هنر و سینما

فیلم چشمان مار مقدمات تقابل او با سایه‌ی طوفان را پایه‌ریزی می‌کند


پایان “چشم مار: ریشه های جیاجو” راه را برای پیوستن جنگجوی قهرمان به تیم جیاجو باز کرده است و علاوه بر این منجر به ریختن سایه های طوفان (اندرو کوجی) و جیاجو در مقابل می شود. کبرا

هشدار: در این داستان داستان چشم مار آشکار می شود: GI Joe Origins.

Snake Eyes یک بازسازی فیلم است که هیچ ارتباطی با Jiu-Joo: The Rise of the Cobra در سال 2009 و Jiu-Joo: Retaliation در 2013 ندارد. البته کارکنان پروژه امیدوارند بتوانند فیلم Jiu-Joo Snake Eyes را احیا کنند. ، اما تمرکز اصلی آن بر بررسی ریشه های چشم مار و رابطه دوستانه (یا تا حدودی نفرت انگیز) آن با برادر خونی اش ، سایه طوفان است.

چیزی که واقعاً از فیلم متنفر است این است که رهبر گروه یاکوزا ، کنتا (تاخیرو هیرا) ، که از چشم مار استفاده می کند ، قدرت قدرتمند قبیله نینجا عرشیکیج به نام گوهر آفتاب را به دست آورده است. این سنگ فضایی با انرژی خورشیدی قدرت یک ستاره را به صاحب خود می دهد تا بتواند هر چیزی را که در مسیر خود قرار دارد بسوزاند. کنتا از سنگهای قیمتی برای حمله به قلعه آرشیکیج استفاده کرد و بسیاری از نینجاها را در انتقام از رانده شدن آنها از قبیله کشت. چشم مار ، سایه طوفان ، رئیس دفاع Archikij ، Akio (Haruka Abe) ، صاحب نابینا (Peter Mensa) ، مالک سرکش (Eko Owais) و Sen ، رهبر قبیله Arshikij ( اری ایشیدا) به اسکارلت (بافندگی سامارا) می پیوندد تا کنتا را متوقف کرده و گوهر را باز می گرداند. حتی بارونهای کارگر کبری (اورسولا کوربرو) به زودی به آنها ملحق می شوند زیرا کنتا به او خیانت می کند. او به زودی وعده خود را نقض کرد ، گرچه می خواست گوهر خورشید را برای کبرا بدست آورد.

مرگ کنتا یک پرونده قضایی بود ، زیرا او توسط آناکونداهای غول پیکر که در زیر قلعه آرشیچ زندگی می کردند بلعیده شد. کنتا هرگز با سه چالش روبرو نشده است. او از قبیله اخراج شد زیرا سعی داشت سایه طوفان را بکشد تا رهبری کند. در همین حال ، چشمهای مار پر از دو قلب بود ، زیرا مخفیانه برای کنتا کار می کرد و به او کمک کرد تا سنگهای خورشید را بدزدد. سرانجام ، او حقیقت را در مورد خودش گفت. آناکونداها از خون او دفاع کردند اما فقط کنتا را کشتند.

پیچ خوردن چشم مار به این معنی بود که او نمی تواند وارد جزیره شود. با این حال ، نینجاها عذرخواهی وی را پذیرفتند و او را به دنبال سایه طوفانی که قول او را نقض کرده بود و از قدرت سنگهای خورشید برای حمله به کنتا استفاده می کرد ، فرستاد. در همین حال ، تیم جیاجو همچنان خواستار استفاده از مهارت های مار بود و رابطه خود را با پدرش فاش کرد. همه اینها ورود به درگیری و درگیری دیگری بین چشم مار و سایه طوفان در جیاجو در مقابل است. کبرا

چرا تیم جیاجو چشم مار را می خواهد-آیا او به آنها ملحق می شود؟

انگیزه چشم مار در طول زندگی او دیدن مردی است که 20 سال پیش پدرش (استیون آلریک) را کشت ، که معلوم شد قاتل یکی از اعضای کبرا به نام آگوستین (ساموئل فینسی) است. در پایان فیلم ، اسکارلت ، با بازی سامارا ویوینگ ، رکوردی را به چشم مار می آورد و به او می گوید فرمانده اش ، ژنرال جو کالتون ، می خواهد چشم مار او را ببیند. در پرونده مشخص شد که پدر یکی از اعضای جیاجو بود که توسط کبرا در یک ماموریت مخفی به نام عملیات بردسوارد کشته شد. اسکارلت به کالتون گفت که چشمهای مار باید جایگزین پدرش در تیم شود ، اما چشمهای مار قبول نکرد. در عوض ، او لباس مشکی معمولی می پوشد که آیکو به او داد تا سایه های طوفان را دنبال کند. در حال حاضر ، او تمایلی برای پیوستن به تیم Jiu-Joo نشان نمی دهد.

ژنرال جو کلتون شخصیت اصلی فیلم با تمرکز بر این بازیگر است و در فیلم انتقام ، بروس ویلیس نقش بروس ویلیس را بازی می کند. در این فیلم ، او به عنوان رهبر جیو جو معرفی می شود. قبل از آن ، او نقش ژنرال هاوک را در سری دهه 1980 و کمیک های کلاسیک مارول نوشته لری هما بازی کرد. این فیلم دارای پیچ و تاب های زیادی است که مسئله مارها را در شکل خانوادگی و مسائل شخصی مطرح می کند ، اما با سوالات منطقی زیادی همراه است ، زیرا این نسخه چشم مار منشا نظامی ندارد و هرگز در ارتش خدمت نکرده است. اگر دنباله ای برای این کار وجود داشته باشد ، می تواند به عنوان یک متخصص به تیم JIJoo بپیوندد.

اما چرا کبرا سایه طوفان را استخدام کرد؟

چشمان مار

در صحنه فیلم پس از برنده شدن ، بارونس در هواپیمایی خصوصی در سایه طوفان ظاهر می شود و او را به عنوان عضوی از کبرا معرفی می کند و به او می گوید که می تواند از قبیله آرشیکاگه انتقام بگیرد. به دلایلی که هنوز اعلام نشده است ، کبرا می خواهد ژاپن را کنترل و رهبری کند ، و این به معنی حذف مجمع الجزایر است. کبرا از سلاح و یاکوزا استفاده کرد ، اما سنگ خورشید را نیز می خواست. در پایان فیلم ، گوهر در قصر آرشیکیج است ، اما می توان تصور کرد که بارونس می تواند سایه طوفان را برای سرقت او بخواهد و با کسری از قدرت خون قلب من ، همیشه به راحتی وارد کاخ می شود و آن را دریافت کنید

البته تامی ارشیکاگه معروف به سایه طوفان ، یکی از اعضای ارزشمند کبرا و ارزشمندتر از کنتا است که به محض رسیدن به گوهر به بارونس خیانت کرد. سایه طوفان ، مانند کنتا ، روابط خود را با مجمع الجزایر قطع کرده است ، اما او یک جنگجو ماهر ، قوی و توانا با وقار بیشتر از کنتا است. البته سایه طوفان یکی از اعضای سابق کبرا است و فیلم توضیح می دهد که چرا وی به این گروه تروریستی که قصد دارد بر جهان حکومت کند پیوست. گوهر خورشیدی یکی از قوی ترین سلاح هایی بود که توسط کبرا در سری فیلم های JJJ در دهه 1980 ، به عنوان یک مسلسل بزرگ و خلبان فضایی استفاده شد. سنگ خورشید می تواند بخشی از یک سلاح بزرگ کبری باشد که در ادامه این فیلم نشان داده می شود.

بهترین شخص کیست؟ چشم مار یا سایه طوفان

چشمان مار

جالب ترین جنبه فیلم این است که سایه طوفان به عنوان فردی بهتر از چشم مار که یک شرور است به تصویر کشیده می شود. البته گاهی حضور او با کمی اغراق همراه است. در ابتدای فیلم ، چشم مار جان طوفان را نجات می دهد ، اما به نظر می رسد ترفندی برای جلب اعتماد او و ورود به کاخ آرشیکیج است. Snake Eyes همیشه با کنتا کار کرده است ، زیرا آنها توافق کرده اند که چشم مار جواهر را می دزدد و کنتا آن را به مردی که پدرش را کشته است واگذار می کند. چشم مار به خواسته اصلی او منتقل شد و آگوستین را نکشت بلکه انتقام او را گرفت ، اما آیا تغییر نگرش او و کشتن کنتا جبران خسارت او در ‘و آرشیکاگه شد؟ این تغییر ناگهانی موقعیت چندان قانع کننده و منطقی نیست.

در همین حال ، سایه طوفان یک شخصیت تراژیک در فیلم است که توسط برادر خون مورد اعتماد خود و سپس خانواده خود شکنجه می شود. بعد از اینکه او قبیله من را ترک کرد ، او به خاطر ندیدن رهبری آرشیکا تبدیل به یک ولگرد شد. او از قدرت سنگهای خورشید در کنتا استفاده کرد و عهد مقدس آرشیکیج را شکست. آنها معتقد بودند که گوهر باید محافظت شود و هرگز از قدرت آن استفاده نکند. سایه طوفان ، اگرچه از گوهر به عنوان انتقام استفاده می کرد ، اما کنتا را با آن نکشت. با این حال ، او همچنان مجازات شد.

سایه طوفان واقعاً نشان داده است که ژاپن و جهان تغییر کرده اند و به راههای جدیدی احتیاج دارند ، به ویژه هنگامی که با تلاش های کبرا برای هدایت و کنترل ژاپن روبرو می شوید. به همین دلیل او از چشم مار به عنوان دوست و محافظ خود استفاده کرد. مجازات او کوته بینانه ، ناعادلانه و بسیار شدید به نظر می رسید ، زیرا او این کار را فقط برای محافظت از جزیره در برابر دشمن انجام داد. البته چشم مار باید سایه طوفان را به عنوان بخشی از تیم جیاجو در نظر بگیرد ، اما به نظر می رسد رفتار خشونت آمیز چشم مار و سایه آن نادر است. طوفان او و خانواده اش را راضی نکرد. این امر باعث جذابیت و زیبایی بیشتر داستان بین دو بازیگر می شود.

فیلم چشم مار در حال آماده شدن برای ساخت فیلمی دیگر با سایه طوفان است

چشمان مار

فیلم با یک داستان ناتمام بین چشم مار و سایه طوفان به پایان رسید و بینندگان را مجبور کرد ببینند که در فیلم بعدی ادامه تجربه دو برادر و نینجا را خواهیم دید. اینها ، و این دنباله تمرکز زیادی روی تیم جیو جو نخواهد داشت. تمرکز فیلم بر رابطه این دو است و داستان آنها همچنان ادامه دارد ، به ویژه در حالی که نقش آنها به عنوان قهرمان و ضد قهرمان در پایان ریشه می گیرد. البته می توان مرحله بعدی رقابت آنها را به راحتی در قالب درگیری بین تیم های جیو جو و کبرا به مرحله دیگری برد. همچنین به گذشته و رابطه اسکارلت با بارونس اشاره می کند ، گویی فیلم دیگری نیاز به روایت داستان دارد. با این حال ، اندازه فیلم بسیار خاص است و بر جنگ و درگیری متمرکز است ، بنابراین می توان با ادامه پروژه به مبارزه شخصی مردم ادامه داد.

آینده فیلم های JJ

چشمان مار چشمان مار چشمان مار چشمان مار

واضح است که Hasbro و Paramount Pictures امیدوارند که Snake Eyes در ایجاد یک سری جدید JJJ به موفقیت برسد. طراحي هاي متنوعي براي فيلم هاي JJJ طي دهه گذشته انجام شده است ، از جمله تلاش براي ايجاد فيلم هايي با عناصر Hasbro و JJ ، مانند Transformers ، Mask و بسياري از اسباب بازي هاي ديگر. البته این برنامه ها هنوز عملی نشده است. در ماه مه 2020 ، گزارش شد که فیلم جدیدی در حال ساخت است تا دنیای چشم مار را گسترش دهد. همچنین دائماً درباره یک فیلم مشترک بین Gijo و Transformers صحبت می شود و حتی تهیه کننده Gijo Lorenzo di Bonaventura اجتناب ناپذیر است. فیلم “چشم مار” دنباله بعدی را ساخت ، اما همه چیز به مخاطب و میزان ارزشی که این فیلم دارد بستگی دارد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا