هنر و سینما

دلقک ترسناک فیلم It چند ساله است؟


استفان کینگ نماینده شخصیت دلقک پنی وایز در مجموعه IT (it) بود ، اما این شخصیت چند ساله بود؟ استفان کینگ بهترین نویسنده در ژانر وحشت با شخصیت های شیطانی و اژدهای ترسناک است که همیشه مردم را مجذوب خود کرده است.

داستان فناوری اطلاعات 1986 که یکی از پروژه های مهم او بود و در زمان انتشار به دلیل سبک روایی منحصر به فردش نظرات و بحث های زیادی را برانگیخت ، امروزه به موضوعی مورد علاقه در گروه ترسناک تبدیل شده است. بزرگترین اژدهای داستان یکی از وحشتناک ترین موجودات اوست.

ادامه تاریخ فناوری اطلاعات بین سالهای 1957 تا 1985 داستان گروهی از بچه ها به نام Losers ’Club در زادگاه داری ، مین را روایت می کند. آنها با یک دیو روبرو می شوند که در زیرزمین شهر زندگی می کند و هر 27 سال بیدار می شود تا مردم دری را بترساند. آنها این را شیطان IT نامیدند ، او می تواند تظاهر به شخصیت شرور کند و می تواند مردم را با چیزهای مختلف بترساند و خود را وقف آنها کند. اصول اولیه توصیف فناوری اطلاعات در کمیک ها و فیلم های مختلف مورد بحث قرار گرفته است ، اما یک سوال بزرگ بی پاسخ مانده است: Pennywise چند سال دارد؟

⁇

در سری 1990 و سریال های کوتاه با بازی سنت کرنی در نقش پنی وایز و اندی ماسکتی در دوتایی IT با بازی بیل اسکاشگورد ، شیطان از قربانیان خود ، به ویژه باشگاه بازندگان ، با اشکال مختلف می ترسید ، اما با تبدیل شدن به پنی وایز ، داستان او تبدیل به یک داستان شد. تصویر جدایی ناپذیر دیدن سن او کمی دشوار است ، آیا ما باید قوانین وجود فناوری اطلاعات را در کتاب در نظر بگیریم تا پاسخ دهیم یا این که وجود چنین شخصیت بد وحشتناکی را در نظر بگیریم کافی است؟ اول از همه ، IT یک موجود قدیمی ، ابدی و شرور است که توسط جهان کلان ایجاد شده است ، فضای خالی که جهان در آن وجود دارد ، که در داستان استفان کینگ شامل مفهوم بازگشت است. خانه اصلی او در دنیایی به نام Deadlight است که مانع از دیدن IT در زندگی واقعی می شود. عنکبوت غول پیکر نزدیکترین چیز به آن است.

اگر زندگی فناوری اطلاعات را بی نهایت در نظر نگیریم ، ممکن است میلیاردها سال طول بکشد ، زیرا قبل از ایجاد این جهان وجود داشته است و به گفته طرفداران آن ، می تواند هیچ آغاز و زایشی نداشته باشد. اگر اکنون این س isال مطرح است که شخصیت پنی وایز تا چه مدت دوام می آورد ، پاسخ آن چندان دشوار نخواهد بود. این رمان توضیح می دهد که چگونه فناوری اطلاعات بر روی شهاب سنگ فرود آمد و در زیرزمینی که شهر دری در آن ساخته شده بود پنهان شد و قبایل اصلی منطقه را خورد. از این نظر IT یا Pennywise میلیاردها سال عمر دارد ، اما شکل طنز آنقدرها هم قدیمی نیست. مفهوم طنز به نسل پنجم پادشاهان مصری برمی گردد ، اما دلقک در موضوع سیرک مدرن به قرن 19 برمی گردد و حدود 200 سال قدمت دارد. پنی وایز در قسمت اول فیلم استفان کینگ در صحنه است. داستان.

فناوری اطلاعات یکی از جالب ترین و جذاب ترین بازیگران دنیای استفان کینگ به دلیل ریشه های وجود او و داستان متنوع است که در هر اقتباس ارائه شده است. سن پنی وایز را می توان با جزئیات و به روشهای مختلف پیش بینی کرد ، اما سن دقیق آن مشخص نیست و ممکن است به منظور حفظ ماهیت مخفی شخصیت آن حفظ نشود.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا