آشپزی

طرز تهیه رپ صبحانه با طعم شکلات، موز و توت‌فرنگی


صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خراب کند. برای لذت بردن از چنین صبحانه وسوسه انگیزی لازم نیست زمان زیادی را صرف آماده سازی کنید یا به کافی شاپ بروید. در این مقاله از آموزش تصویری آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه صبحانه رپ را به شما آموزش می دهیم که فقط چند دقیقه وقت دارید تا آن را تهیه کنید و نتیجه آن خوب و خوشمزه خواهد بود.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

رپ صبحانه

رپ صبحانه

ساندویچ رپ نوعی ساندویچ است که از نان گرد که با مواد مختلفی احاطه شده است درست می شود. اگر به دنبال یک صبحانه سریع و آسان و همراه با آن هستید، صبحانه رپ بهترین گزینه است.

رپ صبحانه

مخلوط کردن

  • نان تافتون: یک عدد
  • موز: یک عدد
  • میوه: 3 مثقال
  • کره بادام زمینی: 2 قاشق غذاخوری
  • صبحانه: 2 قاشق غذاخوری
  • فندق: به دلخواه

رپ صبحانه

طرز تهیه صبحانه رپ

1.
برای تهیه رپ صبحانه ابتدا نان تافتون را روی زمین بگذارید و از مرکز تا لبه های نان خط بکشید. با این کار 4 چهارم از محل قرارگیری تاپینگ های مورد علاقه ما باقی می ماند.

رپ صبحانه

.
بعد از اینکه نان را برش دادیم، شکلات صبحگاهی برش خورده را مانند تصویر، موز برش خورده را در ربع بعد، کره بادام زمینی را در نیمه بعد، روی یک چهارم نان و فندق برش خورده می ریزیم. و در قسمت آخر توت فرنگی.

رپ صبحانه

3.
در این فرآیند پس از پر کردن نان با مواد رویه مورد نظر، یک طرف نان را روی آن قرار دهید.

رپ صبحانه

4.
حالا مانند تصویر ربع دوم نان را بین ربع سوم و ربع سوم نان قرار دهید. در این مرحله رپ صبحانه خوشمزه ما آماده است. می توانید آن را با انواع سس های میوه و شکلاتی سرو کنید.

ای بی سی مگمگ استعداد این یک پلت فرم برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا