هنر و سینما

چرا ثور در عشق و آذرخش هنوز از پتک میولنیر استفاده می‌کند؟


کریس همسورث در نقش ثور ، پسر اودین ، ​​از پتک خود در Thor: Love and Thunder استفاده می کند ، و چرا خدا صاعقه ممکن است چکش را بر گرداند. خواهیم گفت.

به نظر می رسد ثور مولر را در فیلم ثور: عشق و رعد و برق بازگرداند. اما چرا خدایان رعد و برق از سلاح های قدیمی خود استفاده می کنند؟ ثور و مولر از ابتدای دنیای سینمایی مارول جدا نشدنی بوده اند. چکش قدرتمند سلاح انتخابی او در دو مرحله اول بود ، و سپس مجبور شد آن را فراموش کند وقتی هلا (خواهر ثور) آن را در ثور: راگناروک نابود کرد. اگرچه ثور مدتی را در Avengers: The End of the Game از مولنیر استفاده کرد ، اما به نظر می رسد دوران ثور با مولنیر به پایان رسیده است.

مدتها پیش انتظار می رفت که مولر در قسمت بعدی Thor به صحنه بازگردد. اعلام اینکه جین فاستر سخت خواهد بود نشان دهنده یک نیاز هزار ساله است و حتی ناتالی پورتمن تأیید کرده که چکش را بر می دارد. با این حال ، اکنون شواهدی وجود دارد که ثور از مولر نیز استفاده خواهد کرد.

ثور با تبر و دسته

ویدئویی از دو اعتراض کریس همسورث نشان می دهد که او در حال تکرار یک صحنه اکشن با مولنیر در بغل است. با این حال ، این احتمال وجود دارد که او فقط مشغول تفریح ​​بوده یا احتمالاً برای بخشی از سریال ثور: عشق و رعد و برق تمرین کرده باشد. این بدان معناست که ثور دوباره از مولنیر در فیلم جدید استفاده خواهد کرد. اما چرا

استفاده مجدد ثور از هزاره ممکن است با نحوه ارائه آن به جین فاستر ارتباط داشته باشد. اگر مارمارا را به دست آورد ، ثابت می کند که هنوز مستحق حفظ آن است.

در کتاب مصور به نظر می رسد که جین این کار را زمانی انجام داد که ثور دیگر مناسب چکش زدن نبود. ثور: عشق و رعد و برق به نظر نمی رسد یک داستان را بیان کنند. به خصوص که ممکن است باعث شود ثور احساس کند یک زمین پوشیده قدیمی است. به جای اینکه مونلر را برای خودش نگه دارد ، می تواند بپذیرد که دیگر آن قدرت را ندارد و داوطلبانه مسئولیت را به جین فاستر واگذار می کند. این می تواند منجر به زمان چکش زدن شود تا درگیری بین دو طرفدار سابق ، زمان رشد و عظمت ثور.

گاو

همچنین این احتمال وجود دارد که ثور از مولر در داستان ثور: عشق و رعد و برق استفاده نکند. اگرچه هنوز تأیید نشده است که آیا این فیلم بخشی از داستان تایکا وایت سیتی خواهد بود ، اما می تواند گذشته و آینده زندگی ثور را آشکار کند. کریستین بل (در نقش گور قصاب خدا) به طور رسمی بازیگر ثور 4 است ، اما این دو هزاران سال است که در طول تاریخ با یکدیگر اختلاف نظر دارند.

ما نمی توانیم به ثور: توانایی عشق و لایتنینگ برای دیدن ثور از طریق فلاش بک ها اعتماد کنیم ، که می تواند او را وادار به استفاده طبیعی از مولر و طبق انتظار کند.

بازی Millennier در Thor: Love and Lightning هنوز س questionsالات بزرگی را در مورد این فیلم ایجاد می کند و مطمئناً جالب خواهد بود که ببینیم شرح آن چیست. ویتی راه های زیادی برای بازگرداندن چکش به ماجرای روایت دارد. تنها چیزی که در حال حاضر می دانیم این است که به نظر می رسد ثور دوباره از مولنیر استفاده می کند ، بنابراین این به عهده فیلم است که دلیل آن را توضیح دهد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا