هنر و سینما

دنباله‌ی فیلم ترسناک یک مکان ساکت رکورددار دوران کرونا شد


فیلم ترسناک “A Quiet Place: Part II” در حال حاضر سر و صدای زیادی در آمریکای شمالی ایجاد کرده است و توانسته رکورد تجارت کرونا را بشکند.

محصول استودیویی پارامونت ، که نیمه اول Silent Space را دنبال می کند و توسط جان کراسینسکی ، کارگردان دسته اول کارگردانی شد ، اولین فیلمی بود که در زمان تولد کرونا در ایالات متحده موفق به فروش آلبوم 100 میلیون دلاری شد.

دنباله فیلم صامت A Silent Place از امیلی بلانت به عنوان اولین ابوت استفاده می کند و پسرش نیز همان نقش اول بازیگر را بازی می کند. اما بازیگر جدید این قسمت کیلین مورفی است که در نقش امت جلوی دوربین رفت. این فیلم داستان خانواده ای را روایت می کند که باید با وجود موجودی گیج کننده اما نابینا ، از دنیای پسابرجام زنده بمانند.

این فیلم که وارد هفتمین چرخه فیلم خرداد شد ، در 15 روز به این رکورد رسید. Quiet Place: قسمت 2 در چهار روز اول اکران (در فصل یادبود) بیش از 57 میلیون دلار دریافت کرد ، رکوردی از دوران کرونا.

او گفت: “عبور از مرز 100 میلیون دلار یک گام بسیار عادی در چرخه اکران بود ، اما اگر به یک سال قبل بازگردیم ، در مدت زمان بسیار کوتاهی برای صنعت فیلم به این رکورد رسیدیم.” از دردسر مثل یک رویا بود “

فیلم 2 مکان آرام است

علاوه بر فیلم ترسناک A Silent Place: Part 2 ، Godzilla vs. کنگ بیش از 100 میلیون دلار فروش خانه در چند روز به دست می آورد ، اما این تقریباً یک چهارم این پول برای آدام وینگارد است. خیلی دیر شده است. این فیلم قبل از فرا رسیدن تعطیلات آخر هفته در ایالات متحده به قیمت 99.4 میلیون دلار فروخته شد.

اگرچه گودزیلا با وجود ویروس کرونا از نظر فروش جهانی آسیبی به کونگ نرساند ، و همچنین به دلیل کارهایی که سینماهای آمریکا را احیا کرد مشهور بود ، اما وقتی اکران شد ، باز هم آنها باز نشدند و از آن ها عبور نکردند. در همین حال ، گودزیلا در مقابل کونگ ، مانند فیلم برادران وارنر. همه استودیوهای 2021 از طریق سرویس پخش مستقیم HBV Max راه اندازی شدند که ممکن است بر فروش آنها تأثیر داشته باشد.

فیلم A Silent Place: Part 2 اکران کامل عادی دارد و 45 روز از اکران از Paramount Plus پخش نمی شود. پاول دکتر گرابادیان ، تحلیلگر ComScore ، معتقد است که موفقیت در روند ترسناک قدرت ژانر وحشت و محبوبیت آن را در بینندگان تکرار کرده است: “فرم غیرقابل انکار هیچ شباهتی به آن ندارد و می تواند پاداش های مالی هنگفت و پاداش های ماندگاری را به همراه داشته باشد. آثار سینمایی “

The Quiet Place Show: قسمت 2 آنقدر خوب بود که ممکن است فیلم در آخر هفته سوم به فروش برسد و با اولین فروش موزیکال “در ارتفاعات” از جان ام. The Chow همان محصول است یا حتی از وارنر هم فروش بیشتری دارد. برادران انتظار می رود هر دو عنوان در آخر هفته بین 12 تا 13 میلیون دلار فروخته شوند.

با این حال ، همانطور که در چند هفته گذشته اتفاق افتاده است ، به نظر می رسد هر دو نوع ترسناک و اکشن توانسته اند جعبه را تازه کنند و وضعیت صنعت فیلم را به روز بهتری برسانند. قبل از آن ، آخرین فیلمی که رکورد 100 میلیون دلار فروش خانه در آمریکای شمالی را شکست ، “Sonic the Hedgehog” بود که در اواسط فوریه 2020 اکران شد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا