آشپزی

طرز تهیه کاستارد قهوه؛ دسری خوشمزه مخصوص تابستان


اگر به دنبال یک دسر ساده و آسان و در عین حال خوشمزه هستید، به شما توصیه می کنم کاسترد قهوه را فراموش نکنید. اگر دوست داشتید می توانید این دسر خوشمزه را با خامه سرو کنید و یا با کیک براونی میل کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. در این مقاله از آموزش تصویری آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه کاسترد قهوه را به شما آموزش می دهیم که می تواند یک انتخاب عالی برای یک عصر گرم تابستانی یا فصل و تعطیلات باشد.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه کاسترد قهوه

قهوه کاستارد

اگر از طرفداران دسرهای با طعم قهوه هستید، این دسر برای شما مناسب است. ترکیب طعم قهوه و پودر کاسترد و خامه طعم این دسر را بی نظیر کرده است.

طرز تهیه کاسترد قهوه

مخلوط کردن

  • پودر کاسترد: 2 قاشق غذاخوری
  • شیر سرد: 2 لیوان
  • شکر: 3 قاشق غذاخوری
  • خامه: 3 قاشق غذاخوری
  • قهوه اسپرسو: یک چهارم فنجان

طرز تهیه کاسترد قهوه

طرز تهیه کاسترد قهوه

1.
برای تهیه این دسر مناسب و خوشمزه ابتدا دو لیوان شیر را در قابلمه ای بریزید و شکر را کم کم به آن اضافه کنید.

طرز تهیه کاسترد قهوه

2.
در این فرآیند شیرخشک، قهوه اسپرسو و خامه را به مخلوط شیر و شکر اضافه کنید و با همزن دستی خوب هم بزنید (توجه داشته باشید که تمام این مراحل بدون حرارت انجام می شود).

طرز تهیه کاسترد قهوه

3.
وقتی مواد آماده شده خوب مخلوط شدند و پودر قند و آرد کاملا در شیر حل شد، ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​قرار می دهیم و به طور مداوم می ریزیم تا غلظت مواد برابر با مقدار فرنی شود.

طرز تهیه کاسترد قهوه

4.
در نهایت وقتی دسر خوشمزه درست شد، آن را در ظرف سرو ریخته و وقتی کمی خنک شد روی آن را با آرد بیسکویت تزیین می کنیم.

ای بی سی مگمگ استعداد بستری برای یافتن، کسب درآمد و ارتقای استعدادها در تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و تمایل به ساخت فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا