هنر و سینما

هر آنچه از سریال «وایکینگ‌ها: والهالا» می‌دانیم


یک قرن پس از اکتشاف و تجربه Regnar Lothbrook و پسرش ، افسانه این حماسه اسکاندیناوی دوباره زنده شد ، این بار در سرویس رادیویی و در قالب مجموعه “وایکینگ ها: Valhalla”.

خالقان مجموعه اصلی وایکینگ ها ، مایکل هرست و جب استوارت ، دوباره با هم متحد شدند تا سری جدیدی به نام Vikings: Valhalla ایجاد کنند. این مجموعه جدید زندگی افراد مشهور (و بدنام) در تاریخ اسکاندیناوی ، مانند لیف اریکسون ، فردیس اریکسون ، هارالد هاردرادا و ویلیام فاتح را دنبال می کند.

هرست ، که نویسنده هر قسمت از مجموعه وایکینگ های کانال History بود ، به همراه استوارت اولین تهیه کننده سریال آینده Netflix خواهد بود. استوارت در سری اول مجموعه ای از اسطوره شناسی واقعی وایکینگ ها موفقیت بزرگی به دست آورد. مورگان او سالیوان ، شری مارش و آلن گاسمر نیز تهیه کنندگان اجرایی خواهند بود. برنده جایزه بفتا ، نیلس آردن پل ، هدایت سری جدید را با استیو سنت انجام می دهد. لجر (که چندین قسمت را در The Vikings هدایت کرد) و Hana Quinn.

بینندگان از دیدن این دور بسیار خوشحال هستند. اگرچه تاریخ انتشار رسمی این مجموعه هنوز اعلام نشده است ، اما به همه رسانه ها گوش دهید تا اندکی به روز رسانی را برای طرفداران ارائه دهند.

اما هنوز هم ایده خوبی است که همه آنچه را که ما تا به حال در مورد سریال می دانیم ، از جمله جزئیات فیلم و ویدیو ، مشخصات تهیه کننده و حتی برخی از بیوگرافی وایکینگ ها بررسی کنیم. بنابراین سوار کشتی وایکینگ شوید تا با هم از دره پایین بروید.

تاریخ انتشار کی هست؟

وایکینگ ها: انشاء الله

تاریخ انتشار رسمی وایکینگ ها: Valhalla هنوز اعلام نشده است ، اما انتظار می رود بین سالهای 2021 تا 2022 روی Netflix بنشیند. سایت های مختلف سایبری به محض دریافت اطلاعات بیشتر ، آن را در اختیار شنوندگان قرار می دهند.

پشت صحنه

در حال حاضر ، عکس های پشت صحنه سریال وایکینگ ها را ببینید: Valhalla. همه ما منتظر انتشار اولین تریلر این مجموعه هستیم. این تریلر به محض انتشار روی سایت های مختلف نصب می شود.

بازیگر وایکینگ ها: آنها اکنون چه کسانی هستند؟

وایکینگ ها: انشاء الله

وایکینگ ها: والهالا یک سری دورها برای سری اصلی وایکینگ ها است تا یک دنباله. بنابراین بازیگران تقریباً جدید هستند و شامل لورا برلین ، سام کورلت ، فریدا گوستاوسون ، بردلی فرایگارد ، کارولین هندرسون ، لئو ساتر ، یوهانس هاوکر یوهانسون ، پائولینا مک اینتاش ، آزبورن کروگ ، دیوید اوکس ، پارو اوجا ، لویی دیویسون ، جولیان سیوگر ، جولیان ، جک مولارکی ، بوسکو هوگان ، اتان دیلون و الفرون رویدادهای زنده هستند. علاوه بر این افراد ، آلن دیوین ، گوین اوکانر ، ایوون مای ، بیل مورفی و یواخیم نوتردام نقش وایکینگ ها: والهالا را بازی می کنند.

شرکت کنندگان اصلی این مجموعه چه کسانی هستند؟

لورا برلین نقش اما نرماندی را بازی می کند که در طول تاریخ خود به عنوان ملکه ، انگلستان ، دانمارک و نروژ را رهبری کرده است. دلیل آوردن آن به بسیاری از سرزمین ها ازدواج او با فرمانروایان این مناطق ، پادشاه کانوت و آتارارد بود ، که هر دو در وایکینگ ها زندگی می کردند: والهالا. بحث ها و گمانه زنی های زیادی در مورد شخصیت تاریخی نورماندی وجود دارد و مطمئناً نقش او در این سریال برجسته خواهد بود.

سم کورلت نقش لیف اریکسون ، کاشف معروف و پسر اریک قرمز ، وایکینگ معروف را بازی می کند که اغلب با پدرش دعوا می کرد. طبق افسانه ها و حماسه های وایکینگ ، لیف اریکسون پنج قرن قبل از کریستف کلمب به آمریکای شمالی سفر کرد و به وایکینگ ها رفت: خواهیم دید که اریکسون در آستانه عبور از اقیانوس اطلس بود.

فریدا گوستاوسون نقش فریدیس اریکسون ، دختر اریک رد و خواهر لیف اریکسون را بازی می کند. فریدیس پس از تجاوز توسط وایکینگ های مسیحی ، رهبر جدید دین قدیمی در اسکاندیناوی شد و با رهبری مسیحیان در سرزمین خود مخالفت کرد.

بردلی فریگارد ، کانوت ، پادشاه دانمارک است. گفته می شود که پادشاه کانوت دارای حاکمیت بر انگلستان ، دانمارک و نروژ است و به دلیل متحد ساختن دانمارکی ها و انگلیسی ها تحت حکومت خود مشهور بود. مورخان پادشاه کانوت را با نفوذترین پادشاه در تاریخ آنگلوساکسون می نامند ، که در صورت لزوم کمتر بی رحمانه و خشن شد.

کارولین هندرسون در نقش جارل کیکون بازی می کند و رابطه خاصی با کینگ کانوت دارد. در وایکینگ ها: بله ، بینندگان حکومت دینی جارل کیکون را در هنگام پاسخ به تعادل بین بت پرستان ، مسیحیان و سایر ادیان ساکن در کاتاگاتا مشاهده خواهند کرد.

لئو ساتر نیز هارالد سیگوردسون است که در اساطیر وایکینگ به نام هرالد هاردرادا معروف است. هارالد هاردرادا زیبا و جذاب در تاریخ وایکینگ به خاطر تلاش هایش برای به دست آوردن تاج و تخت دانمارک و انگلیس مورد احترام است.

Johannes Hawkor Johansson ، مقدس اولاف هارالدسون ، برادر بزرگتر هارالد سیگوردسون بود. اولاف هرالدسون یک نیروی قوی است که باید با آن حساب کرد. او مسیحی ارتدوکس متدینی بود و بعدها به یک شخصیت مذهبی و تاریخی به نام مقدس اولاف در نروژ تبدیل شد.

پائولینا مک اینتاش ملکه دانمارک ، ملکه الفیگوی ، که اولین همسر پادشاه کانوت است را به تصویر می کشد. آلفیگو جذاب و با استعداد به دنبال راهی برای استفاده از رهبری در حال رشد همسر خود است.

به گفته بازیکنان و شخصیت ها ، Asbiuren Krug ، یک ماشین جارل ، تهدیدی برای مشرکان باستان است.

دیوید اوکس نقش ارل گادوین را بازی می کند که به لطف شاه کانوت یکی از قدرتمندترین ارل های انگلستان است.

علاوه بر این افراد ، پورو اوجا در نقش آرن گورسون ، لویی دیویسون در نقش پرنس ادموند ، جولیان سیگر در نقش جارل گورم ، جیمز بالانگر در نقش هالبورن و جک مولارکی در نقش توکه بازی می کنند.

بوسکو هوگان ، که برای اولین بار در سریال وایکینگ ها ظاهر شد ، هنوز آمادگی اتلرند را ندارد (یکی از بازیکنان کلیدی این مجموعه که مشتاق آشنایی بیشتر با طرفدارانش هستند) و آلن دوین نقش ایلدورمن کنت را بازی می کند.

یالدورمن ایست ، انگلستان ، توسط گاوین اوکانر و ایوان مای در نقش مارین ، بیل مورفی در نقش اوگدا و یواخیم نوترگیست در نقش بیرکر به تصویر کشیده شده است.

شخصیت ها و نقش های اتان دیلون و آلفرون Livefidotier در این سریال هنوز ناشناخته است.

فیلم های وایکینگ: Valhalla از چه زمانی شروع شد؟

بازیگران و بازیگران زن در اکتبر 2020 فیلمبرداری خود را در استودیوی اشفورد در ویکلو آغاز کردند ، جایی که ساخت فیلم وایکینگ ها آغاز شد. سپس تولید به دلیل نتایج خوب آزمایش کووید متوقف شد ، اما چند روز بعد مشخص شد که برخی از نتایج آزمایش نادرست است و تصویربرداری از سر گرفته شده است. مایکل هرست در مصاحبه با Collider در دسامبر 2020 در مورد شرایط تولید گفت:

“ما فصل اول را در ایرلند ، در همان استودیو و در شرایط شگفت انگیز فیلمبرداری کردیم. حدود 30 پزشک وارد شدند. آنها ما را به یک هتل بزرگ بردند تا بتوانند بمانند. همه بازیگران خاص هستند. آنها دو بار در روز بازیگران را آزمایش می کردند. همه چیز خوب پیش رفت و ما فقط سه روز کاری را از دست دادیم. “

داستان سریال در چه زمان و مکانی بیان می شود؟

وایکینگ ها: انشاء الله

داستان وایکینگ ها: والهالا در اسکاندیناوی در قرن اول و در اواخر عصر وایکینگ ، در حدود قرن 11th روایت شد ، اما با حملات متعدد ، گسترش آن در مرزهای دیگر اروپا و غیره ادامه یافت. تاریخچه سریال Valhalla 100 سال پس از مجموعه اصلی وایکینگ ها اتفاق می افتد. البته برخی از جنبه های این سریال برای کسانی که وایکینگ ها را تماشا کرده اند آشنا هستند. مایکل هرست گفت:

“ما به کاتگات بازگشتیم. البته ، این مکان خانه معنوی وایکینگ ها بود ، اما این مقوله تغییر کرده است و به یکی از بزرگترین بنادر اروپا تبدیل شده است ، و اندازه و اهمیت آن افزایش یافته است.” انگلستان وایکینگ شد و وایکینگ ها بیشتر انگلستان را فتح کردند و نرماندی را به دست آوردند. “

آیا مخاطبان برای آگاهی از این دور نیاز به تماشای سریال وایکینگ ها دارند؟

خیر برای لذت بردن از والهالا نیازی نیست سری اصلی وایکینگ ها را تماشا کنید. با این حال ، اگر وایکینگ ها را دیده باشید ، ممکن است درک بهتری از شخصیت والهالا داشته باشید.

مایکل هرست: “آنچه جب (استوارت) واقعاً انجام می دهد تماشای اساطیر وایکینگ ها است. آنها در سالن اصلی در کاتگات گرد هم می آیند و در مورد بزرگان قدیمی صحبت می کنند که دور میز در این اتاق نشسته بودند. رگنار لاتبروک ، لاگرتا و بیورن آیرونساید ، و ایوار بسون ، که در حال حاضر افراد مشهوری هستند. این یک راه ارتباطی و نتایج مثبت است ، و مورد اول در این سری جدید به خوبی نشان داده شده است.

البته ، با نگاهی به سری جدید ، نیازی به دانستن Regnar ندارید ، اما شخصیت او این سریال را ثروتمند می کند و امیدوارم مردم را دوباره بفهمد که این افراد به طور منظم درباره چه کسانی صحبت می کنند؟ آیا واقعا Regnar آنقدر خوب است؟ اما چرا این افراد افراد مشهور افسانه ای هستند؟ “بنابراین همه چیز به شیوه ای مفید ، جالب و جذاب به هم متصل شده است.”

داستان سریال وایکینگ ها: والهالا چیست؟

خلاصه داستان به شرح زیر است:

سری وایکینگ ها: والهالا در اوایل قرن 11 آغاز شد و تجربیات برخی از وایکینگ های معروف ، مانند لیف اریکسون ، فریدیس اریکسون ، هارالد هاردرادا و ویلیام فاتح را شرح می دهد. این مردان و زنان همیشه برای زنده ماندن در دنیای در حال تغییر به دنبال راه های جدید هستند. »

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا