هنر و سینما

جوخه انتحار؛ ۷ شخصیت که می‌توانند در اسپین‌آف پیس‌میکر بازگردند


گروه خودکشی به رهبری جیمز گان با زیرکی راه را برای سریال Pessemaker هموار کرده است ، بنابراین برخی از شرکت کنندگان در آن ممکن است دوباره ظاهر شوند.

هشدار: در این داستان داستان فیلم گروه خودکشی نشان داده می شود

Suicide Squad یک دنباله مستقل برای Suicide Squad 2016 است که گروه جدیدی از X-Strike Squad با بازی مارگو رابی در نقش هارلی کوئین به آن ملحق شدند. در این فیلم دوسی ، Bloodsport (Idris Alba) ، Pismaker (جان سینا) ، Ratchter (Danila Melkiver) ، King Shark (Sylvester Stallone) ، Polka Datman (David Dastmalchian) و Rick Flagg (Joel Kinnamen) در مأموریت کورتو هستند. مالت شواهد پروژه ستاره دریایی و نتایج این پروژه را که یک موجود غول پیکر بیگانه (استارو) است از بین می برد.

Pismaker یا Christopher Smith عموماً دومین رئیس جمهور پس از Bloodsport است و سابقه و توانایی های مشابهی دارد. Suicide Squad اولین حضور Pismaker در دنیای توسعه یافته Dyssey بود و او در تصویر به عنوان فردی از نظر جسمانی ماهر و نترس نشان داده شده است که به دنبال صلح و آزادی به هر قیمتی است. در بیشتر فیلم ، Pismaker یکی از قهرمانان Suicide Squad است و ارتباط خود را با Bloodsport تا زمان مرگش در چرخ فلک به لطف Waller و Bloodsport در پایان نشان می دهد. صحنه بعد از اعتبار فیلم نشان می دهد که Pismaker زنده است و در سریال Pismaker ، زیر نظر والر و تیمش حضور خواهد داشت.

برخی از اعضای اصلی Suicide Squad ، به ویژه آنهایی که در بسته شدن و سرکوب Corto Malta شرکت کرده اند ، مرده اند و دیگر نمی توانند در سری Pacemaker ظاهر شوند ، اما ممکن است بازیکنانی پیدا کنند که ما چند پایگاه دیگر در این سری داریم. نتفلیکس

1. ورزش خون

ورزش خون

این دو نفر (Bloodsport و Pessemaker) هنوز حساب خود را تسویه نکرده اند ، زیرا Bloodsport با تیراندازی در فیلم Pismaker تقریباً کشته شد. Bloodsport ، Harley Quinn ، Retraction و King Shark با والر توافق کرده اند که اخبار مربوط به مشارکت ایالات متحده در پروژه Starfish را منتشر نکند و آنها توسط والر منتشر شده اند و اکنون به زندگی بازگشته اند. Bloodsport یک غیر نظامی بود و ممکن است دخترش را بزرگ کرده باشد. به از آنجا که Pissmaker تحت مراقبت والر و افراد تحت سرپرستی او است ، ممکن است طبق دستور والر ، Bloodsport را تعقیب کرده و مجدداً وارد نرم افزار شود.

به Ratcatcher 2

مرور 2

کلیو کازو ، که توانایی عجیب و موثری در کنترل موش ها دارد ، با شکست دادن استارو در پایان فیلم تبدیل به یک قهرمان اصلی می شود ، اما فعلا آینده او نامشخص است. داستان جذاب او در مورد یادگیری کنترل موش با کمک پدرش (همراه با حضور کوتاه و جذاب تایکا وایتیتی) این شخصیت را برای بینندگان کمی مهربانتر کرده است و Suicide Squad ممکن است آخرین حضور او در Dysi نباشد. جهان توسعه یافته. او یکی از بازیکنان آزاد شده آماندا والر است که به زندگی عادی خود باز می گردد ، اما احتمالاً با Bloodsport مرتبط است ، که در طول ماموریت خود با او ارتباط خوبی برقرار کرد. اگر Bloodsport در این سریال ظاهر شود ، احتمالاً شاهد بازگشتی خواهیم بود و جان سینا با این دو مذاکره می کند تا پرونده پروژه Starfish را به طور کامل ببندد.

3. شاه کوسه

شاه کوسه

شاه کوسه دوست داشتنی با صدای سیلوستر استالونه به اندازه شخصیت قهرمان فیلم Guardians of the Galaxy جیمز گان خنده دار است. البته ، او یک قاتل است که گاهی اوقات مردم را می خورد ، اما قصد ندارد به دوستان خود ، بقیه تیم انتحاری آسیب برساند. معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. او که رابطه خوبی با روتوش داشته است ، در صورت حضور در سریال Pessemaker ممکن است با او و بقیه دوستانش باشد و از آنها مراقبت کند.

4. آماندا والر

آماندا والر

ویولا دیویس یکی از پرطرفدارترین و پرکارترین بازیگران زن هالیوود است ، بنابراین بازگشت به پشتیبانی از Pacemaker و World of Dys کمی دشوار است. او اولین فردی بود که مأموریت قبلی را مدیریت کرد و ممکن است در چند قسمت از این مجموعه حضور داشته باشد ، مخصوصاً هنگام توضیح ماموریت جدید پیسمکر. او همچنین می تواند مسئولیت سریال را دوباره در سطح سریال و هنگامی که همه شخصیت ها حضور دارند ، بر عهده بگیرد.

به راسو

کیونکیونا

ویزل یکی از ساده ترین بازیکنان Suicide Squad است که می تواند در سریال Pacemaker ظاهر شود. نمایش نشان می دهد که ویزل پس از اکران فیلم در ساحل در حال غرق شدن و دویدن است و بینندگان امیدوارند که او دوباره بچه ها را نکشد. این شخصیت توسط برادر جیمز گان ، شان ، از طریق کارتون بازی می شود. او هنوز زنده است و گان می تواند از ویزل در یکی از پنج اپیزودی که هدایت می کند استفاده کند. ویزل ممکن است دوباره زندانی شود یا به جنایات خود در کورتو مالت ادامه دهد.

6. هارلی کوئین

هارلی کوئین

مارگو رابی یک بازیگر بسیار سازنده است که فقط در چند سریال تلویزیونی بازی کرده است اما توانست حضور کوتاهی در سریال ضربان ساز تجربه کند. هارلی کوین یکی از محبوب ترین شرورهای جهان توسعه یافته است ، بنابراین تعجبی ندارد که افراد زیادی در این مجموعه ظاهر شوند. علاوه بر این ، هارلی هنوز زنده است و ممکن است در بقیه داستان ظاهر شود. هارلی کوئین هنوز در فیلم یا سریال آینده دوسی اعلام نشده است و آینده او مشخص نیست. بازی در نقش مارگو رابی در سریال Pessemaker می تواند برخی از خلا های او را در دنیاهای دیگر پر کند تا شخصیت پروژه بعدی مشخص شود.

7. جان اکونوموس و امیلیا هارکورت

جان اکونوموس

تا کنون ، به استثنای جان سینا ، استیو ایگی و جنیفر هالند ، تنها بازیکنان گروه Suicide Squad در سری Pessimaker تایید شده اند. استیو ایگی نقش جان اکونوموس ، رئیس زندان بل ریو را بازی می کند ، زیر نظر آماندا والر کار می کند و زمان زیادی را به دنبال تیم در ماموریت کورتو مالت می گذراند. به نظر می رسد که اقتصاددانان نیز نقش مشابهی را ایفا می کنند و از آنها خواسته می شود که پیسمکر را در ماموریت خود دنبال کنند. جنیفر هلند ، بازیگر نقش امیلیا هارکورت و مامور ، نقش اصلی را در سریال Pessemaker ایفا خواهد کرد. در نمایش ویدئویی ، هارکورت و اکونومیست هر دو در بیمارستان نشان داده می شوند که وضعیت پسامکر را تأیید می کنند و ممکن است در طول سریال به عنوان واسطه در ماموریت پیسمکر عمل کنند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا