هنر و سینما

چرا بعد از دکتر استرنج ۲ فصل دوم وانداویژن باید ساخته شود؟


هنوز تصمیم قطعی در مورد میزبانی قسمت دوم سری کوتاه Vandavision گرفته نشده است ، اما با وجود خط داستانی چند قسمتی ، پس از دکتر Strange 2 ایجاد عصر جدیدی ضروری به نظر می رسد.

علیرغم مشکلات موجود در بسیاری از نقاط تاریخی ، فصل دوم Vandavision باید پس از Dr. عجیب در دکتر عجیب در چند جهان جنون. اولین حضور ونداویژن در دیزنی پلاس با پیروی از رویدادهای مختلف MCU و ایجاد یک صحنه کمدی منحصر به فرد و چرخش ناگهانی موفقیت بزرگی بود. در قسمت آخر ، با توجه به برآورده نشدن انتظارات طرفداران از این سریال ، انتقادات کمی صورت گرفت. اما اکثر منتقدان پایان این سریال را صادقانه و رضایت بخش پذیرفتند.

با وجود موفقیت هنری و تجاری ونداویژن ، استودیو مارول هنوز تولید قسمت دوم این سری را تأیید یا تأیید نکرده است. به گفته کوین فیگی ، مدیر استودیو مارول ، مفهوم Vandavision هرگز برای ایجاد دوره های متعدد ایجاد نشده است ، اما اگر نتایج مناسب به دست آید ، مطمئناً می تواند تغییر کند. هر تصمیمی در مورد آینده ونداویژن گرفته شود ، مسیر اسکارلت ویچ به دنیای سینمای ماوریک از قبل مشخص است.

الیزابت اولسن نقش خود را در “دکتر استرنج در چند جهان جنون” برمی گرداند ، که در آن جادوگر بزرگ دوست انتقامجو خود را می بیند که تبدیل به یک افسانه ترسناک می شود. همچنین عجیب است که من در مورد عادات جدید خواندن واندا چیزی برای گفتن داشته باشم.

“دکتر استرنج در چند دنیای جنون” ممکن است برخی از سری معماهای ونداویژن را حل کند. قدرت های جدید واندا ، دارک هولد و هشدارهای وحشتناک آگاتا ، ممکن است به تجربه سام رمی در MCU در سال 2022 کمک کند. اما همه صحنه های خنده دار در “آخرین قسمت فصل اول ونداویژن” در فیلم انفرادی جدید بندیکت کامبربچ گنجانده نشده است. یک پزشک خوب مشاغل تخصصی زیادی دارد ، از موارد رایگان گرفته تا زندگی بی موقع. برای ساختن انتهای Vandavision نمی توانید به نخ اعتماد کنید. علاوه بر این ، این پایان بازها مستحق تولید و تولید دقیق و اختصاصی هستند ، که باعث می شود آنها مانند فصل اول بدرخشند.

چشم انداز

این دقیقاً همان چیزی است که Vandavision در فصل دوم به آن نیاز دارد. منبع صدای بیلی و تامی در آخرین قسمت بدهی ، موقعیت White Vision و پایان آگاتا هارکنز یک داستان بسیار مهم است که هیچ پروژه MCU دیگری نشان نمی دهد.

به عنوان مثال ، حتی زمانی که ویژن در یک نبرد زرهی ظاهر می شود ، می توان داستانی قانع کننده خلق کرد که در آن سانتیس وید رنگ پریده و متولد شده و سعی می کند هویت خود را دوباره کشف کند و بین شخصیت های قدیمی و جدید خود درگیری داخلی داشته باشد. توصیف درگیری بین رودی و آدم های بد سخت است و توپ مساوی است. در عوض ، تولد ویژن می تواند پایه و اساس یک فصل هیجان انگیز برای ونداویژن باشد ، زیرا آگاتا از خواب بیدار می شود و پینوکیو برمی گردد ، مانند بیلی و تامی ، پسرهای واقعی هستند.

همچنین ، فصل دوم Vandavision ممکن است بهترین تلاش برای Dr. عجیب در دنیای فیلم های جنون. فصل اول با پذیرفتن کامل واندا از جادوی آشوب و بازگشت به دارک هولد خطرناک برای پاسخ به سوالات به پایان می رسد. اسکارلت جادوگر به ناچار در حال چرخش است و دکتر به نظر می رسد استفن استرنج کسی است که سعی می کند سقوط خود را با راهنمایی ، راهنمایی و خدمات رایگان وانگ به تاخیر بیندازد. این باعث ایجاد یک واندا ماکسیموف بالغ و کنترل شده در فصل دوم Vandavision می شود و به او شخصیتی آرام می بخشد تا بحران زندگی دوم و ورود دو فرزند لوسی با قدرتهای ماوراء الطبیعه را از چیزی که مفیستو می دانست متعادل سازد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا