هنر و سینما

چرا ویل اسمیت هرگز نقش یک شرور واقعی را بازی نکرده است؟


در طول سی سال بازی در فیلم و تلویزیون ، ویل اسمیت هرگز نقشی در نقش شرور نداشت. بیایید ببینیم چرا.

ویل اسمیت در دوران بازیگری خود نقش های زیادی در فیلم ها و سریال های مختلف بازی کرده است ، که در آن نقش های بد عمده ای نداشته است. اما چرا ویل اسمیت با نقش های به یاد ماندنی اش به یکی از مشهورترین افراد در صنعت سرگرمی تبدیل شده است و این امر با عشق و اهمیت او به نقش او بیشتر می شود.

اسمیت فعالیت خود را در زمینه موسیقی با DJ Jazz و Da Farsh Prince ، دو خواننده هیپ هاپ آغاز کرد و هنگام مواجه شدن با مشکلات مالی ، در سریال The New Prince of Bel-Air بازی کرد. او ، و در آن زمان در صنعت سرگرمی شروع کرد به

او اولین فیلم خود را در سال 1992 با درام جنایی جایی که روز شما را می برد ساخت ، اما اولین نقش اصلی او شش درجه جدایی بود ، و پس از آن فیلم The Bad Boys در 1995. از آن زمان ، مجموعه کار ویل اسمیت پر از اکشن ، کمدی بود. و حتی فیلم ، و او بازیگران مختلفی را در ژانرهای مختلف بازی کرده است ، و در حالی که همه آنها موفق نیستند ، او هنوز هم بازی کرده است. اسمیت همیشه مشهور بوده است. اما هنوز شخصیتی وجود دارد که ویل اسمیت بازی نکرده است و این شخصیت بد بزرگ است.

ویل اسمیث

در طول سی سالی که ویل اسمیت از صنعت سرگرمی خارج شده بود ، او نقش های مختلفی از جمله کارآگاه ، چشم مخفی و حتی قهرمان داشت. اسمیت از عنوان زشت لذت می برد.

به عنوان مثال ، من در افسانه هستم ، اقتباس از داستانی در سال 1954 نوشته ریچارد متسون با همین نام ، او توانست نقش یک شخصیت را بازی کند و معلوم شد که داستان بدی است. اما در پایان داستان ، او خود را وقف یک لحظه قهرمانانه می کند. بازی Dadshot در Suicide Squad ممکن است زمان دیگری برای ویل اسمیت باشد تا شخصیت بدی را بازی کند ، اما این بازیگران قهرمان فیلم هستند و ادعا می کنند که ویل دوباره در حال بازی در نقش بدی است. اسمیت.

در حالی که ویل اسمیت هنوز توضیح نداده است که چرا مسئولیت بدی در کار خود ندارد ، این را می توان به محبوبیت او در هالیوود نسبت داد. ویل اسمیت ، علیرغم این واقعیت که بسیاری از فیلم ها چندان خوب نیستند ، در دهه 90 با آثار موفق خود بسیار مشهور شد. همچنین ، با جزئیاتی که برای خود ساخته است ، با تعیین یک مورد ناخواسته و ناخواسته نمی توان با مشکلات مالی در استودیو روبرو شد. نقش بی ربط به اسمیت البته این تصمیمی است که اسمیت با دیدن موفقیت شخصیت های مثبت ، افراد خوب و بسیاری از پلتفرم های اکشن در پروژه خود گرفت. در سال 2007 ، ویل اسمیت در مصاحبه ای با تایمز گفت که می خواهد با ساخت فرش شاهزاده بلر ، مشهورترین بازیگر جهان شود و با کارگردانش ، همه گران ترین فیلم ها را برای ساختن فیلم تماشا کرد. انتخاب بهتر

اگرچه ویل اسمیت تعدادی از پست های جدی را در دوران اخیر داشته است ، اما بعید است در آینده ای نزدیک در پست رهبری ظاهر شود. مگر اینکه بیننده حاضر باشد او را در چنین نقشی ببیند. شکی نیست که اسمیت در طول دوران حرفه ای خود با انتخاب های خود به خوبی عمل کرد ، اما داشتن شخصیت بد در فیلمسازی می تواند یک تصمیم جالب باشد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا