لوازم خانگی

17 ایده‌ی کاربردی برای بهبود ظاهر آشپزخانه‌‌ی باز


می توان گفت آشپزخانه اپن امروزه به محبوب ترین انتخاب در طراحی خانه تبدیل شده است. آشپزخانه اوپن فواید بی‌شماری دارد و زمان آشپزی را برای کسی که در آشپزخانه است خسته‌کننده می‌کند: همچنین فضای شما را راحت و با طراوت می‌کند. شخصی که در آشپزخانه اوپن آشپزی می کند دیگر نمی تواند خود را تنها بیابد و می تواند در حین تهیه غذا با مهمانان و خانواده تعامل داشته باشد.

وقتی صحبت از بهسازی خانه می شود، اکثر مردم فکر می کنند که آشپزخانه اولین جایی است که بازسازی و نوسازی می شود. اگر شما هم از طرفداران آشپزخانه های اپن هستید و می خواهید تغییراتی را در خانه خود ایجاد کنید تا حس و حال خانه خود را بهبود بخشد، با ما همراه باشید تا 15 ایده جالب و کاربردی را ببینید که می تواند آشپزخانه شما را آرام، مفید و زیبا کند.

1. مواد طبیعی را به خانه ببرید

الگوها و الگوهای الهام گرفته شده از طبیعت همیشه زیبا و کاربردی هستند و هرگز پیر نمی شوند. اگر آشپزخانه شما باز و قابل مشاهده است، این زمان را اختصاص دهید و به گونه ای به طبیعت نزدیک شوید. کابینت های چوبی، کاشی های سنگی، پیشخوان های مرمری و گیاهان سبز گزینه های ساده و در دسترسی هستند که می توانید از آنها برای ترکیب عناصر طبیعی در خانه خود استفاده کنید.

. قفسه های زیادی نداشته باشید

ممکن است آشپزخانه اپن را به دلیل مزایای فراوانی که دارد انتخاب کرده باشید، اما نگران از دست دادن کابینت و فضای ذخیره سازی باشید. برای جبران از دست دادن فضای خالی در اکثر آشپزخانه ها، اکثر افراد تا حد امکان از قفسه استفاده می کنند. این یک اشتباه رایج است و به شما توصیه می کنیم تعادل خود را از دست ندهید. اگر می خواهید آشپزخانه ای زیبا و سخاوتمندانه داشته باشید، ممکن است لازم باشد برخی از لوازم قدیمی را حذف کنید یا عادت خرید خود را تغییر دهید تا فضای کمتری بخرید.

3. یک سبک ثابت برای آشپزخانه اوپن انتخاب کنید

آشپزخانه اپن باعث می شود اتاق نشیمن، اتاق نشیمن و آشپزخانه یکپارچه و به هم متصل شوند. بنابراین مهم است که از همان ابتدا به یک روش طراحی ثابت فکر کنید. هنگامی که انواع سبک ها با وسایل منزل ترکیب می شوند، ظاهری به هم ریخته و ناهموار ایجاد می کنند و کل خانه شما را زشت و زشت جلوه می دهند. هماهنگی همه عناصر یک قانون مهم در طراحی داخلی است.

4. چوب، انتخاب مطمئن

آشپزخانه اوپن

ساده ترین و پرکاربردترین متریال امروزه در آشپزخانه چوب است. انواع مختلفی از چوب در بازار وجود دارد که می توانید با توجه به سلیقه خود شکل ها، رنگ ها، تزئینات و مواد مختلفی را انتخاب کنید. اگر چوب اولین انتخاب شما برای طراحی آشپزخانه اپن است، مطمئنا دنیایی از گزینه های جذاب و متنوع خواهید داشت.

5. یک دیوار آجری بسازید

اگر می خواهید حس جنسی و گرمای فضا را تقویت کنید، آجر انتخاب خوبی است. فضای خالی زیر پیشخوان آشپزخانه، فضای خالی بین کابینت ها و حتی دیوارهای بزرگ و گرد را می توان با آجرهای نمایان تزیین کرد و جذاب و جذاب ایجاد کرد. اگر نماهای آجری را دوست دارید اما شرایط لازم برای استفاده از آنها را ندارید، کاغذ دیواری های آماده، کاشی و کاشی های آجری شکل در رنگ های مختلف موجود است که می توانید از آنها استفاده کنید.

6. به یک شکل خاص فکر کنید

بالاترین اولویت در طراحی آشپزخانه باید کاربردی و راحت برای ساکنان آن خانه باشد. هنگامی که تمام مواد اولیه و کاربردی را انتخاب کردید و ذهن شما راحت و آسان برای استفاده است، از فکر کردن به آشپزخانه دست نکشید. قطعا چیزی برای فکر کردن و زیباتر کردن دنیای خود وجود دارد. طراحی آشپزخانه اپن فقط کاربردی نیست. با تظاهر به عملی بودن فضایی کسل کننده و خسته کننده ایجاد نکنید و به یک ظاهر منحصر به فرد و جسور فضا بدهید.

7. جای بد را ترک نکنید

بیایید ابتدا فضای بد را تعریف کنیم. به طور خلاصه، زمانی که چندین دستگاه با ابعاد مختلف با هم ترکیب شوند، به جای فضایی که بین این دستگاه ها ایجاد می شود، فضای منفی نامیده می شود. مثلا در آشپزخانه وقتی گاز، کابینت و یخچال را در گوشه و کنار قرار می دهید، فضای خالی بین گاز و یخچال و فضای بزرگ تری بین کلاه و گاز وجود دارد. این مکان ها را خالی نگذارید برای سازماندهی صحیح این قسمت ها وقت بگذارید و راه حلی متناسب با شرایط خود بیابید.

8. به قفسه ها و قفسه های خلاقانه برای آشپزخانه های باز فکر کنید

برای داشتن یک آشپزخانه اپن جذاب ایده های جدیدی داشته باشید. یک ایده این است که کابینت های قدیمی را با قفسه و قفسه جایگزین کنید. به کابینت های قدیمی و بسته ای که یک یا چند پنجره شیشه ای بین طبقات دارند توجه کنید. قفسه هایی که غذاهای منحصر به فرد و خیره کننده خود را در آن قرار می دهید مطمئناً ظاهر جذاب تری به آشپزخانه اوپن شما می بخشد. ظروفی که مانند آثار هنری در قفسه ها و قفسه های شما خواهند درخشید.

9. یک قفسه شناور بسازید

قفسه شناور

طرح و چیدمانی که در ابتدا برای آشپزخانه اپن خود در نظر گرفته بودید مانند روز آخری که در خانه خواهید بود نخواهد بود. اگر در خانه زندگی می کنید و نمی خواهید پول زیادی برای تغییر دکوراسیون خرج کنید، به سراغ قفسه های شناور بروید. قفسه های شناور یا صفحات ناخن می توانند به راحتی فضای شما را سازماندهی کنند.

ساختن قفسه به شکل چنین صفحه ناخن آسان است. به یک تخته چوبی برای پشت کار، یک چوب و چند تخته برای کف نیاز دارید. سپس می توانید به راحتی میله ها و کف را با توجه به کاربری خود تعویض کنید و فضای ذخیره سازی خود را سفارشی کنید.

10. آشپزخانه اپن مجزا

اگر وسعت منزلتان به شما اجازه می دهد که در نزدیکی اپن آشپزخانه فضایی پشتیبان داشته باشید، از این فرصت استفاده کنید و آشپزخانه را به دو قسمت گرم و سرد تقسیم کنید. از آشپزخانه گرم برای پخت و پز و تهیه غذا استفاده می شود و آشپزخانه سرد یا اپن آشپزخانه محل طبخ غذا است. جدا کردن محل تهیه غذا از رستوران، محیط شما را آرام تر و آرام تر می کند.

. در آشپزخانه اوپن، جزیره همیشه خیره کننده است

هنگامی که می خواهید در یک آشپزخانه اوپن بازسازی کنید اما مطمئن نیستید که چه چیزی بهتر کار می کند، به شما توصیه می شود بخشی از جزیره را بازسازی کنید. جزیره آشپزخانه مکانی است که بیشترین توجه و توجه را به خود جلب می کند و کوچکترین تغییر در این قسمت می تواند حس و حال خانه شما را بهتر کند.

. اهل قهوه هستی چیزهای کافی درست کن!

مکانی برای قهوه ساز

یک گوشه خالی از آشپزخانه می تواند به نقطه ای جذاب در دکوراسیون شما تبدیل شود. اگر عاشق قهوه هستید و ابزارهای مختلفی برای تهیه قهوه دارید، آن ها را از کابینت بردارید و در گوشه ای ترکیب کنید. دانه های قهوه و قهوه آسیاب شده را در یک ظرف شیشه ای خوب بریزید و مخلوط کنید. شما فقط یک نوار استاندارد دارید که به عنوان دکوراسیون یک آشپزخانه اوپن عمل می کند.

13. بهبود نور آشپزخانه

مشکل روشنایی در آشپزخانه موضوعی است که اغلب نادیده گرفته می شود. کابینت هایی که از کف تا سقف نصب می شوند و کل آشپزخانه را در بر می گیرند، احساس خفگی ایجاد می کنند. برای آشپزخانه ای مانند این، لوستر معمولی که در وسط سقف آویزان می شود، هرگز جواب نمی دهد و بسیاری از مکان ها تاریک و تاریک می مانند. در چنین مواقعی بهتر است یک لوستر شاخه ای در نظر بگیرید و تا جایی که می توانید از چراغ های قابل حمل و چراغ های LED در کنار آن استفاده کنید که به راحتی زیر قفسه ها قرار می گیرند و روشنایی آشپزخانه شما را بهبود می بخشند.

. ظروف آشپزخانه اوپن را در محل کار قرار دهید

آشپزخانه اپن با تمام مزیت هایی که دارد گاهی باعث می شود شلوغی و بهم ریختگی محیط فرآوری غذا در همه جا پیدا شود و کل خانه را به هم بزند. یکی از راه های کمک به کاهش شلوغی در محیط آشپزخانه، حداقل از نظر بصری، نصب وسایلی مانند اجاق گاز، یخچال، فریزر، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی است. به کابینت ساز ماهر بروید و ببینید که آیا وضعیت شما مناسب است یا خیر، وسایل آشپزخانه را در فضای باز قرار دهید و از ظاهری یکدست و منظم لذت ببرید.

. کانترها و جزایر قابل حمل را ارائه دهید

یکی از ترندهای روزگار طراحی دکوراتیو، استفاده از متریال هایی است که کاربردهای متعددی دارند و البته فضای کمی را در خانه اشغال می کنند. برای طراحی آشپزخانه اپن به شما توصیه می کنیم پیشخوان ها و جزایر آشپزخانه را طوری بسازید که جابجا شوند و بتوانید به راحتی آن ها را برای مناسبت های خاص مانند مهمانی ها یا بازسازی آشپزخانه عوض کنید تا جادارتر باشد. بودن.

. ایجاد اختلاف سطح

تفاوت آشپزخانه اوپن

شما می‌توانید دکوراسیون خود را تغییر دهید، اما نمی‌خواهید رنگ‌ها یا شکل‌های دیگر و جدید را به دکوراسیون خود اضافه کنید، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که در مورد ایجاد تفاوت در مقیاس فکر کنید. فراز و نشیب های فضای مجاور تغییر کوچکی در ظاهر اپن آشپزخانه ایجاد می کند و اگر از ابزار و اشکال جدید استفاده نکنید، آشپزخانه متفاوت به نظر می رسد.

. به یک لحظه خاص فکر کنید

واقعیت این است که آشپزخانه اغلب شلوغ ترین مکان در خانه است. اگر روزی سه بار غذا تهیه و سرو کنید، باید آشپزخانه را هم تمیز کنید وگرنه در پایان روز با ظروف زیاد، گاز کثیف و استخر پر مواجه خواهید شد. در آشپزخانه اوپن نمی توانید در آشپزخانه را ببندید و زمانی که خسته هستید و زمان کافی برای تمیز کردن دارید. اگر آشپزخانه اوپن را به دلیل مزایای فراوانی که دارد انتخاب می کنید، تمیز کردن آن در هر بار صرف غذا باید در اولویت باشد.

علاوه بر نظافت روزانه، برای شرایط خاص نیز آماده باشید. زیرا هنگامی که یک خرید کلی از یک خانه انجام دادید و قبل از اینکه بتوانید خرید را دسته بندی و انتقال دهید، یک مهمانی یا وسیله ای در خانه وجود دارد که باید فوراً تعمیر شود. در این صورت بهتر است یک یا دو قفسه در کابینت خالی بگذارید.

منبع: دامنه من

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا