لوازم خانگی

بررسی تلویزیون هوشمند ایکس ویژن 50XYU715؛ غول‌پیکر و باکیفیت


ایکس ویژن یکی از برندهای ایرانی تولید کننده محصولات متنوع در زمینه لوازم خانگی می باشد. این شرکت در بازار تلویزیون نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده است و در این ویدیو نگاهی به تلویزیون هوشمند 50 اینچی X-Vision 50XYU715 می اندازیم تا ببینیم در مقایسه با سایر رقبا چه حرف هایی برای گفتن دارد. .

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

در مورد طراحی هم باید گفت که امروزه تقریباً همه تلویزیون ها از طراحی کاملاً یکسانی استفاده می کنند و اگر به بدنه نگاه کنید نمی توانید نام برند را حدس بزنید. این تلویزیون ایکس ویژن نیز از طراحی ساده و مدرنی برخوردار است و از این نظر در مقایسه با رقبا هیچ نقطه ضعفی ندارد. X-Vision به طور خاص کنترل از راه دور را در نظر گرفته است و طراحی آن نسبت به مدل های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است.

در این ریموت کنترل تعدادی دکمه اختصاصی به عنوان مثال وجود دارد که می تواند به دکمه های مرتبط با فیلمبرداری و خدمات فیلیمو اشاره کند. با فشار دادن دکمه با نماد ماوس می توانید از ریموت به عنوان ماوس استفاده کنید. علاوه بر این، این کنترل از راه دور از نوع بلوتوثی است، بنابراین لازم نیست قبل از استفاده آن را مستقیماً روی تلویزیون نگه دارید.

اما در نهایت طراحی تلویزیون و ریموت کنترل های آن هر چقدر هم که جذاب باشد جای کیفیت صدا و تصویر را نمی گیرد. این تلویزیون از وضوح 4K پشتیبانی می کند و نباید پشتیبانی از استاندارد HDR را فراموش کنیم. به نظر می رسد تلویزیون X-Vision 50XYU715 به طور پیش فرض کنتراست و تراکم رنگ زیادی دارد که در قسمت سفارش می توانید به راحتی آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید.

X-Vision از دو بلندگوی 10 واتی برای این تلویزیون استفاده کرده است که نمی توان انتظار زیادی از این دو بلندگو داشت، اما در کل کیفیت بدی ندارند. اما اگر کیفیت صدا واقعا برای شما مهم است، بهتر است از یک آمپلی فایر برای این منظور استفاده کنید. پنل استفاده شده از نوع IPS LCD نیست بلکه بر اساس تکنولوژی LED ساخته شده و زوایای دید خوبی را ارائه می دهد. تا آن زمان، نباید فراموش کنیم که به یک رابط کاربری خوب ارتقا دهیم، که عموما جذابیت آن را دو چندان می کند.

در پشت تلویزیون 3 پورت HDMI و 2 پورت USB وجود دارد و از این نظر مشکلی نخواهید داشت. می‌توانید به راحتی این کار را از فروشگاه تلویزیون داخلی، فروشگاه Google Play و App Market برای نصب برنامه‌ها انجام دهید. به همین دلیل است که می توانید برنامه ای را که دوست دارید در حداقل یکی از 3 فروشگاه پیدا کنید.

XXUU715 یک تلویزیون خوب با ویژگی های جذاب است که از محبوبیت بیشتری نسبت به مدل های قبلی برخوردار است. اما در نهایت به دلیل تنوع بسیار زیاد در بازار تلویزیون، باید با توجه به نیاز و بودجه خود بهترین مدل را انتخاب کنید. هم اکنون با پرداختی حدود 13 میلیون تومان می توانید این تلویزیون فوق العاده را از فروشگاه ای بی سی مگ خریداری کنید. اگر می خواهید تمام ویژگی ها، نقاط قوت و ضعف این محصول را بدانید، به شما توصیه می کنیم این ویدیو را فراموش نکنید.

ای بی سی مگ مگ تلنت بستری برای کشف، تامین مالی و ترویج استعدادها در تولید محتوای ویدئویی است. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگ در «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند.

ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، مهارت، انگیزه و تمایل به ساختن یک فیلم را دارید، به ای بی سی مگ مگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا