هنر و سینما

چرا باب اسفنجی در آناناس زندگی می‌کند؟


باب اسفنجی ، ساخته استفان هیلنبورگ ، اولین بار در سال 1999 در Nickelodeon پخش شد و به عنوان موفق ترین کاریکاتور شبکه تا به امروز شناخته شده است و همچنین یکی از طولانی ترین مجموعه های فیلم آمریکایی است. آن آمد.

تجربه باب اسفنجی و دوستانش نیز توجه کودکان و بزرگسالان را به خود جلب کرد که به رسانه های دیگر از جمله سینما نیز کشیده شد.

این کارتون بر تجربیات روزانه باب اسفنجی و دوستانش در شهر آبی بیکینی پایین تمرکز می کند ، جایی که آنها شخصیت های مختلفی را می بینند. شخصیت های اصلی این مجموعه باب اسفنجی ، پاتریک ، سندی ، آقای اختاپوس و آقای خرچنگ هستند که در این کارتون به کشف داستان های خود اختصاص داده اند ، آنچه را دوست دارند ، چه کار می کنند و چه کاری انجام می دهند. هر شخصیت دارای خانه ای برای مطابقت با روح خود است ، اما چیزی که شگفت انگیز است خانه باب اسفنجی است ، زیرا او در میوه زندگی می کند.

باب اسفنجی

باب اسفنجی تنها کاریکاتوری است که در یک میوه زندگی می کند. این مجموعه در ابتدای داستان در بخشی یا زمینه حقیقت بود که نشان داده شد میوه از یک کشتی منطقی سقوط کرده و در حیاط آقای هشت پا فرود آمده و باب اسفنجی به داخل حرکت می کند. یکی از الهامات دنیای کارتون باب اسفنجی ، فرهنگ پلینزی (یکی از جزایر استعماری فرانسه) است و آناناس عنصر فرهنگی مشترک قبایل پولینزی است.

هلنبورگ در مورد اینکه چرا آناناس را به عنوان خانه همه چیز باب انتخاب کرده است ، گفت: “من به یک سنگ ، آناناس ، سنگ بنای جزیره عید پاک و کفش های چرمی فکر کردم.” “چون باب اسفنجی خوش بین است و بوی آن را دوست دارد.”

البته همه چیز در ذهن او بی فایده نبود ، زیرا سنگ بعداً خانه پاتریک شد و سر سنگ در جزیره عید پاک خانه آقای هشت پا شد.

در نهایت ، هر خانه مطابق با روح شخصیت ها ایجاد می شود. پاتریک به حماقت خود مشهور است و مانند مغز خود زیر هارد راک زندگی می کند. خانه آقای اختاپوس به زیبایی او است و آناناس مانند شلوار باب اسفنجی سرگرم کننده و پر جنب و جوش هستند. استفان هیلنبورگ ، که زندگی دریایی را مطالعه می کرد ، این بار از برنامه درسی خود استفاده نکرد ، اما بر احساسات و شخصیت دوران کودکی خود تمرکز کرد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا