هنر و سینما

لئا سیدو: تام کروز قطعا دنیل کریگ را در مبارزه شکست می‌دهد


تام کروز ، دانیل کریگ و لیا سیدو سه بازیگر موفق هالیوود هستند که با هم روی فیلم ها همکاری کرده اند. سیدو در مصاحبه ای که بر اساس تجربه و دانش خود از بازیکنان و بازیکنان مربوطه انجام داد ، گفت که اگر بین تام کروز و دانیل کریگ دعوایی وجود داشته باشد ، تام کروز قطعاً برنده خواهد شد.

سیدو در مصاحبه ای در طول فیلم مورد انتظار جیمز باند “زمان مرگ نیست” گفت 53 ساله دانیل کریگ نتوانست تام کروز 59 ساله را در یک مبارزه شکست دهد.

گراهام نورتون در نمایش Seido با تام کروز در ماموریت غیر ممکن ؛ ماموریت: غیر ممکن – پروتکل شبح می خواهد تجربه خود را با دنیل کریگ در فیلم جیمز باند مقایسه کند ، با توجه به رفتار جسورانه هر دو آنها ، و او پرسید: دعوا؟ “آیا او برنده خواهد شد؟” تام کروز یا دنیل کریگ؟ “و سیدو پاسخ داد:” قطعا این تام کروز است. “

سیدو با دنیل کریگ در سه فیلم جیمز باند در نقش مادلین سوان بازی کرده است. در مصاحبه ای با گراهام نورتون ، او فاش کرد که به حق رای دادن باز می گردد زیرا کیفیت نقش زنان در فیلم ها بهبود یافته است.

سیدو با اشاره به الهام از نویسنده Fleabag ، فیبی والر بریج ، که به گروه کمک کرد تا فیلمنامه جیمز باند را بازنویسی کند ، گفت: “او برای ما و لشنا لینچ نوشت و او شگفت انگیز است.” “من او را دوست دارم و یکی از بزرگترین طرفدارانم هستم ، اما مدت کوتاهی است که او را در بالا ندیده ام و ای کاش وقت بیشتری با او داشتم.”

کریگ در مورد والر بریج گفت: “ما زمان کافی برای کار با او نداشتیم.” او بسیار شلوغ بود ، بنابراین ما او را برای نوشتن دوباره دعوت کردیم و او موافقت کرد و تأثیر زیادی در فیلمنامه داشت. “او یکی از بهترین هاست.”

سیدو ، یکی از موفق ترین بازیگران زن فرانسوی در نسل خود ، در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد “هیچ وقت برای مردن وجود ندارد” در مورد تحول بازیگران زن در این حق رای صحبت کرد. او اخیراً در مصاحبه ای با اسکای نیوز گفت که فکر می کند گروه دیگر فمینیسم ندارد. وی گفت: “من فکر می کنم زنان و دختران این بار عمیق تر و قوی تر هستند ، اما آنها نه تنها قوی تر ، بلکه باهوش تر و قوی تر هستند ، بلکه به چهره زنانه جذاب تری نیز احتیاج دارند.” ما می خواهیم با آنها ارتباط برقرار کنیم. این اولین بار است که زنانگی باز می گردد. “ما مادلین را از قبل می شناسیم ، بنابراین فکر می کنم او در این زمینه واقعاً جالب تر است.”

“زمان مرگ نیست” در 30 سپتامبر در سینماهای انگلیس اکران می شود. این فیلم آخرین حضور دانیل کریگ به عنوان 007 خواهد بود.

منبع: amazon prime

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا