هنر و سینما

۶ فیلم و سریال از کیانو ریوز که باید منتظرشان باشید


کیانو ریوز سالهای زیادی در پیش دارد. در زیر لیستی از فیلم ها ، سریال ها و بازی های ویدیویی آینده آمده است.

وقتی صحبت از کیانو ریوز می شود ، اوضاع بهتر می شود. خوشبختانه او در چندین فیلم و سریال بازی کرده است که به زودی اکران می شوند. طی چند سال گذشته ، کیانو ریوز تغییرات بزرگی را در حرفه خود تجربه کرده است. ریوز که نقش مهمی در موفقیت فرنچایز جان ویک داشت ، توجه تماشاگران را به خود جلب کرد.

این رویداد همه را به یاد استعدادها و زمینه کاری خود به عنوان یک بازیکن با استعداد انداخت. در گذشته ، او نقش خود را از فیلم های کامل مانند Speed ​​و Point Break به تریلرهای علمی تخیلی مانند سه گانه The Matrix و درام The Lake House تغییر داد. خوب بازی کرد.

در سالهای اخیر ، او در سومین قسمت از John Wick 3: Chapter 3 – Parabellum و Netflix کمدی عاشقانه همیشه برای من خواهد بود ، به عنوان ستاره سوم بازی کرده است ، جان سیلورهند در بازی ویدئویی Cyberpunk 2077 بازی کرد. او در E3 بازی کرد و تهیه کننده بود. داستان اسباب بازی 4 برای استودیوهای انیمیشن پیکسار. اما از این پس او مشهورتر و منحصر به فرد خواهد شد. در مورد بعدی ، لیستی از پیش اقدام کیانو ریوز ، از سری تا فیلم را می خوانید.

1. ماتریس 4

ریوز کیانو

ریوز در ماتریس 4 نقش Neo را بازی می کند. قسمت چهارم این حق رای دادن ، که شامل سه قسمت قبلی The Matrix ، The Reboot Matrix ، The Matrix Revolution است ، هیچ نام تأییدی ندارد. علاوه بر ماتریس 4.

جزئیات این فیلم هنوز افشا نشده است ، اما مسلم است که بازیگر زن کری آن ماس در سه فیلم ماتریکس در ماتریس 4 مقابل ریوز ظاهر می شود. در میان اعضای بازیگران “جیدا پینکت اسمیت” ، پریانکا چوپرا ، جاناتان گرو ، جسیکا هانویک و یحیی عبدالمتین دوم. ماتریکس 4 در 22 دسامبر 2021 و با HBO Max در سینماها اکران می شود.

2. جان ویک 4

ریوز کیانو

هشدار: در این قسمت از مقاله ، داستان John Wake 3: Parablum ارائه شده است.

مدت کوتاهی پس از انتشار John Wake 3: Parablum در مه 2019 اعلام شد که جان ویک با جان ویک 4 باز خواهد گشت. دنباله این حق رای دادن در 27 مه 2022 در سینماها اکران می شود. این فیلم در ابتدا قرار بود در ماه مه 2021 اکران شود ، اما به دلیل همه گیری کرونا به تعویق افتاد.

تأیید تاریخ انتشار دنباله این فیلم آغاز تولید آن را نشان می دهد و نشان می دهد که شرکت فیلمسازی Summit Entertainment قصد دارد با راه اندازی مجدد سریع این حق رای از محبوبیت خود استفاده کند. تولید جان ویک 5 نیز تایید شده است. قرار بود جان ویک 4 و 5 پشت سر هم فیلمبرداری شوند ، اما حق رای Quid 19 تولید پنجمین فیلم را به تأخیر انداخت. گفته می شود جان ویک 5 در سال 2023 منتشر می شود ، اما هنوز تاریخ مشخصی برای آن مشخص نشده است.

بدیهی است که ریوز به نقش خود به عنوان جان ویک مرگبارترین قاتل جهان باز می گردد. پس از وقایع جان ویک 2 و جان فراری ، در پارابلوم ، قاتلان در سراسر جهان سعی کردند با دستگیری و قتل جان ویک این جایزه را بگیرند. در پایان فیلم سوم ، جان ویک زنده می ماند حتی اگر توسط وینستون شلیک شود ، که این کار را برای صلح با مجلس شورای ملی انجام می دهد ، و سپس با بائوری (پادشاه) متحد می شود.

ریوز و شریکش در ماتریکس ، لارنس فیشبرن ، می توانند در جان ویک 4 ظاهر شوند ، زیرا آنها شدیدترین نبرد را علیه وینستون و مجلس عوام انجام می دهند.

ریوز همچنین علاقه خود را برای بازی در فیلم John Wick: The Continental ، که به Hotel Syndicate و مشتریان مختلف آن مرتبط است ، ابراز کرده است.

3. BRZRKR

ریوز کیانو

ریوز اقتباسی زنده از این رویداد را بازی می کند که مجموعه ای است بر اساس یک کتاب کمیک نوشته او و مت کیندت و کارگردانی ران گارنی. ریوز آماده آماده سازی اقتباسی از این فیلم است که توسط نتفلیکس به طور رسمی انتخاب شده است. ریوز علاوه بر تهیه کنندگی و بازی در فیلم ، شخصیت B را نیز انتخاب می کند که در مجموعه انیمه ها نیمی انسان و نیمی خداست. هر دو پروژه به تازگی اعلام شده اند و هنوز تاریخ مشخصی برای انتشار آن مشخص نشده است.

4. ماشین رالی

ریوز کیانو

فیلم مسابقه اتومبیلرانی ریوز سالهاست که به هم ریخته است. تولید این فیلم در سال 2017 تأیید شد ، اما این پروژه به دنبال کارگردان بود و سرانجام به الیور مگاتون ، کارگردان Transporter 3 و Taken 2 سپرده شد. طبق گزارش Hollywood Reporter 2017 ، او نقش رانندگان NASCAR را بازی می کند. در چین تظاهرات خودرو برگزار کردند

هنوز از تاریخ اکران و سایر جزئیات اطلاعاتی در دست نیست و مشخص نیست که چرا ادامه فیلمبرداری یا اکران به تاخیر افتاده است.

5. باران

ریوز کیانو

ریوز با مجموعه تلویزیونی باران بر اساس کتابی از بری ایسلر قرار است در رده اکشن باقی بماند. ریوز مجری این مینی سریال و همچنین یکی از تهیه کنندگان آن خواهد بود.

او نقش جان رین ، قاتل ترکیبی ژاپنی-آمریکایی را بازی می کند و سبک او در مرگ قربانیان طبیعی به نظر می رسد.

اعضای بازیگران شامل Cherie Jones (Wine Country) ، Corben Reed (Blair Witch 2016) و Owen Klein (The Squid and the Whale) هستند. در حال حاضر ، تولید این سری کوتاه آغاز نشده است و هنوز تاریخ اکران آن مشخص نشده است.

6. نیمه شب گذشته

ریوز کیانو

ریوز در Netflix برای بازی در نقش Dope به کارگردانی ریک فاموویوا ظاهر می شود.

فیلمنامه این فیلم توسط T. جی است. Ratchet & Clank توسط کارگردانان Avengers: Endgame جو و آنتونی روسو نوشته می شود. نیمه شب گذشته بازگشت به حالت عادی برای ریوز و استقبال جدیدی از فاموویوا بود. جزئیات بیشتری درباره انتخاب بازیگران و شخصیت ریوز در دست نیست ، اما نیمه شب گذشته قطعاً ارزش دنبال کردن و نگاه خوب را دارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا