لوازم خانگی

از راهنمای خرید ضدآفتاب تا علائم روماتیسم؛ بهترین‌های سبک زندگی


اگر فرصت مطالعه مقالاتی در مورد سلامت و سبک زندگی ندارید، می‌توانید بهترین مقالات و ویدیوهای مربوط به سلامت، مد و زیبایی، آموزش سبک زندگی و تغذیه را در ای بی سی مگ مگ بیابید. در این مجموعه از بهترین سبک های زندگی، 10 مقاله و ویدیوی جالب از هفته گذشته را در یک مجموعه هفتگی در اختیار شما قرار می دهیم.

نقد و بررسی مدل زن برتر Zibo 011425-green; تجهیزات عالی و طراحی مدرن

ساری برای خانم های زیبا در رنگ های یشمی سبز و مشکی و در سایزهای S تا L موجود است.این لباس از الیاف پنبه ای خنک تهیه شده است. ساری لباسی است که شلوار و قسمت بالایی بدن را به هم متصل می کند. این لباس ابتدا توسط چتربازان و سپس کارکنان مورد استفاده قرار گرفت اما با تغییراتی که توسط طراحان مد انجام شد وارد دنیای مد شد و با استقبال خوبی روبرو شد. بالاتنه یا به صورت جامپر با شلوار بلند و یا به صورت رمپ با شلوارک است. این دو مدل ممکن است پیک های متفاوتی داشته باشند…

ویدیوی کامل را تماشا کنید

راهنمای کامل خرید بهترین عینک زنانه و معشوقه

اولین و مهمترین چیزی که باید در مورد کرم ضد آفتاب بدانید این است که برای همه افراد بالای 6 ماه ضروری است. در واقع، مهم نیست که پوست شما چه رنگ و چه حسی دارد، هر زمان که می خواهید از خانه خارج شوید (حتی در روزهای تاریک) باید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. دومین نکته مهم در مورد این محصول این است که استفاده از هر نوع ضدآفتابی (حتی یک محصول بسیار ارزان قیمت) بهتر از هیچ است! با این حال، اگر می خواهید به طور کامل از پوست خود محافظت کنید، این راهنمای خرید می تواند اطلاعاتی در مورد اثربخشی هر نوع عینک، اهمیت محافظت در برابر آفتاب (SPF) و سایر جزئیات ضروری به شما بدهد.

مقاله کامل را بخوانید

اگر هر روز فقط یک سالاد نخورید چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟

اگر هر روز فقط یک سالاد نخورید چه اتفاقی برای بدن شما می افتد؟

وقتی صحبت از غذای سالم و مغذی می شود، همه ما فقط به سالاد فکر می کنیم. سالادها انواع مختلفی دارند و به عنوان یکی از بهترین و سالم ترین غذاها شناخته می شوند. این تعجب آور نیست و میوه ها، سبزیجات، حبوبات و انواع توت های موجود در سالاد بسیار مغذی هستند و فواید زیادی برای سلامتی دارند. به همین دلیل است که سالادها به عنوان یکی از اجزای کلیدی یک رژیم غذایی سالم برای کاهش وزن و بهبود سلامت بدن شناخته می شوند.

مقاله کامل را بخوانید

اجاق گاز امرسون و دوو (کمتر از 15 میلیون تومان)

بررسی دو اجاق گاز امرسون و دوو (کمتر از 15 میلیون تومان)

مسکن شهری جای خود را به دو وسیله پرکاربرد داد که با وسایل کوچکتر جایگزین شدند. مانند اجاق گاز فردار، اکنون در آپارتمان کوچک فضایی ندارند و جای خود را به اجاق های رومیزی می دهند. با این حال، قابلیت و سهولت استفاده از کوره های چند شعله را نمی توان دست کم گرفت. در این ویدئو به بررسی و مقایسه دو اجاق گاز امرسون و دوو می پردازیم. با ما بمان…

ویدیوی کامل را تماشا کنید

12 نکته کلیدی که هنگام انتخاب کتاب برای فرزندتان باید در نظر بگیرید

12 نکته کلیدی که هنگام انتخاب کتاب برای فرزندتان باید در نظر بگیرید

کتاب خواندن برای کودکان نقش مهمی در رشد شخصیت و مهارت های آنها دارد. انتخاب یک کتاب خوب برای فرزندتان اولین قدمی است که باید بردارید تا فرزندتان را به خواندن تشویق کنید. کتابی که برای فرزندتان انتخاب می کنید نقش مهمی در علاقه او به کتاب های آینده خواهد داشت. در انتخاب کتاب برای فرزندانتان باید دقت بیشتری داشته باشید زیرا موضوعاتی که در کتاب ها آموزش داده می شود بسیار مهم است و باید بر آنچه کودکان یاد می گیرند نظارت داشته باشید.

مقاله کامل را بخوانید

چگونه با تحریف قضاوت دیگران برخورد می کنید؟

شاید تا به حال متوجه شده باشید که تعامل با دیگران دارای جزئیات و ظرافت هایی است که در نگاه اول مورد توجه قرار نمی گیرد. یکی از بزرگترین مشکلات در روابط انسانی، درک نیت دیگران در مورد خواسته هایی است که از اطرافیان خود می کنند. زمانی که با احساس گناه، آن درخواست را به عنوان انگیزه ای برای اقدام سریعتر ارائه دهید، یافتن هدف پنهان پشت یک درخواست خاص دشوارتر می شود.

مقاله کامل را بخوانید

علائم اصلی روماتیسم در زنان که باید بدانید

آرتریت روماتوئید یا آرتریت روماتوئید یک بیماری خود ایمنی است که مفاصل را تحت تأثیر قرار می دهد. در بیماری های خودایمنی، سیستم ایمنی بدن به دلایل نامشخصی به چربی های سالم حمله می کند. علائم آرتریت روماتوئید در زنان که در اثر حمله سیستم ایمنی به مفاصل ایجاد می شود، شامل التهاب، تورم و درد در مفاصل است. روماتیسم یک بیماری سیستمیک است، به این معنی که می تواند به جز مفاصل، سایر قسمت های بدن را نیز درگیر کند. این بیماری در افراد مختلف اثرات متفاوتی دارد و دوره های عود و بهبودی وجود دارد. یعنی گاهی علائم بدتر می شود و بیماری شعله ور می شود و گاهی بیماری تحت کنترل است و علائم بهبود می یابد.

مقاله کامل را بخوانید

اخلاق جدایی؛ چگونه می توان این نوع روابط عاطفی را به روشی سالم پایان داد؟

اخلاق جدایی؛ چگونه می توان این نوع روابط عاطفی را به روشی سالم پایان داد؟

پایان دادن به روابط عاطفی و جدایی برای همه کار آسانی نیست. با وجود رابطه کوتاه و سطحی. در واقع، این سختی زمانی تشدید می شود که طرف مقابل همچنان با شما ارتباط برقرار می کند و شما به عنوان یک انسان به احساسات او اهمیت می دهید. با این حال، راه های خوبی وجود دارد که می توانید تمایل خود را برای پایان دادن به روابط با افراد دیگر ابراز کنید و به نگرش ها و احساسات آنها احترام بگذارید.

مقاله کامل را بخوانید

7 مزیت تمرین هالتر و بهترین تمرینات برای شروع

امروزه انواع مختلفی از ورزش وجود دارد و به طرق مختلف بر سلامت شما تأثیر می گذارد. به طور کلی تمریناتی که برای تقویت عضلات، چربی سوزی و بهبود سلامت بدن انجام می شود به سه گروه تمرینی مانند تمرین با هالتر تقسیم می شوند. ایروبیک مانند دویدن؛ و تعادل و انعطاف پذیری مانند یوگا است. ورزش شامل ورزش و استفاده از یک یا چند گروه عضلانی است. شما می توانید با سفت کردن ماهیچه ها و مقاومت در برابر نیرو، بدن خود را تقویت کرده و حجم عضلانی را افزایش دهید.

مقاله کامل را بخوانید

5 تمرین موثر برای تقویت ذهن در کودکان و نوجوانان

دلیل افزایش استرس و اضطراب در زندگی، سبک زندگی پرمشغله و مغز پیچیده تر است. خبر خوب این است که آموزش خودآگاهی به کودکان می تواند به آنها کمک کند تا زندگی آرام تری داشته باشند و بهتر با تغییرات در ساختار مغز خود کنار بیایند. با تقویت ذهن کودکان، به آنها می آموزیم که سرعت زندگی را نادیده بگیرند، خودآگاهتر شوند، بیشتر روی زندگی تمرکز کنند، تصویر ذهنی مثبتی به دست آورند، بیشتر درباره خودشان.

مقاله کامل را بخوانید

برای دسترسی به آخرین مقالات و ویدیوها، به آنجا بروید به اشتراک گذاری سبک زندگی از ای بی سی مگ مگ دیدن کنید.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا