هنر و سینما

سینماگران روس با موفقیت به ایستگاه فضایی بین‌المللی رسیدند


فضاپیمای سایوز دقایقی پیش در ماموریت MS-19 برای میزبانی اولین فیلمبرداران موفق به ورود به ایستگاه فضایی بین المللی شد.

خدمه سه نفره فضاپیمای سایوز MS-19 توسط راکت سایوز 2.1a از ایستگاه فضایی قزاقستان در ساعت 04:55 به وقت شرقی (12:25 به وقت تهران) پرتاب شد. “کلیم شیپنکو” کارگردان است “یولیا پرسیلد” بازیگر و “آنتون شاکپلروف” خلبان آژانس فضایی روسیه است.

فضاپیمای روسی سایوز ام اس 19 پرتاب شد

فضاپیمای روسی سایوز MS-19 در ایستگاه فضایی بین المللی به فضا پرتاب شد
توپ: Roscosmos / ناسا

پس از حدود 3 ساعت متواری ، کپسول سایوز با موفقیت از منطقه روسی ایستگاه فضایی بین المللی در ساعت 08:22 منطقه زمانی شرقی (15:52) (نه تهران) مدل Rassvet را وارد کرد. این بندر با جابجایی کپسول جدید سایوز MS-18 به دلیل ورود فضاپیمای جدید جابجا شد.

بنابراین ، برای اولین بار در 20 سال حضور انسان ، ایستگاه فضایی بین المللی شاهد حضور فیلمسازان بود. در مدت اقامت کوتاه خود ، هنرمندان قرار است مجموعه ای از یک فیلم بلند به نام The Challenge را فیلمبرداری کنند. این ویدئو داستان پزشکی را روایت می کند که برای نجات جان خلبان سفینه فضایی با حمله قلبی به ایستگاه فضایی بین المللی اعزام می شود.

روسیه پخش اولین فیلم بلند خود را در فضا آغاز می کند ، اما تاریخ راه اندازی ناسا و اسپیس ایکس برای تولید فیلم “تام کروز” ، که برای اولین بار آغاز شد ، هنوز مشخص نیست. در سال 2020.

پرسنل مأموریت سایوز MS-19

پرسنل مأموریت سایوز MS-19
توپ: Roscosmos / ناسا

پریسیلد و شیپنکو تحت آموزش اضطراری پرواز قرار گرفتند و در حین یادگیری اصول اولیه پرواز ، در آماده سازی و فیلمبرداری تمرین کردند که هیچ فیلمساز دیگری مانند گریم و لامپ آن را انجام نمی داد.

با اتصال کپسول سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی ، عملیات تخلیه انجام شد و سرنشینان آن ، از جمله “مارک ونده” ، سرانجام به خدمه ماموریت “Expedition 65” پیوستند. مک آرتور با فضانورد ژاپنی آکیهیکو هوشیده و فضانوردان آژانس فضایی اروپا (ESA) توماس پسکت ، اولگ نوویتسکی و پیوتر پیوتر دوبروف از سفارت روسیه. شایان ذکر است که هوشیده روز گذشته طی مراسمی فرماندهی ایستگاه فضایی بین المللی را به پسکی منتقل کرد.

فیلمسازان روس به مدت 12 روز در ایستگاه فضایی بین المللی کار خواهند کرد و با نوسکی در زیرنویس ماموریت سایوز MS-18 که به افتخار یو ، فضانورد درگذشت ، به زمین باز می گردند.

پرواز مأموریت سایوز MS-19 با حضور فیلمسازان مرتبط است زیرا رویداد فضایی فیلم در روزهای آینده برگزار می شود و خلبان آمریکایی ویلیام شاتنر با کپسول بلو شپرد از رنگ آبی سفر می کند. برای تجربه سفر به فضا

تصویر روی جلد: اتصال کپسول موی سایوز MS-19 به ایستگاه فضایی بین المللی
توپ: ناسا

منبع: فضا ، ناسا



مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا