هنر و سینما

نخستین تریلر فیلم احضار ۳ را تماشا کنید؛ بازگشت اد و لورین به دنیای شیاطین


برادران وارنر اولین تریلر The Conjuring: The Devil Made Me Do It با عنوان The Summons 3 منتشر شد.

اد و لورن وارن با بازی پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا آماده اند تا بار دیگر به فیلم بازگردند تا کودک را از شر شیاطین نجات دهد و با شر مبارزه کند. به گزارش New Line Cinema و Warner Bros. احضار 3 نفر باید در میان ترس ، قتل و دخالت نیروهای شیطانی داستان وحشتناکی را بیان کند. این رویداد آنقدر هیجان انگیز است که حتی محققان پدیده های طبیعی نیز شگفت زده شده اند. همانطور که در این تریلر مشاهده می شود ، داستان فیلم بر اساس پرونده جنایی معروف “شیطان برای من انجام داد” است و مربوط به زندگی خانواده ای به نام ژلاتزل و مرد جوانی به نام آرن جانسون ، با بازی روری اوکانر است. ادعا می کند که پس از قتل تحت حکومت شیطان پرستی است. و او بد کرد ، و او نمی خواست. این برای اولین بار در تاریخ دادگاه های ایالات متحده است که فردی مظنون به قتل ادعا می کند که در دفاع از خود با یک موجود شیطانی در ارتباط بوده است.

آغاز داستان شیطان مرا به سال 1981 با ترور آلن بونو ، صاحب آرن چین جانسون برد. پیش از این ، خانواده گلاتزل ، که در همسایگی جانسون زندگی می کردند ، گفتند پسر 11 ساله آنها ، دیوید گلاتزل ، دیو شده بود. پس از کشتن صاحبخانه ، جانسون همچنین گفت که او دیو شده بود و حتی یک خاطره قاتل در ذهن خود نداشت! در طول محاکمه ، همسر جانسون سعی کرد قاضی را متقاعد کند که نقش شیطان در جنایت را بپذیرد ، اما دادگاه این توجیه را رد کرد و برخی را مسخره کرد و او را به 10 تا 20 سال زندان محکوم کرد. آرن چین جانسون ، ساله.

اد و لورن وارن محققان واقعی آمریکایی هستند که تحقیقات و نظرات آنها بارها توسط محققان و پزشکی قانونی رد شده است ، اما همیشه شواهدی را برای به رسمیت شناخته شدن عمومی و رسانه های زرد برای اثبات ادعاهای خود ارائه کرده اند. چند سال پس از وقایع این پرونده ، جرالد پیرت ، با کمک لورن وارن ، کتابی به نام “شیطان در کانکتیکات” نوشت که داستان خانواده گلاتزل را شرح می دهد. متن این کتاب نیز توسط بسیاری از افراد فریبکارانه و دروغین خوانده شد ، اما لورنز آن را درست و سازگار با حقیقت دانست!

با فیلم تماس بگیرید 3

Call: The Devil Made Me اولین فیلم مهم از سریالی بود که توسط جیمز ون کارگردانی نشد. هدایت Call 3 بر عهده مایکل چاوز خواهد بود و وان به همراه پیتر سافران تهیه کنندگی می کنند. دیوید لسلی جانسون ، که بیشتر برای “احضار 2” و “یتیمان” به یادگار مانده است ، فیلمنامه احضار جدیدی به نام احضار را نوشت.

Call of Duty 3 در 4 ژوئن منتشر می شود و بلافاصله در HBO Max در اینترنت در دسترس قرار می گیرد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا