لوازم خانگی

اندروید 13 یکی از بدترین مشکلات اندروید 12 را حل می‌کند


اولین نسخه بتای اندروید 13 تازه منتشر شده نشان می دهد که با این سیستم عامل کاربران می توانند سخت افزار خانه هوشمند را با همان صفحه قفل کنترل کنند. اپلیکیشنی که اگرچه لازم بود اما در اندروید 12 موجود نبود.

اولین نسخه بتای اندروید 13 به تازگی منتشر شده است و ما دائماً به دنبال ویژگی ها و قابلیت های جدید هستیم تا ببینیم گوگل چه چیزی در سال جاری ارائه می دهد. در حالی که اکسپلویت‌های زیادی وجود دارد، یکی از بهترین‌هایی که اخیراً دیده‌ایم، توانایی کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند است که در نسخه اندروید امروزی مشکلات زیادی دارند.

زمانی که اندروید 12 رونمایی شد، گوگل تصمیم گرفت قابلیت کنترل خانه هوشمند را از منوی پاور حذف کرده و به بخش تنظیمات سریع منتقل کند. این به کاربر اجازه می داد تا گزینه های مربوطه را با سرعت بالاتری وارد کند. با این حال، هنوز راه بهتری برای برخی وجود دارد که کلید پاور را برای دسترسی به این برنامه فشار داده و نگه دارند.

اما مشکل چیز دیگری است. گوگل امکان کنترل دستگاه های هوشمند از روی صفحه قفل را در اندروید 12 مجاز نکرده است. بنابراین کاربرانی که می خواهند دستگاه های هوشمند را کنترل کنند باید ابتدا گوشی را باز کرده و از طریق منوی تنظیم سریع وارد گزینه ها شوند، حتی برای کارهای ساده و روزمره مانند خاموش کردن چراغ ها اما خوشبختانه به نظر می رسد که اندروید 13 بتواند دستگاه های خانه هوشمند را از طریق صفحه قفل کنترل کند.

خانه هوشمند اندروید 13

برای بهره مندی از این قابلیت کافیست وارد پنجره و در قسمت نمایش قفل صفحه گزینه ها شوید کنترل از یک دستگاه قفل شده فعال کردن (تنظیمات > نمایشگر > قفل صفحه نمایش). البته نسخه بتای اندروید 13 در حال حاضر فقط برای دارندگان گوشی پیکسل موجود است و این تراک برای گوشی های گوگل نیز طراحی شده است.

شرکت‌های دیگر اغلب اندرویدهای جدیدی را برای کسانی که در برنامه بتا ثبت‌نام کرده‌اند با انتشار نسخه بتا رابط کاربری جدید منتشر می‌کنند، اگرچه هنوز برای همه شرکت‌های اندرویدی راه‌اندازی نشده است. این فرآیند را انجام دهید.

منبع: راهنمای تام

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا