هنر و سینما

تریلر نهایی فیلم بیوه‌ی سیاه؛ وداع ناتاشا رومانوف با جهان سینمایی مارول


استودیو مارول جدیدترین تریلر فیلم «بیوه سیاه» را با بازی اسکارلت جوهانسون و فلورانس پیو به کارگردانی کیت شورتلند منتشر کرد.

سالهاست طرفداران فیلم قهرمان مارول منتظر فیلم ویژه بیوه سیاه (Black Widow) هستند که به اسکارلت جوهانسون اختصاص داده شده است. این فیلم قرار بود چند ماه پیش اکران شود ، اما تولد ویروس کرونا و تعطیلی سه سینمای جهان آخرین دیدار طرفداران مارول با ناتاشا رومانوف را به تعویق انداخت. اما ظاهراً بیوه سیاه در نهایت در 9 جولای (18 ژوئیه) وارد سینما می شود و تریلر نهایی آن قبلاً منتشر شده است.

داستان این فیلم بین اقدامات “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” و “انتقام جویان: جنگ ابدی” اتفاق افتاد. پس از رویداد “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی” ، ناتاشا رومانوف به دلیل نافرمانی از توافق سوکوویا و کمک به استیو راجرز تنها ماند و تحت پیگرد دولت قرار گرفت و به بوداپست رفت ، جایی که چیز جدیدی در انتظار اوست. و در قالب تنها چند عقب نشینی ، حقایق جدیدی در مورد ریشه های روسی و آموزش نظامی وی در اردوگاه اتاق سرخ فاش می شود.

در تریلر قبلی ، شاهد جمع شدن Black Widow با ناتاشا و خانواده اش بودیم و در این تریلر ، علاوه بر نشان دادن برخوردی دلپذیر و جالب ، اطلاعات جدیدی در مورد رابطه این خانواده ارائه شد ؛ گروهی متشکل از یلنا بلووا ، بازی فلورانس پیو ، ملینا وستوکوف ، بازی راشل ویس ، الکسی شوستاکوف ، بازی دیوید هاربر ، و ناتاشا رومانوف ، بازی اسکارلت جوهانسون.

بیوه سیاه یکی از امیدهای اصلی فیلمسازان سراسر جهان برای احیای چرخه صنعت فیلم است. هیچ فیلمی در ماه گذشته فروش خوبی نداشته است و اکثر فیلم ها هنوز پول خود را پس نداده اند ، اما با افزایش بیماری عروق کرونا ویروس در غرب ، بسیاری از فیلمسازان انتظار فروش و دریافت آثار را دارند. مهم تابستان آینده. به

شایان ذکر است که این فیلم در ماه جولای به همراه آنچه در سینماها از طریق سرویس دیزنی پلاس با بلیط 30 دلار نمایش داده می شود ، در دسترس خواهد بود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا