هنر و سینما

۵ ستاره‌ی نوظهور هالیوود؛ از آنیا تیلور جوی تا فلورنس پیو


در این پست ، ما از پنج بازیکنی نام می بریم که نه تنها چهره و نام آشنای ما هستند ، بلکه در بالای لیست خواسته های هر کارگردان برای انتخاب بازیکن قرار دارند.

اگر از فیلمسازان برتر صنعت فیلم بپرسید ، تقریباً همه خواهند گفت که ستاره های هالیوود دیگر مثل قبل نیستند. مطمئناً بازیگران با ظاهر جدید هنوز می توانند روی صحنه بروند و توجه فیلمسازان و تماشاگران را به خود جلب کنند ، مانند تیموتی شلامه که چند سال پیش با فیلم مرا به نام خودت صدا کن معروف شد. اما مشاوران استودیو ، مدیران و سرمایه گذاران خواهند گفت که برای بسیاری از بازیگران بسیار دشوار است که از ذهنیت جامعه غالب امروز برای ستاره شدن استفاده کنند ، مانند گذشته ، مانند لئوناردو دی کاپریو یا جنیفر لارنس.

نماینده بخش استعدادها می گوید: “نظریه ستاره های سینما مرده است و همه در تلاش هستند تا تعریف جدیدی از ستارگان سینما پیدا کنند.” این در نتیجه گسترش روزافزون رسانه ها ، از بین رفتن تدریجی سینما یا گسترش رسانه های اجتماعی است که باعث شده رمز و راز مشهور این فوق ستاره در تاریکی باقی بماند ، اما به نام ماندنی تبدیل شده است. به دست نیافتنی می شود در حالی که برخی تا آنجا پیش می روند که استدلال می کنند که دیگر فهرستی برای انجام وجود ندارد ، اما همه زیاد بدبین نیستند. برای اثبات آن ، این پنج بازیگر برجسته در بالای لیست آرزوها قرار دارند.

1. آنیا تیلور جوی

آنیا تیلور جوی

این بازیگر 25 ساله به طور مداوم خود را به عنوان یک شخصیت مشهور مستقل مورد علاقه معرفی کرده است که با بازی The Queen’s Gambit به طرزی کاملا جدید وارد صحنه شده است. بازی امشب وی به عنوان شطرنج باز شگفت انگیز بث هارمون در نتفلیکس او را به یکی از محبوب ترین بازیگران زن این صنعت تبدیل کرده است. یکی از استعدادیاب های معروف می گوید: “او یک ستاره هالیوود است.”

در واقع ، تیلور جوی یک پروژه منحصر به فرد در کارنامه خود دارد ، از تریلر روانشناختی ادگار رایت به نام شب در سوهو گرفته تا فیلم آینده با بازی دیوید او راسل ، چرخش دیوانه مکس در فوریوسا نقش را ایفا می کند. از نظر او ، او قصد داشت پروژه های متعددی را انتخاب کند تا در ابتدای کار خود از یک جنبه به عنوان بازیکن شناخته نشود. وی اخیراً به هالیوود ریپورتر گفت: “اگر احساس می کنم زمان بندی مناسب نیست ، نمی خواهم آن را بپذیرم ، اما اگر احساس کنم می توانم کاری انجام دهم ، واقعاً آن را امتحان می کنم.” یکی از مدیران با استعداد در حالی که اصرار داشت در راه تبدیل شدن به یک منبع الهام برای کریستوفر نولان یا دنیس ویلنوو است ، می گوید: “زمان برنده شدن اسکار به زودی فرا می رسد.”

2. جاناتان مایگرز

جاناتان میگرز

از زمان موفقیتش در فیلم تحسین شده منتقدان 2019 آخرین مرد سیاه پوست در سان فرانسیسکو (آخرین سیاهپوست) او ثابت کرد که مگس یکی از مشهورترین مردان نسل بعدی در هالیوود است. یکی از مدیران نمایش Magers که می گوید بسیاری از ستارگان جوان امروز حساب عمومی در اینستاگرام یا توییتر ندارند ، گفت: “او این هاله را دارد.” این 31 ساله ، که از مدرسه درام ییل فارغ التحصیل شده و با یحیی عبدالمتین دوم در کلاس ها شرکت کرده بود ، به دلیل مهارت های بازیگری عمیق خود در صنعت فیلم شهرت یافت.

یکی از کارگردانان استعداد گفت: “او بسیار متعادل است و می تواند همه جنبه ها را تشخیص دهد.” خواه درام ترسناک HBO Lovecraft Country باشد ، یا فیلم جنگی اسپایک لی ، Da 5 Bloods نتفلیکس ، یا سریال Loki دیزنی ، به نظر می رسد نمایشنامه مدرسه مدرسه در او با کریستال تزئین شده است. با نگاهی به آینده ، هالیوود در پروژه های Mygers ، از جمله The Harder They Fall ، Jay-Z ، Devotion و Creed III توسط JD Dillard سرمایه گذاری می کند. به گفته دیگر سرمایه گذاران ، “او به طور متوسط ​​یک مسیر بسیار روشن دارد”.

به فلورانس بنوشید

فلورانس بنوشید

تعداد کمی از بازیکنان جوان به اندازه پیو فعال هستند. یکی از کارگردانان استعداد می گوید: “او همه خدماتی را دارد که می توانید فکر کنید.” شهروند انگلیسی برای بازی در فیلم لیدی مکبث در سال 2016 مورد توجه بسیاری قرار گرفت ، اما سال 2019 سال موفقی را رقم زد. عروسک در پروژه های زیادی بازی کرده است ، ابتدا به عنوان یک کشتی گیر حرفه ای برای مبارزه با خانواده من توسط استفن مرچنت ، و سپس به عنوان یک زن ناامید در فیلم ترسناک Aries Midsamer. Midsommar) و سرانجام مارس طراوت و زیبا در فیلم زنان کوچک به کارگردانی گرتا گریویگ.

دیوید رونی ، منتقد ارشد هالیوود ریپورتر نوشت: “پیو همیشه ثابت می کند که او یک استعداد استثنایی است” ، و نمایش خود را “عالی” خواند. او حتی توجه مارول را به خود جلب کرد و به زودی در فیلم مستقل Black Widow مقابل اسکارلت جوهانسون بازی کرد. لیست پروژه های کاری بعدی او نیز با مجموعه کوچک Disney Plus Hawkeye ، Don’t Worry Darling از اولیویا وایلد و زک براف ، افراد خوب ، پر است. توانایی او برای حرکت روان بین فیلم های اکشن مستقل و با بودجه بالا ، با حس شوخ طبعی (اغلب در اینستاگرام با نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده نشان داده می شود) ، او را با جنیفر لارنس مقایسه می کند. یکی از مشاوران با استعداد می گوید: “او خوب است و سعی نمی کند کار اشتباهی انجام دهد.”

4. آنتونی راموس

آنتونی راموس

در مقطعی ، راموس آنقدر بدشانس بود که تقریباً تسلیم شد. او به هالیوود ریپورتر گفت: “هیچ کس علاقه ای به بازیگری یک زن لاتین 5 پا و قد بلند و لک دار در یک فیلم نداشت.” اما سپس ، با لین مانوئل میراندا ، خود را به عنوان یک بازیگر قوی در فیلم های همیلتون معرفی کرد. این بازیگر ، که در بروکلین بزرگ شده است ، از آن زمان عصبانی نشده است و با تمام قدرت و توانایی برجسته اش شروع به درخشش در خط نقره کرده است. یکی از کارگردانان استعداد می گوید: “او دارای کاریزمای غیرقابل انکاری است.” هر بار که وارد اتاقی می شود ، آن را آتش می زند ». بازی در فیلم های بردلی کوپر ، ستاره ای متولد می شود ، گودزیلا ؛ Kingzilla: King of Monsters در فیلم In The Heights همبازی بودند. حالا ، پس از حضور اخیر او در یک فیلم HBO ، او به زودی ستاره ای در Transformers خواهد داشت.

5. صفحه ژان

پیج صفحه پیج

اگرچه پیج در درام محبوب مردم برای شاندا ریمز بازی می کند ، اما دوک برادر برادران در مجموعه بریگرتون ریمز است که باعث شده کارنامه وی زنده تر و سنگین تر شود. در واقع ، در عرض چند روز پس از انتشار ، صفحه همان جایگاه رایان گاسلینگ را برای بازی در دفترچه یادداشت داشت. یکی از معاونین مشاور پیج گفت که به دلیل بازی چشمگیرش در سریال نتفلیکس ، این بازیگر جوان دارای مهارت های غیرقابل انکاری است که هالیوود همیشه می خواسته است.

اگرچه اخبار اخیر مبنی بر عدم بازگشت پیج در فصل دوم بریجتون باعث شده طرفداران او را برکنار کنند ، مدیر تولید و سایر تهیه کنندگان از اینکه می توانند از بازیکن انگلیسی استفاده کنند خوشحال هستند. 31 ساله. او در حال حاضر برای بازی در چندین فیلم مهم ، از جمله فیلم برادران روسو ، مرد خاکستری ، اقتباس بسیار پیش بینی شده از سیاه چال ها و اژدها و راه اندازی فیلم The Saint ، قرارداد امضا کرده است. است. علاوه بر این ، نام پیج در فیلم جاسوسی دیگری ذکر شده است ، اگرچه او به سرعت همه شایعات مربوط به جیمز باند را رد می کند. او اخیراً به هالیوود ریپورتر گفت: “من از پذیرش چنین مسئولیتی هیجان زده هستم.” “اما این فقط یک موضوع است که افراد کلمات را رد و بدل می کنند.”

منبع: hollywoodreporter

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا