هنر و سینما

دنباله‌ی سریال آشنایی با مادر ساخته خواهد شد


مجموعه “چگونه پدرت را ملاقات کردم” در ادامه سریال “معرفی مادران” توسط CBS تولید شد.

شبکه CBS مدتهاست به دنبال ایجاد دنباله ای برای سریال کمدی محبوب Meet the Mother است. در سال 2014 ، کارتر بیس و کریگ توماس با امیلی اسپیو فیلم “چگونه پدرت را می بینم” با بازی گرتا گریویگ و درو تارور با یکدیگر همکاری کردند ، اما این سریال هرگز بازسازی نشد. دو سال بعد ، بیس و توماس دنباله جدیدی برای The Mother ساختند ، اما پس از تماشای دو قسمت از سریال “این ما هستیم” NBC ، دوباره از بودن در کنار هم کنار رفتند. پدر برداشته شد. اما سرانجام ، CBS دستور ساخت سریال Dating Dad را به عنوان دور ملاقات با مامان صادر کرد.

کارتر بیزه و کریگ توماس نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال هستند و هیلاری داف علاوه بر بازیگری ، پشت صحنه نیز تهیه کنندگی خواهد کرد. فصل اول قسمت 10 نشانه های پدران است و از ساختار مشابه سری اول استفاده می کند. طبق اطلاعات منتشر شده ، سوفی دیدار خود با پسرش را در آینده نزدیک بازگو می کند. آنچه در این مجموعه اتفاق افتاد در شهر نیویورک در سال 2021 رخ داد و سوفی و ​​دوستانش علاوه بر مواجهه با چالش های مداوم جوانان امروزی ، باید خود را بشناسند و زندگی خود را سازماندهی کنند. -عشق آنها.

گروه های پدری رایج هستند

همچنین ، همانطور که پیداست ، داف قصد دارد چشم والدین را شبیه به آشنایان مادر نشان دهد ، بنابراین از همان دوربین دیجیتال و تکنیک های تک دوربین برای تولید این سریال استفاده خواهد شد.

مجموعه Mother’s Note در سال 2014 پس از فصل 9 و فصل 208 به پایان رسید. تاریخ پخش Meet Dad هنوز مشخص نشده است ، اما امیدواریم در اوایل سال 2022 شاهد آن باشیم.

منبع: term

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا