هنر و سینما

هر آنچه درباره‌ی فیلم «بتمن دفن‌نشده» می‌دانیم


DC تعدادی پروژه در پیش دارد که یکی از آنها در بتمن دفن نمی شود ، پروژه دیگری که دقیقاً همان چیزی نیست که ما از DC انتظار داشتیم.

بتمن اولین بازی خود را در کمیک های کارآگاه شماره 1 انجام داد. 27 و یک کتاب کمیک بی پایان. این بازیگر با موفقیت از طریق رسانه های دیگر پخش شده است و به یکی از محبوب ترین افراد در فرهنگ عامه تبدیل شده است. بتمن علاوه بر کتاب های کمیک ، به دلیل حضور در تلویزیون و فیلم ، طرفداران زیادی پیدا کرده است و به زودی وارد سایر پلتفرم های رسانه ای می شود.

داستان این قهرمان از طریق تلویزیون ، فیلم ، بازی های ویدئویی و سرگرمی های مختلف گسترش یافته است ، اما او حتی بیشتر به خاطر حضورش در تلویزیون و سینما مشهور است. بسیاری از طرفداران برنامه های تلویزیونی مانند سریال بتمن 1996 توسط آدام وست و برت وارد و همچنین مجموعه اکشن بتمن 1992 را که اولین بار در هارلی کوئین بازی کرد به خاطر می آورند. حضار مطلع شدند. در دنیای سینما ، بتمن دوران سختی را پشت سر گذاشت ، مانند فیلم های Batman Returns توسط تیم برتون و Batman Forever ساخته جوئل شوماخر و بتمن و رابین ، اما این شخصیت از سه گانه شوالیه تاریکی کریستوفر نولان که بعدها وارد شد ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. در مورد نسخه Batman vs. سوپرمن: طلوع عدالت و بن افلک.

با این حال ، یکی از شاخه های دنیای سرگرمی وجود دارد که بتمن از آن اجتناب کرده و قصد دارد دوباره آن را امتحان کند ، و آن کمیک ها (پادکست ها) است. بتمن در حال حاضر شغلی در این زمینه دارد ، اما او آماده است تا با یک کار جدید بدون دفن بتمن برگردد.

سخنرانان و کارکنان پروژه

بتمن مدفون نیست

این پروژه توسط دیوید گایر تهیه شده است که سابقه خوبی با مجموعه بتمن دارد. کیت لوین و گریس ویلان نیز سرپرستی Phantom Four و لیز گیتلی و النا بلکتر مسئول Spotify هستند. پادکست توسط الکس کمپ کارگردانی شده و اریک کاراسکو ، صلاح الدین احمد ، ربکا کلینگل و گراهام وسترون آن را نوشته اند. فقط دو سخنران اعلام شد: وینستون دوک در نقش بروس وین و جیسون ایزاکز در نقش آلفرد.

موضوع و جزئیات داستان

چیزی که Undead Batman را از دیگر پروژه های Batman متمایز می کند ، نمایش پادکستی است که یادآور کمیک ها و رادیو قدیمی است. بروس وین ، که به عنوان آسیب شناس در بیمارستان گاتهام کار می کند ، تماشاگران سفری طولانی را پشت سر گذاشت تا در مورد قربانیان هاروستر ، قاتل بدنامی که شهروندان گاتهام را شکار می کند ، تحقیق کند. به همین دلیل بتمن برای خودش می جنگد و با واقعیت معنوی خود روبرو می شود و تصمیم می گیرد تا شهروندان گاتهام را نجات دهد.

نحوه گوش دادن به این پادکست

بتمن دفن نشده در معامله DC-Spotify قرار دارد و اولین پادکست بین این دو سریال منتشر شد و شخصیت های دیگری مانند The Amazing Woman ، Lewis Lane ، The Catwoman ، Riddler و Buttger قرار است به تاریخ سریال بپیوندند. این پادکست در Spotify در دسترس خواهد بود.

تاریخ صدور

تاریخ انتشار این پادکست هنوز مشخص نشده است ، اما یک فصل داستان را روایت می کند. پخش نیز به اشتراک گذاشته نشد ، بنابراین مشخص نیست که آیا طرفداران می توانند چندین بار به کل فصل گوش دهند یا بین قسمت ها چند روز منتظر بمانند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا