هنر و سینما

مارول می‌خواهد دکتر استرنج را به قوی‌ترین انتقام‌جو تبدیل کند


آیا استفن استرنج می تواند انتقام گیرنده قدرتمند مارول استرنج در “دکتر استرنج در جنون چند جهانی” باشد؟

به نظر می رسد او می خواهد مطمئن شود که دکتر. عجیب است که مارول قوی ترین انتقامجو باشد. از زمانی که انتقامجویان برای اولین بار در سال 2012 ملاقات کردند ، طرفداران در مورد قوی ترین انتقام جویان صحبت کردند.

اسکارلت ویچ بازیگر مورد علاقه کوین فیگی است و بعد از حادثه ونداویژن او قوی تر از همیشه به نظر می رسید ، اما کاپیتان مارول آنقدر قوی بود که نیمه دوم Avengers: The Final Game. گزینه دیگر برای عنوان قوی ترین پاسخ دهنده دکتر است. عجیب. او یکی از قدرتمندترین قهرمانان جهان سینمایی مارول محسوب می شود ، زیرا او برای هنر عرفانی Instant One آموزش دیده است و همیشه خلاقیت خود را ثابت کرده است ، اما بسیاری او را عضوی از قوی ترین گروه نمی دانند.

او می تواند موقعیت خود را از طریق یک فیلم آینده مشخص کند. توانایی فراخوانی آبجو و انتقال قهرمانان به یک مکان عالی است ، اما او هنوز جانشین واقعی Ensign One نیست. دکتر. استرنج این شانس را دارد که خود را به عنوان جادوگر برتر مارول معرفی کند. راه های زیادی برای نشان دادن مهارت های او وجود دارد ، از جمله مبارزه با مرگ و به خطر انداختن جان و احضار ویسنته.

هر کدام از آنها می توانند Strange را طولانی تر و قدرتمندتر از انتقام جویان دیگر کنند ، و مارول سرنخ هایی ارائه کرده است که از آن پشتیبانی می کند. به گفته نویسنده فیلم دکتر آینده عجیب ، مایکل والدرون ، بندیکت کامبربچ در اوج قدرت خود در این دنباله است. بحث در مورد اینکه آیا او قوی ترین است یا نه ادامه خواهد یافت ، اما در هر صورت ، در دکتر. عجیب ، او تمام قدرت خود را نشان می دهد ، همانطور که در کتاب های کمیک دیدیم.

دکتر. عجیب

توانایی Dr. عجیب به ما این امکان را می دهد که در آینده فیلم های فوق العاده ای با توانایی های متفاوت ببینیم. گویا استرنج هنوز چشم آگاموتو دارد اما دیگر سنگ به موقع را با خود ندارد. او در فیلم قبلی خود ، نبرد تانوس ، از سنگ زمان استفاده کرد. بدون Stone of Time ، که یکی از بزرگترین سلاح های او است ، استرنج باید در فیلم های آینده آسیب پذیرتر بود ، اما با توجه به صحبت های قدرتمندانه او در مارول ، باید منتظر باشیم که این یک رویداد مهم در پایان جادوگر است. به با استناد به اتفاقاتی که در سری Loki و Vandavision رخ داد ، استرنج در مورد اشتباهاتی که دیگر انتقام جویان در فیلم بعدی مرتکب شده اند عجیب به نظر می رسد. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد.

اظهارات والدرون گواهی بر دیدگاه کوین فیگی درباره استرنج به عنوان یک شخصیت مهم در فاز 4 مارول و بعد از آن است و شایسته آن است که در عناصر اصلی سریال که طبق آن می تواند درگیر شود ، مشارکت داشته باشد. با ورود کنگ برنده ، تمام جملات بالا منطقی است زیرا کسی باید با آن برخورد کند. پس از فصل اول Loki ، در حال حاضر نسخه های زیادی از Kong وجود دارد که آماده ایجاد مشکل در چندجهانی هستند و همه این نسخه ها درک بهتری از Dr. به دلیل مکانیسم چندجهانی عجیب است. به طرز عجیبی او باید در اوج قدرت خود برای رویارویی با کنگ باشد.

ظهور دکتر برای برخی خبر خوبی نیست. عجیب در دنیای سینمای مارول. با وجود قدرت های فوق طبیعی جادوگر ، تعداد کمی از اشرار می توانند تهدیدی برای زمین باشند. برای جلوگیری از این اتفاق ، مارول ممکن است کاپیتان های مارول را در بالای لیست قهرمانان قرار دهد. همانطور که قبلاً ذکر شد ، کارول دانورز با بری لارسون بسیار قوی است. ما به ندرت او را در مارول می بینیم و به نظر می رسد او در سایر سیارات به او کمک کرده است. وقتی دکتر به سطح قدرت کاپیتان مارول می رسد. استفن استرنج ممکن است مجبور شود هر بار که یک شرور جدید یک سیاره متفاوت را نابود می کند در واقعیت و سایر سیارات ظاهر شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا