هنر و سینما

نوید محمدزاده بازیگر سریال آکتور شد


نوید محمدزاده به طور رسمی در سریال «بازیگر» به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه کنندگی مجید مطلبی تایید شد.

نیما جاویدی ، کارگردان فیلم موفق “سرخپوستان” ، در دومین همکاری خود با نوید محمدزاده ، قصد دارد مجموعه ای از نمایشنامه ها به نام بازیگر را برای پخش در شبکه خانگی کارگردانی کند. به گزارش روابط عمومی این مجموعه ، داستان بازیگر درباره ظهور و سقوط زندگی برخی از بازیگران با استعداد است که پس از دریافت پیشنهاد عجیب ، زندگی آنها را تغییر دادند.

جاویدی نوشتن تصویر این بازیگر را از اواخر سال گذشته آغاز کرد و او هنوز در حال نوشتن آن است. این مجموعه هنوز تمام مجوزهای لازم را دریافت نکرده است ، اما طبق اخبار منتشر شده توسط سازندگان آن ، مدت کوتاهی پس از اتمام مراحل قانونی و پیوستن چند بازیکن جدید به گروه بازیگران ، باید شاهد شروع عکاسی و تولید اولین فیلم بودیم. مجموعه نیما جاویدی

بازیگر

تصویر مربوط به بازی “قهوه قجری” است

جاویدی کارگردان فیلم های “ملبورن” و “هندی” است که هر دو با نظرات مثبت منتقدان و دوستداران فیلم روبرو شده اند. او همچنین با مجید مجیدی در نگارش فیلم “خورشید” همکاری کرد ، که سیمرغ بلورین برای آن موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد ، بنابراین می توانیم آن را جاویدی بنامیم و یکی از موفق ترین کارگردانان و فیلمسازان سینمای ایران در سالهای اخیر.

نوید محمدزاده ، برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره توکیو در سال 2019 برای بازی در فیلم “شش و نیم متر” و برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره فیلم ونیز برای بازی در فیلم “بدون تاریخ ، بدون امضا” سال ، علاوه بر سریال ، قرار است در فیلم “دیده بان شب” به کارگردانی رضا میرکریمی و “شب ، داخلی ، دیوار” ساخته وحید جلیلوند بازی کند. شب ، فضای داخلی ، دیوارها درباره زندگی یک مرد نابینا است که وقتی زن وارد زندگی او می شود همه چیز را تغییر می دهد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا