هنر و سینما

نخستین تریلر پیش‌درآمد سریال بازی تاج و تخت را تماشا کنید (زیرنویس فارسی)


شبکه HBO به تازگی اولین تریلر «خانه اژدها» را به عنوان دنباله ای بر «بازی تاج و تخت» منتشر کرده است.

در مجموعه بازی تاج و تخت ، دنریس تارگرین یکی از جالب ترین و محبوب ترین موجودات هفت فصل برای اکثر بینندگان است. شبکه HBO در این مجموعه تصاویر قدیمی خانواده تارگرین را مرور می کند و این فرصت را دارد که چندین اژدهای جدید را در سری جدید به نمایش بگذارد. در اولین تریلر سریال Dragon Family به نقش اژدها در قدرت ساکنان Dragon Stone اشاره شده است و می توان فضا و ظاهر همه بازیکنان را در آن مشاهده کرد.

خانواده اژدها بر اساس کتاب آتش و خون ساخته شده است. این کتاب رویایی 2018 نوشته جورج آر آر مارتین 200 سال پیش از مجموعه بازی تاج و تخت راه اندازی شد و نشان می دهد که خانواده تارگرین چگونه امتناع کردند.

Miguel Sapu نی nik آرژانتینی برای کارگردانی خلبان و چندین قسمت دیگر از فصل اول سریال Dragon Family انتخاب شد. او پیش از این روی چندین قسمت از بازی تاج و تخت از جمله “نبرد حرامزاده ها” و “شب طولانی” کار کرده است. از رایان کندال ، مشهور به خاطر ساخت سریال “کلونی” ، خواسته شد که فیلم را برای بازی تاج و تخت بنویسد.

اعضای خانواده اژدها عبارتند از پدی کاندیدان در نقش ویسریس تارگرین اول ، اما دارسی در نقش رنیرا تارگرین ، اولین فرزند پادشاه ویسریس اول ، اولیویا کوک در نقش ملکه برج آلیشیا ، مت اسمیت در نقش شاهزاده دیمون تارگرین ، ریس ویترسپون ، استیو توسان در نقش کورلیس ولاریون معروف به مار مار و سونویا میزونو به نام میساریا.

این مجموعه قرار است در سال 2022 از طریق HBO و سرویس اینترنت HBO Max منتشر شود.

منبع: IndieWire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا