هنر و سینما

اولین تریلر «مرداب» فیلمی مهیج از مت دیمون و تام مک‌کارتی را نشان می‌دهد


Fox Features اولین تریلر “Matt Swamp” را با بازی مت دیمون و کارگردانی تام مک کارتی منتشر کرد که کارگردان فیلم محبوب “The Revealer” و فیلم محبوب “13 Reasons Why” بود. او سابقه خاص خود را دارد. مت دیمون نقش یک آتش نشان ساکن اوکلاهما را دارد که به مارسی فرانسه سفر می کند تا سعی کند دخترش را که دیگر از نزدیک نمی شناسد به جرم قتلی که مرتکب نشده آزاد کند.

مک کارتی علاوه بر کارگردانی ، فیلم را به همراه مارکوس هینچی ، توماس بدیگین و نو دبر نوشت. ابیگیل برسیلین ، بازیگر نقش “خانم کوچک آفتاب” ، نقش آلیسون ، دختر مت دیمون را در کنار کمیل کاتان (کشتن حوا) ، دیانا دوناگان (برخورد) و لیلو سیوود بازی می کند.

مک کارتی در مصاحبه اخیر خود با Entertainment Weekly سرنخ های جدیدی از داستان و پروژه ارائه داد و در مورد کار و تحقیقاتی که وی و دیمون انجام داده اند تا فیلم را تا حد ممکن به واقعیت نزدیک کند ، صحبت کرد. “من و مت ابتدا به اوکلاهما رفتیم تا زمان بیشتری را در شهر بگذرانیم ، آب و هوا را بشناسیم و با کارکنان صحبت کنیم.” آنها در مورد زندگی خود و خانواده هایشان با ما صحبت کردند ، که به ما در برنامه ریزی رویداد کمک کرد.

مک کارتی همچنین درباره تاثیر بیماری کرونا بر روند فیلمسازی صحبت کرد. “ما مجبور شدیم فرآیند پس از تولید را متوقف کنیم. بیایید دوباره شروع کنیم ، دوباره متوقف شویم و یک ماه پیش دوباره شروع کنیم. وقتی پروژه ای را ترک می کنید و بعد از مدتی به آن برمی گردید ، چشمان شما باز می شود و می توانید مثبت عمل کنید. تغییر دهید. “ما همچنین تغییراتی در فیلم ایجاد کردیم که تأثیر مثبتی بر آن داشت و به نظر می رسد اکنون آماده است.” تریلر این فیلم تاریخ اکران آن را نیز نشان می دهد و قرار است به تازگی برای عموم منتشر شود. تاریخ انتشار ، 30 جولای (8 آگوست).

منبع: برخورد کننده

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا