آشپزی

طرز تهیه توپک خرمایی مقوی و خوشمزه برای افطار


خرما میوه ای بسیار مغذی و محبوب در کشورهای گرمسیری خاورمیانه مانند ایران است. عادت داریم خرما را به ساده‌ترین شکلش همراه با چای بخوریم، اما شیرینی‌ها، کیک‌ها و شیرینی‌ها را می‌توان با خرما تهیه کرد که آن‌ها را خوب و شیرین می‌کند و شخصیت آن‌ها را بهبود می‌بخشد. در این مطلب از آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه خرما که یک دسر مقوی و ساده برای تنقلات و سفره های افطار است را به شما آموزش می دهیم.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه توپ خرما

توپ خرما

توپ خرما یک خوراکی بسیار خوشمزه و مغذی است که می تواند انرژی شما را دوباره پر کند. این خرما به سرعت آماده می شود و با چای و قهوه انتخاب خوبی است.

طرز تهیه توپ خرما

مخلوط کردن

  • بیسکویت کوچک: 100 گرم
  • تاریخ: 6 مثقال
  • وزن: 40 گرم
  • خامه: 2 قاشق غذاخوری
  • ریز خرد شده: یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه توپ خرما

طرز تهیه توپ خرما

1.
برای درست کردن یک خرما گوله خوشمزه ابتدا پوست و پایه خرما را جدا کرده و کمی بمالید. کره را در قابلمه ای بریزید و روی خرما به مدت 2 یا 3 دقیقه با کره تفت دهید.

طرز تهیه توپ خرما

.
پس از سرخ شدن خرما و کره، آن را از روی حرارت بردارید و بیسکویت ورقه شده را با مخلوط خرما و کره بریزید و خوب مخلوط کنید.

طرز تهیه توپ خرما

3.
در این مرحله خامه و پیاز خرد شده را به بقیه مواد اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ترد و مخلوط شوند.

طرز تهیه توپ خرما

4.
حالا یک قاشق از مخلوط آماده شده را بردارید و با دست گرد کنید و مخلوط کنید.

طرز تهیه توپ خرما

5.
در آخر گلوله های آماده شده را به پودر پسته آغشته کنید و به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید تا گلوله ها کمی سفت شوند. بعد از 10 دقیقه توپ آماده است.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا