هنر و سینما

چرا ساخت کروئلا ۲ به معنی خداحافظی با ۱۰۱ سگ خالدار است؟


اعلام دیزنی مبنی بر اینکه دنباله کرولا در مرحله راه اندازی رسمی است نشان می دهد که 10 سگ پیدا شده با اما استون اجرا نخواهند کرد.

از زمان اکران در سینماها و دیزنی پلاس در 28 مه 2021 ، بینندگان تعجب می کنند که چگونه کرولا ، با بازی اما استون ، می تواند در مد دیزنی به یک شرور تبدیل شود. خود فیلم با یادداشت متمایزی از اقتباس زنده از سگهای خال خال دیزنی 101 ، از جمله طرح شیطانی کرولا و تولد پنگو و پردیتا ، به خوبی به پایان می رسد. در حالی که کرولا ارجاعات زیادی به فیلم اصلی دارد ، اما داستان بازیگر را بر خلاف انتظار برعکس می کند.

در واقع ، کارگردان کریگ ژیلسپی ، که قبلاً با فیلم های لارس و دختر واقعی شناخته می شد و من ، تونیا ، یک بازی مقاومت قهرمانانه خلق کردیم. کرولا و اگر نه ، استلا ، شخصیت محبوبی است که مخاطب می تواند به راحتی آن را لمس کند. این اغلب در مورد شخصیت هایی که شکنجه شده اند و به دنبال انتقام هستند صادق است. تغییر شخصیت کرولا به خوبی اتفاق افتاد زیرا تماشاگران ماموریت او را برای انتقام از قتل مادرش پذیرفتند و جنایات او را درک کردند. این ویژگی وقتی نشان داده می شود که لباسی می پوشد که به نظر می رسد از پوست سگ لکه دار تهیه شده است.

بدون کوچکترین معاینه ، مردم سریعاً علیه او به خاطر کشتن سگ ها حرکت می کنند ، در حالی که سگ ها از سلامت کامل برخوردار هستند. در واقع ، آنها از آنچه هستند ایمن تر هستند و در پایان فیلم ، می بینیم که سگ ارتباط بیشتری با Corolla نسبت به صاحبش ، بارونس دارد. در نتیجه ، با توجه به علاقه کرولا به سگ ها و عدم وجود ابهام بین آنها ، بعید به نظر می رسد که عاقبت 101 سگ پیدا شده امکان پذیر باشد. دنباله داستان باید ادامه داستان این شخصیت ها باشد و این دنباله هرگز شامل گرفتن سگ کرولا و نظافت پوست او نخواهد شد.

شاید قوی ترین دلیل کمبود دم ، تولد پنگوئن ها و هدایای Predita و Corolla برای سگ ها باشد. این توله سگ ها نه تنها خواهر و برادر نیستند ، بلکه آنها از Pet Corolla نیز هستند. منطقی نیست تصور کنیم که سگ کوچک کرولا در سالهای اخیر قربانی خشونت ناگهانی بوده است. خوشبختانه ، اگرچه سگها نمی توانند برای پوشیدن Corolla خطرناک باشند ، اما به احتمال زیاد در Corolla 2 به نوعی هستند.

در نیمه دوم ، کرولا ممکن است مسیر قسمت اول را دنبال کند ، و او و پسران یا شاید یک رقیب جدید مطمئناً از داستان انتقام خواهند گرفت. در هر صورت ، واضح است که دیزنی تصمیم گرفته است بیشتر روی Corolla و داستان آن تمرکز کند تا روی سگ. در غیر این صورت ، دیزنی از ایجاد یک سگ 101 خالدار به جای Corolla خبر داده است. تنها راهی که کرولا می تواند از 101 سگ فاصله دار متمایز باشد ، بازی در بزرگترین نقش است.

Corolla 2 همیشه می تواند روایت اصلی اولین فیلم خود را دنبال کند ، بنابراین این جنگنده است. کرولا تصور کلی از شخصیت بد خود را با یک تصور اشتباه ترکیب کرد ، به همین دلیل اعتقاد زیادی بر این بود که شخصیت اصلی می تواند سگ خوار شود. با توجه به این تفاسیر ، به احتمال زیاد بزرگترین جزء سگ 101 خالدار در Corolla است. این اتفاق بیفتد یا نه ، این بدان معنا نیست که تعمیر سگ لکه دار 101 انجام می شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا