هنر و سینما

نخستین تریلر فیلم اقتباس شده از سریال سوپرانوها را تماشا کنید

چهارده سال پس از پایان مجموعه “سوپرانوها” ، ما در این مجموعه با فیلم “بسیاری از قدیسان نیوآرک” به دنیای مافیایی و خشن باز می گردیم.

اولین تریلر فیلم فراموشکارترین شهر نیوآرک آنتونی سوپرانو جوان را بازی می کند که مایکل گاندولفینی آن را بازی می کند و به یک جنایتکار تمام عیار تبدیل شده است. این فیلم در نیوآرک ، نیوجرسی مستقر است. در تونی سوپرانو ، با الگوگیری از عمویش ، دیکی مولتیسنتی ، قصد دارد زندگی خود را تغییر دهد و این رابطه این دو را به موجی قدرتمند تبدیل می کند.

تریلر شهر نیویورک ، به عنوان مقدمه ای بر مجموعه محبوب سوپرانو ، نشان می دهد که چرا و چگونه شخصیت تونی سوپرانوس خلق شده است. سوپرانوی جوان در یکی از آشفته ترین دوران تاریخ نیوآرک سیتی در حال بزرگ شدن است. این زمانی بود که اوباش رقیب شورش کردند و خانواده قدرتمند دیمئو را در شهر درگیری های قومی تحریک کردند. در همین حال ، دیکی مولتیسانت که چندین بار توسط قانون دستگیر شده است ، سعی می کند تونی را به یک گانگستر قدرتمند تبدیل کند.

این فیلم توسط آلن تیلور کارگردانی می شود که بیشتر برای فیلم های “The Exterminator: Genesis” و “Thor: The Dark World” شناخته شده است. برخی از مشهورترین بازیکنان شهر نیویورک عبارتند از ورا فارمیگا ، الساندرو نیوولا ، کوری استول و جان برنتال.

همانند سریال Sopranos ، در این تریلر دو دقیقه ای ، ما انواع صحنه های خشونت آمیز را مشاهده می کنیم ، از دو مرد جوان که با مشت و لگد مبارزه می کنند تا تیراندازی و انفجارهای عظیم ، که به طرفداران این سریال وعده می دهد که درآمدزایی بی نظیری برای سینما محسوب می شود.

Newark City در 9 اکتبر و Warner Bros. فیلم را 31 روز پس از اکران در سینماها از طریق سرویس آنلاین HBO Max اکران می کند.

منبع: گاردین

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا