لوازم خانگی

آهن ربا؛ صحنه های جدید برای ویدیوهای شما


Magnet یک پلت فرم جدید برای انتشارات داخلی در وسط برنامه Abcmagاست که هدف آن فراتر رفتن از خانه برای ساختن ویدیوهای بیشتر است.

هر روز علاوه بر آخرین اخبار و مقالات ای بی سی مگمگ ، می توانید مجموعه ای از بهترین نظرات و فیلم های کاربران ای بی سی مگرا در مگنت بخوانید و تماشا کنید.

در Magnet می توانید اطلاعات جالب و مفیدی در مورد تلفن های همراه ، لپ تاپ ، لوازم خانگی ، بازی های ویدیویی ، کتاب ، فیلم ، مد و لباس ، لوازم آرایشی ، غذا و هر آنچه دوست دارید پیدا کنید و با دیگران صحبت کنید.

شما مهمترین قسمت آهنربا را خواهید ساخت. اگر می خواهید ویدئوی شما در Magnet منتشر شود ، کافی است در یک مسابقه محتوای AbcmagMag مانند “مسابقه 100 صندوق ورودی صندوق” شرکت کنید تا ویدئوی خود را علاوه بر برنده شدن جوایز و میلیون ها کاربر ای بی سی مگنشان دهید. جوایز

اگر مهارت ساخت فیلم با “استانداردهای حرفه ای داخلی و هنری” را دارید ، می توانید برای کسب درآمد بیشتر و معروف شدن وارد “استعداد ای بی سی مگمگ” شوید.

برای مشاهده آهنرباها ، کافی است روی آهنرباها در صفحه اول برنامه Abcmagکلیک کنید یا برنامه Abcmagرا در وب سایت تلفن همراه باز کنید و از منوی اصلی گزینه Magnet را انتخاب کنید.

نکته 1: مکان دکمه های مغناطیسی در نرم افزار Abcmagرا می توان به ترتیب دکمه ها منتقل کرد.

نکته 2: برای استفاده از برگه موارد دلخواه ، مانند پست ها و نظرات ، باید وارد حساب Abcmagخود شوید. اگر حساب Abcmagندارید ، می توانید به راحتی یک حساب جدید باز کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا