هنر و سینما

نخستین واکنش‌ها به قهرمان؛ فیلم جدید فرهادی محشر است!


فیلم “قهرمان” به کارگردانی اصغر فرهادی ساعاتی پیش در مرحله مسابقه بزرگ در کن 2021 به نمایش درآمد و اولین واکنش منتقدان و دوستداران فیلم نشان می دهد که با یکی از “بهترین آثار در این زمینه” روبرو است. اسکار- ما یک فیلمساز برنده هستیم.

ظاهراً فیلم قهرمانانه در اولین اکران خود توانست توجه اکثر منتقدان را به خود جلب کند. چند ساعت دیگر این نمایش دوباره پخش می شود ، اما بر اساس سخنرانی کوتاه مخاطبان قهرمان و نمایش فیلم های دیگر در جشنواره فیلم کن امسال ، نهمین ساخته فرهادی را می توان یکی از بزرگترین فیلم ها دانست. شانس برنده شدن نخل طلا آدام سلیمان ، نویسنده مجله The Sun و The Sound می گوید: “قهرمان شگفت انگیز است.” ما باید به تجدید سیاست و اخلاق جنایت بپردازیم و به ما نشان دهیم که در این زمینه چه کاری می توانیم انجام دهیم. “این فیلم باید یکی از بزرگترین انتخاب ها در نخل طلا باشد.”

اوون گلیبرمن منتقد مختلف در بخشی از انتقاد خود از قهرمان گفت: “همه عناصر قهرمان خوب هستند.” “ما با فیلمی از اصغر فرهادی سروکار داریم ، اثری که بیشتر از قلب با ذهن و افکار بیننده صحبت می کند.” دیوید ارلیچ ، نویسنده ایندی وایر در بخشی از نقد خود درباره این فیلم نوشت: “بازیگر فیلم مورد علاقه من از زمان” جدایی نادر از سیمین “است. “در این فیلم ، فرهادی بر نقاط قوت خود تمرکز می کند ، روایتی آشنا می گیرد و آنقدر می چرخد ​​و می چرخد ​​که نیروی گریز از مرکز نمایش همدردی به شما انگیزه کامل می دهد.”

علاوه بر کل فیلم و دستورالعمل های توضیحی آن ، برخی از منتقدان از امیر جدیدی برای بازی او تعریف کردند. شکننده است. “این پسر باهوش اما عجیب به نظر می رسد ، او لبخند بزرگی بر لب دارد و شبیه یکی از بازیگران کتاب دیکنز است.”

فردا ، در یک پست دیگر ، مهمترین نقدهای منتشر شده برای فیلم “قهرمان” به کارگردانی سارینا فرهادی ، محسن تنابنده ، امیر جدیدی و فرشته صدر ارفعی را مرور می کنیم.

منبع: RottenTomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا