هنر و سینما

۳ فیلم جذاب با بازی جیسون موموآ که در آینده منتشر خواهند شد


آخرین پروژه دختر شیرین جیسون موموآ یک تریلر است که به تنهایی در نتفلیکس پخش می شود ، اما بازیگر محبوب پس از اکران فیلم کارهای دیگری برای انجام دادن دارد.

جیسون موموآ به دلیل حرفه ای بودن و شخصیت خود در قلب بینندگان قرار دارد و همین امر او را به یکی از محبوب ترین و تحسین برانگیزترین پروژه های هالیوود تبدیل کرده است. او اولین بازی خود را در سال 1999 در مجموعه گارد ساحلی هاوایی انجام داد ، جایی که نقش جیسون ایوان را بازی کرد و سپس در سال 2004 در نقش فرانکی سئو در سریال North Shore ظاهر شد.

در همان سال ، موموآ اولین فیلم خود را در کمدی تعطیلات خانوادگی جانسون آغاز کرد و در سال 2005 در سریال Stargate Atlantis به نام رونون دکس بازی کرد. در سال 2011 ، او در کونان بربر ، بازسازی فیلمی با همین نام در 1982 بازی کرد. او در آن سال با بازی کال دروگو در بازی تاج و تخت درخشید. از آن زمان ، موموآ در پروژه های تلویزیونی و سینمایی متعددی از جمله سریال های Apple TV بازی کرده است ، اما نقش های اصلی وی آرتور کری در Justice League و Aquaman و غیره بوده است.

جدیدترین پروژه موموآ دختر شیرین است که توسط ری کوپر بازی می شود ، مردی که از یک شرکت دارویی شکایت کرد زیرا داروهای نجات بخش را در بازار مصرف کردند و همسر ری که از سرطان رنج می برد ، موفق به دریافت آن نشد. مرده. این دعوی او و دخترش را به خطر می اندازد. بنابراین ماموریت او انتقام برای محافظت از تنها خانواده باقی مانده بود. البته ، هنوز پایان پروژه های جیسون موموآ به اینجا نرسیده است ، و او تعدادی ویدئو دارد که به زودی منتشر می شود. اما این فیلم ها چیست؟

1. تل ماسا (تپه)

جیسون موموآ

  • کارگردان: دنیس ویلنوو
  • بازیکنان: جیسون موموآ ، اسکار ایزاک ، تیموتی شالامی
  • تاریخ انتشار: 22 اکتبر 2021 (30 اکتبر 1400)

این فیلم بر اساس داستانی با همین نام فرانک هربرت و کارگردانی دنیس ویلنوو ساخته شده است و قرار است این پروژه ادامه یابد. روایت شن و ماسه داستان دوک لتو آتریدس (اسکار ایزاک) را روایت می کند که نقش سفری در سیاره اراکیس در بیابان را بر عهده دارد. این سیاره به تنهایی منبع منابع ارزشمندی است که عمر انسان را افزایش می دهد. او می داند که دشمنانش برای او دام انداخته اند و همسرش ، بانو جسیکا (ربکا فرگوسن) ، پسر و وارثش ، پل (تیموتی شالامی) ، و مشاوران مورد اعتماد وی را برده اند ، اما خیانت به کسی و وجود به اندازه کرم ماسه ای وضعیت را خراب می کند. جیسون موموآ نقش دانکن آیداهو را بازی می کند ، شمشیر زن گیناز که به خانواده Atreides خدمت می کند و یکی از مردان راست دوک لتو است. Tel Sand در 22 اکتبر و به مدت 31 روز در HBO Max در سینماها نمایش داده می شود.

2. آکوامن و پادشاهی گمشده (آکوامن و پادشاهی گمشده)

جیسون موموآ

  • کارگردان: جیمز وان
  • بازیکنان: جیسون موموآ ، پاتریک ویلسون ، امبر هرد
  • تاریخ انتشار: 16 دسامبر 2022 (25 آذر 1401)

جیسون موموآ نقش آرتور کری را در دو فیلم Aquaman و The Lost Kingdom بازی می کند. هنوز جزئیات این طرح فاش نشده است ، اما جیمز وان کارگردان فیلم Aquaman 2 است و علاوه بر موموآ ، پاتریک ویلسون (اورم ماریوس یا ارباب اقیانوس) ، یحیی عبدالمتین (دیوید کین یا بلک مانتا) ، تموئرا موریسون (توماس کری) ، دولف لاندگرن (پادشاه نریوس) و امبر هرد (من) نیز بخشی از پروژه هستند. فیلم Aquaman و The Lost Kingdom در 16 دسامبر 2022 اکران می شود و بینندگان باید تا زمان مرگشان منتظر بمانند تا از نیمه دوم Aquaman لذت ببرند.

3. اسلامبرلند (اسلومبرلند)

جیسون موموآ

  • کارگردان: فرانسیس لارنس
  • بازیکنان: جیسون موموآ ، مارلو مارکلی
  • سال انتشار:

این یک فیلم فانتزی کمدی مهیج به کارگردانی فرانسیس لارنس و بر اساس سریال A Little Growth In Islamberland به کارگردانی وینسور مک کوی است. این فیلم داستان نمو (مارلو مارکلی) را روایت می کند ، زن جوانی که نقشه ای مخفی برای دنیای رویایی پیدا می کند و با کمک افراد سرکش و یاغی ، برای یافتن دوباره آن در رویاها و کابوس ها می گذرد.پدرش مرده بود. جیسون موموآ نقش فلیپ را بازی می کند ، شورشی که نمو را به دنیای رویایی مرموز هدایت می کند. اسلامبرلند قرار است در سال 2022 راه اندازی شود.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا