هنر و سینما

هر آنچه درباره‌ی فیلم مرد آزاد ۲ می‌دانیم


فیلم مرد آزاد دیزنی در سینماها اکران شده است و تا کنون با انتقادات زیادی روبرو شده است و منتقدان می گویند این فیلم بسیار بهتر از چیزی است که در تبلیغات دیده می شد. طنز فیلم که متمرکز و در قلب است بسیار ستودنی است و مطمئناً بازیگران نقش موثری در خلق چنین شاهکاری دارند.

هشدار: بقیه مقاله داستان فیلم را بیان می کند

داستان انسان آزاد در دنیای واقعی و در بازی های ویدئویی شکل می گیرد. در بازی ویدئویی شهر رایگان ، گای (رایان رینولدز) فردی شاد و دوست داشتنی است که زندگی عادی و عادی را دنبال می کند. او صبح قهوه می نوشد ، دزد بانک است و با دوستش (لیل ری هری) در شهر می چرخد ​​، اما یک روز پس از عبور از مولوتوف (جودی کامر) عاشق او می شود. اولین دید ، و این جایی که گای ناگهان شروع به نوشتن کرد. این برنامه شخصیت خود را تغییر داد و به شخصیتی سرکش و سرکش در بازی تبدیل شد.

در کنار آن ، میلی ، توسعه دهنده بازی (شبیه به جودی کامر) و شریک سابقش ، کیز (جو کری) ، خالق بازی ، سعی می کنند با کارگردان و ناشر بازی ، آنتوان (تایکا ویتی) روبرو شوند. موزر (خودکامه دیگری) سازنده بازی دیگری است که گاه به گاه به کیز و میلی کمک می کند ، اما بین دو روش وفادار به کیز و ادامه همکاری با آنتوان گیر می کند. آنتوان تهدید می کند که انتشار بازی شهر را قطع می کند ، در حالی که از طرف دیگر ، گای سعی می کند بقیه بازیکنان بازی را برای نجات شهر و جهان خود بیاورد.

نظر منتقدان مختلف درباره فیلم مرد آزاد چیست؟

بی بی سی

فیلم Free Man یک فیلم کمیاب است که بر اساس کمیک ، سریال تلویزیونی یا بازی های ویدئویی ساخته نشده است. این فیلم ، با وجود چند ایراد جزئی ، یکی از آن فیلم هایی است که می توانیم از تماشای آن لذت ببریم و به مدت دو ساعت از زندگی روزمره فرار کنیم.

سنگ نورد

فیلم ، هرچند در بین ، انتشار شخصیتی برجسته و سرکش در یک بازی ویدیویی را به تصویر می کشد که از نوعی بحران انسانی رنج می برد. موضوع فیلم ممکن است شما را به فکر وا دارد ، اما روند داستان به گونه ای پیش می رود که به فروش فیلم کمک می کند.

ABC

رایان رینولدز نقش یک عابر بانک را بازی می کند که ناگهان متوجه می شود که او چیزی بیش از یک پیکسل اضافی در یک بازی ویدیویی نیست. طنز ممکن است کمی عمیق تر ، احساسی تر و جذاب تر باشد (مانند بازی ترومن) ، اما در یک پیاده رو نرمتر به پایان رسید.

فایننشال تایمز

این نه تنها یکی از جذاب ترین آثار در صنعت بازی و بازی است ، بلکه احتمالاً سرگرم کننده ترین کمدی درباره حقوق مالکیت معنوی در محل کار (و شاید تنها فیلم) تعمیر شده است.

تلگراف روزانه

پشت ظاهر طنز آمیز در فیلم ، یک ایده جدی وجود دارد که مستلزم نگاه دقیق تر است و سپس به مجموعه ای ماندگار تبدیل می شود.

علیرغم بهترین تجربه تماشای فیلم ، Corona Delta ، که رونق زیادی دارد ، فروش گیشه را غیرقابل پیش بینی و عملکرد آن را غیرقابل تصور می کند. با این حال ، این پروژه می تواند دنباله ای بسازد. اطلاعاتی در مورد دنباله این فیلم وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

آیا بازی Free Man 2 ساخته خواهد شد؟

مردم آزاد

در حال حاضر ، به نظر می رسد هیچ برنامه ای برای ساخت Free Man 2 وجود ندارد ، اما این اثر می تواند دنباله ای داشته باشد. این فیلم از آن دسته فیلم های با بودجه بالا است که روایت کاملی دارد و داستان آن به شکل درستی به پایان می رسد. اگر دیزنی بخواهد دنباله ای بسازد ، می تواند ، اما اگر نه ، Free Man یک داستان خوب و کامل دارد که در حافظه باقی می ماند. البته دیزنی همیشه سعی می کند موفقیت کار خود را در قالب یک سری فیلم تکرار کند.

اما ساختن مردانی آزاد دشوار است. این فیلم آخرین مشارکت فاکس قرن بیستم و دیزنی قبل از ادغام بود و دیزنی موافقت کرد که فیلم را نگه دارد و منتشر کند نه اینکه پروژه را بفروشد یا بفروشد. دیزنی ممکن است مایل نباشد یک فیلم استودیویی دیگر تبدیل به یک مجموعه کند و دنباله ای بسازد. دیزنی تمام کارها و مجموعه های خود را در طول داستان با تیم خلاق خود ایجاد کرده است. با این حال ، دیزنی ممکن است به عملکرد دفتر مردان نگاه کند تا ببیند آیا ساخت دنباله از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است یا خیر.

تاریخ صدور

مردم آزاد

باز هم ، حداقل در این پست ، هیچ برنامه ای برای ساخت دنباله مرد رایگان وجود ندارد. با این حال ، اگر دیزنی به Free Man 2 چراغ سبز نشان دهد ، به احتمال زیاد این پروژه به دلایلی در سینماها نمایش داده نمی شود. اولین دلیل این است که فرد رایگان پس از اکران در سینماها در DisneyPlus نمایش داده نمی شود. این فیلم در ابتدا متعلق به فیلم های Century Fox 20 بود و طبق قرارداد قبلی فاکس با وارنر مدیا ، که تا سال 2022 ادامه دارد ، اگر این شرکت در خدمات پخش منتشر شود ، باید در HBV Max منتشر شود. این بدان معناست که دیزنی برای ارزیابی مکان افراد آزاد و وضعیت سلامتی دنباله به مدتی زمان نیاز دارد. دوم ، رایان رینولدز یکی از شلوغ ترین بازیگران در حال حاضر هالیوود است و ممکن است برنامه او برای مدتی کامل نباشد. بعید است فیلمبرداری Free Man 2 تا پایان سال آینده آغاز شود و بنابراین تا اول کریسمس 2023 در سینماها اکران نمی شود. تاریخ اکران تابستانی 2024 منطقی تر به نظر می رسد.

آریو

مردم آزاد

بازیکن آزاد تعداد کمی بازیکن دارد و اکثر آنها احتمالاً برای انجام نیمه دوم باز خواهند گشت. البته رایان رینولدز در نقش گای ، جودی کامر در نقش میلی یا مولوتوف و جو کری در نقش کیز بازی خواهند کرد. لیل ری هوری در نقش بهترین دوست گای و آمبودکار خودکامه در نقش موزر در دنباله این فیلم حضور دارند. تنها چیزی که مشخص نیست وجود تایکا ویتی است. امروز ، او روی پروژه دیگری سخت کار می کند و علاوه بر این ، شخصیت بد او در پایان فیلم کاملاً شکست می خورد و به نظر می رسد جایی برای بازگشت ندارد.

تاریخ

مردم آزاد

داستان فیلم به خوبی به پایان می رسد ، اما سبک داستان و شخصیت های آن درهای یک دنباله را باز می کند. در Free Man 2 ، ما ممکن است برخوردهای جدیدی را با Millie و Keys پیدا کنیم و مسائل مربوط را دنبال کنیم. به عنوان مثال ، ممکن است کسی بازی را بخواند یا کد را سرقت کند. به طور مشابه ، داستان عشق گای و معشوقه اش می تواند ادامه یابد ، اما این بار در دنیای واقعی و نه در یک بازی ویدیویی. البته ، با تجربه جدید خود ، ممکن است گای مجبور شود ساکنان شهر جدید بازی های ویدئویی را نجات دهد ، که به دلیل وجود عناصر تخیلی و رویایی بیشتر در بازی جدید ، پر از نبردهای خودشان است. در واقع ، داستان Free Man 2 را می توان از همه زوایا ترسیم کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا