لوازم خانگی

بررسی دو اجاق گاز امرسان و دوو (کمتر از 15 میلیون تومان)


مسکن شهری جای خود را به دو وسیله بزرگ دست دوم داد که با وسایل کوچکتر جایگزین شدند. مانند اجاق گاز فردار، اکنون در آپارتمان کوچک فضایی ندارند و جای خود را به اجاق های رومیزی می دهند. با این حال، قابلیت و سهولت استفاده از کوره های متعدد را نمی توان نادیده گرفت. در این ویدئو به بررسی و مقایسه دو اجاق گاز امرسون و دوو می پردازیم. با ما بمان.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

اجاق گازهای Emerson CLASIC در رنگ های مختلف و جذاب مانند صورتی، قرمز، زرد، آبی و همچنین مشکی موجود می باشد. این اجاق گاز دارای سه کوره مختلف با ظرفیت است. فر برقی 33 لیتری نارنجک گازی 52 لیتری و کابین گریل برقی 20 لیتری که کاربردهای متفاوتی دارند. به عنوان مثال استیک و ماهی را روی حرارت ملایم بدون چربی سوزی خیس کنید. به طور کلی استفاده همزمان از سه فر و بر هم نخوردن طعم و بوی غذاهای مختلف مزیت عمده این فر می باشد. این اجاق گاز دارای پنل دیجیتال با 6 عدد کلید و دسته و یک کتاب طلا از برند ایتالیایی Defandi می باشد. وجود چرخ های گازی عقب باعث سهولت حرکت آن می شود. این اجاق گاز 5 شعله و بدنه آن استیل و اجاق گاز استیل می باشد. از ویژگی های مهم این اجاق، فن کانوکشن برای پخت یکنواخت و شلنگ آب برای خنک کردن اتاق است.

اجاق گاز دوو DGC5-2102N دارای پنج شعله است، بدنه آن از استیل است و هیچ آینه ای روی اجاق گاز وجود ندارد. ظرفیت این کوره 90 لیتر می باشد. این کتاب از باکلیت ایتالیایی ساخته شده است و صفحه نمایش لمسی است. لعاب داخل فر از دستگاه نانو تمیز می باشد که به راحتی تمیز می شود و دارای دو موتور جوجه کشی می باشد. طراحی این اجاق گاز کاملا مدرن است. زیر اجاق یک توالت کشویی قرار دارد. فر گازی و اجزای گریل برقی نیز دارای فن های کانوکشن و تایمر دیجیتال می باشد. همچنین ضد شعله با برنامه ریزی با این گاز از سوختن غذا جلوگیری می کند.

به طور کلی هر دو اجاق گاز ویژگی های خاص خود را دارند. امرسان برای کاربران متخصص در پخت و پز بسیار ایده آل است، حتی اگر دارای سه فر مجزا باشد. دوو از یک سو با بهره گیری از تجربه برند ایتالیایی تکنوگاز که یکی از بهترین هاست، اجاق گازهایی با سبکی مدرن و شیک عرضه کرده است. در نهایت انتخاب بین این دو اجاق گاز بسیار خوشمزه است و بستگی به نیاز و طراحی آشپزخانه شما دارد.

ای بی سی مگ مگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند.

ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا