نگرشی مفرح و مثبت به نمایش بگذارد. همچنین ، خود فلایشر نمی داند که می خواهد یک فیلم گانگستری قدیمی بسازد یا چند ساعت وقت صرف طراحی این ژانر کند. در میانه فیلم ، او برنامه خود را کاملاً تغییر می دهد و قطعه را به یک فیلم خشن تبدیل می کند.

نکته برجسته فیلم ، علاوه بر بازی خوب پان ، بدون شک بازی رایان گاسلینگ و اما استون است که دیدار آنها در سالن رقص یادآور زوج معروف هپبورن و تریسی است. استون با لباس قرمز معروفش نقش گرس فارادی ، همکار مودب اما جدی در پن را بازی می کند و گاسلینگ کارآگاهی معروف به نام جری واترز است. شکی نیست که آنها بازیگران برتر این فیلم هستند و همدردی حتی از پشت صفحه تلویزیون نیز مشهود است. وقتی بینندگان به آنها نگاه می کنند ، متوجه می شوند که رایان و اما می توانند ستاره های یک فیلم در تاریخ هالیوود باشند. متأسفانه ، در طول فیلم ، آنها با برچسب های مبهمی که تلاش آنها را هدر می دهد دست و پنجه نرم می کنند.

2. حماقت ، حماقت ، عشق (جنون ، جنون ، عشق)

احمق ، احمق ، عاشق

  • کارگردان: گلن فیکارا ، بس کن
  • بازیکنان: رایان گاسلینگ ، اما استون ، استیو کارل
  • سال انتشار: 2011
  • تخفیف گوجه فرنگی: 79 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.4 از 10

گاسلینگ و استون برای اولین بار در این کمدی خنده دار عاشقانه 2011 با نام دیوانه ، احمق ، عشق همکاری کردند. فیلم دان فوگلمن توسط گروهی از بازیگران متعدد بازی می شود که در آن یک مرد معمولی (استیو کارل) تا آنجا که می تواند با زنان ارتباط برقرار می کند و داستان با ملاقات با شخص دیگری آغاز می شود. در واقع ، فیلم کمی شلوغ و ناکارآمد است. در واقع ، آن نتوانست عشق فیلم را منتقل کند و سکانس پایانی آن ، که تلاش می کند خطوط مختلف فیلم را به هم متصل کند ، بسیار ناامید کننده بود. در داستان کوچک فیلم ، پسر کوچکی وجود دارد که سرپرست خود را دوست دارد ، و این طرح نیز وحشتناک به نظر می رسد و در پایان فیلم ، پسر مورد سوء استفاده از عشق قرار می گیرد.

همه اینها این است که اگر استون روی سوابق و آموزش حقوقی گاسلینگ تمرکز می کرد ، اوضاع بسیار بهتر می شد. مانند بلید رانر 2049 و رکود بزرگ ، گاسلینگ در اینجا خوب بازی می کند و یکی از جذاب ترین نمایش های خود را ارائه می دهد ، و استون دختری خسته کننده است که کم کم در ابتدا طرفدار شد و به این ترتیب او را به انجام کارها ترغیب کرد. در همانجا ، او با دیدن شکم عضلانی گاسلینگ شگفت زده شد و این راهپیمایی یکی از سرگرم کننده ترین و جالب ترین لحظات این کمدی رمانتیک بود. البته نمایش آنها به نوعی ویترین چهره فیلم رقص کثیف است ، اما می توان گفت نمایش آن دو مستقل و جذاب است.

1. لالند (لا لا لند)

لالالند

  • کارگردان: دیمی
  • بازیکنان: رایان گاسلینگ ، اما استون ، جان لجند
  • سال انتشار: ..
  • تخفیف گوجه فرنگی: 91 از 100
  • مرده IMDb برای فیلم: 8 از 10

لالالند یکی از بهترین فیلم های سال 2016 بود ، اما به غیر از این ، یک فیلم کوچک یا متوسط ​​است. ایده اصلی این فیلم هالیوودی فقط یک فیلم موسیقی است. این فیلم در دنیای سینما است ، همه چیز فنی به نظر می رسد و اکثر سریال ها به طور منظم فیلمبرداری می شوند. این فیلم یک شاهکار فنی توسط دامین شاسل با استعداد است ، اما علیرغم نکات خوب جاستین هوروویتز ، ترکیبی از فیلم های چتری کلاسیک جاز و چربورگ است و ادامه کار او در “پیشگامانی مانند” سیلندر “دشوار است. کلاه و آهنگ در باران می آید. بسیاری از آنها ارتباطی با این واقعیت دارند که می خواهند شبیه فرد استایر و جینجر راجرز باشند ، اما شخصیت رایان گاسلینگ فقط جذاب است و صدای اما استون نمی تواند برای موسیقی استفاده شود.

با این حال ، آنها به عنوان بازیگران این کمدی عاشقانه قدیمی هالیوودی خوب هستند و رفتار خوب و خنده دار آنها باعث شد فیلم توجه بیشتری را به خود جلب کند. از بین انتخاب برد پیت و مارگو رابی در فیلم آینده ای که شزل کارگردانی آن را بر عهده دارد ، می توان دریافت که این نویسنده و کارگردان می خواهد از بازیگران مشهوری در آثار خود استفاده کند. همانطور که در بالا ذکر شد ، استون و گاسلینگ ، هپبورن و تریسی مدرن هستند و این بخشی از زیبایی این فیلم است. رقص آنها ممکن است ناقص باشد ، آهنگها و صداهای آنها ممکن است چندان جذاب نباشد ، اما همدلی و ارتباط خوب آنها غیرقابل انکار است. این تنها همکاری بین این دو بود که هر دو نامزد اسکار شدند و استون برای بازی در نقش میا این جایزه را دریافت کرد. با این حال ، نمی توان نادیده گرفت که علیرغم امتیازات بالای هوروویتز ، بازی های خوب رایان گاسلینگ و اما استون تنها تغییراتی بودند که در فیلم مشاهده شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا