آشپزی

طرز تهیه ماگ کیک شکلاتی لذیذ در یک دقیقه


کیک ماگ نوعی کیک است که در سادگی و سرعت تهیه آن با سایر انواع کیک و شیرینی تفاوت دارد. بنابراین هر زمان که یک کیک خوشمزه خواستید، می توانید آن را با مخلوط کردن مواد در یک لیوان و قرار دادن آن در مایکروفر درست کنید. در این مطلب از آموزش تصویری آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه کیک ماگ شکلاتی را به شما آموزش می دهیم که در عرض یک دقیقه آماده می شود.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه کیک شکلاتی

کیک ماگ شکلاتی

اگر یک کیک شکلاتی خوشمزه و جذاب می خواهید، در عرض یک دقیقه بدون تخم مرغ آماده می شود و می تواند انتخاب خوبی با چای یا قهوه باشد.

طرز تهیه کیک شکلاتی

مخلوط کردن

  • بکینگ پودر، وانیل: ½ قاشق چایخوری
  • آب روغن: 3 قاشق غذاخوری
  • پودر کاکائو: 3 قاشق غذاخوری
  • نمک: کوچک
  • شیر: 4 قاشق غذاخوری
  • آرد سفید: 4 قاشق چایخوری
  • شکر: 3 قاشق غذاخوری

طرز تهیه لیوان شکلاتی

طرز تهیه کیک شکلاتی

1.
برای تهیه یک کیک شکلاتی خوشمزه مواد خشک را با آرد سفید، شکر، پودر کاکائو، وانیل، آرد و نمک در فنجان مورد نظر بریزید و خوب مخلوط کنید.

طرز تهیه کیک شکلاتی

.
در این فرآیند پس از مخلوط کردن مواد خشک، مواد مرطوب حاوی شیر و دوغ را به مواد اضافه کرده و خوب هم بزنید تا بافت غلیظ و ترکیبی به دست آید.

طرز تهیه کیک شکلاتی

3.
در نهایت برای اینکه کیک طعم بهتر و جذاب تری داشته باشد، چند قطره شکلات به مواد اضافه کنید و به مدت یک دقیقه در مایکروویو قرار دهید تا کاملا بپزد. بعد از یک دقیقه فنجان شکلاتی خوشمزه آماده است.

ای بی سی مگمگ استعداد این پلت فرمی برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا