هنر و سینما

تاریخ پخش فصل چهارم سریال سرگذشت ندیمه با پخش تریلر آن اعلام شد


شبکه Hulu یک تریلر جالب را برای شروع قسمت چهارم “The Handmaid’s Tale” منتشر کرد.

سریال ضد اتوپیایی بروس میلر و شبکه Hulu در زمان سختی قرار دارند و اکنون ماماها باید زندگی خود را به خطر بیندازند و سعی می کنند به هر قیمتی نجات دهند یا زنده بمانند و در آینده چشمان خود را ببندند. با توجه به انتشار رسمی چهارمین نسخه از مجموعه ندیمه ، پخش هفتگی دنباله زندگی ندیمه در 28 مه 1400 (28 آوریل 2021) آغاز می شود.

سریال ندیمه بر اساس کمیک دیستوپی با نام مارگارت اتوود ساخته شده و زندگی غم انگیز زنی به نام جان آزبورن را روایت می کند. پس از کاهش دسترسی زنان به ایالات متحده ، گروه های تندرو مسیحی کنترل بسیاری از مناطق ایالات متحده را از طریق کودتاهای نظامی به دست گرفتند و دولتی اقتدارگرا به نام گالاد ایجاد کردند که همجنسگرا بود. و کشیشان مسیحی محکوم به مرگ هستند ، و قوانین بسیار سختی بر همجنس گرایی وضع شده است. همه اینها در زمانی اتفاق می افتد که مردان دارای بالاترین مقامات قدرت هستند و زنان بیشتر حقوق شهروندی خود را دریافت نمی کنند.

قسمت چهارم 10 قسمت خواهد داشت و بر قیام ندیمز به رهبری جان علیه دولت مرکزی جلعاد متمرکز است. اما این نافرمانی ها بر جان و دوستانش تأثیر عمیقی می گذارد و چالش های جدیدی را برای این شخصیت به وجود می آورد. تعقیب عدالت و انتقام یک موضوع اصلی در قسمت های بعدی داستان ندیما است و این مسائل همچنین بر روابط جان با دیگر بازیکنان و تصمیمات او در آنجا تأثیر می گذارد. در فصل چهارم او جان عزیزانش را در جلعاد به خطر می اندازد.

این سریال تا کنون 54 بار نامزد جایزه امی شده و 15 بار این جایزه را از آن خود کرده است. داستان سریال ، نحوه ساخت فیلم و فضای منحصر به فرد کار با الیزابت ماس ​​در نقش شخصیت اصلی محبوب ترین قسمت های این مجموعه هستند.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا