هنر و سینما

کارگردان گودزیلا در برابر‌ کنگ صحنه‌های کافی برای یک فیلم پنج ساعته دارد


گودزیلا در مقابل آدام وینگارد کارگردان کنگ گفت که نمایش کافی برای ایجاد نسخه پنج ساعته فیلم وجود دارد ، اما او از نتیجه نهایی خوشحال است.

آدام وینگارد فاش کرد که به اندازه کافی عکس گرفته است تا یک فیلم پنج ساعته درباره دنیای حیوانات غول پیکر بسازد. گودزیلا در مقابل کنگ روی پرده است و فروش خوبی در گیشه هالیوود داشته است.

تنها در ایالات متحده ، این فیلم از مارس 2020 رکورد بهترین افتتاحیه هالیوود را به نام خود ثبت کرده است. دیدن نمایش هایی که در نسخه پایانی فیلم نیستند ، و اتفاقا عکس های بیشتر حذف شده در نسخه طولانی ، همیشه جالب است. فیلم پیشرفته تر خواهد بود

در حالی که هنوز هیچ نسخه زنده ای از ویدئو منتشر نشده است ، تصاویر مختلف حذف شده وجود دارد ، برخی از آنها منتشر شده اند و برخی هنوز آنها را ندیده ایم. در یکی از این صحنه های حذف شده ، ظاهر محترم آکیرا تاکارادا ، بازیگر سریال گودزیلا ، در فیلم گودزیلا در سال 2014 دیده می شود.

گودزیلا در مقابل کنگ

جای تعجب نیست که Godzilla در مقابل. کنگ ، اما متأسفانه به نظر نمی رسد نسخه طولانی تری از فیلم با محتوای بیشتر وجود داشته باشد. آدام وینگارد در مصاحبه با مجله Den of Geek گفت که می تواند نسخه طولانی مدت فیلم را ایجاد کند. با این حال ، او به آن علاقه ای ندارد و از آخرین نسخه آن کاملاً راضی است.

وی گفت: “مطمئناً صحنه هایی وجود دارد که می توانید نسخه پنج ساعته فیلم را بسازید ، اما ساختن فیلم طولانی تر از بسیاری جهات آسانتر از ساختن فیلم کوتاه است.” “برای من ، این نسخه بهترین کار را می کند و من دلیلی برای انتشار نسخه طولانی تر نمی بینم.”

وینگارد برخی از نکات را در نسخه طولانی تر برجسته کرد و خاطرنشان کرد که لنس ردیک نقش کمتری در نسخه نهایی ایفا می کند. و در نهایت ، وینگارد گفت که می خواهد فیلم دو ساعت یا کمتر باشد و محتوای حذف شده اغلب با بقیه فیلم مطابقت ندارد.

تماشای داستان جدید و بازیکنان Godzilla vs بازیکنان واقعا جالب است. کنگ جسیکا هانویک ، ستاره مشت مشت آهنین که در فیلم Godzilla vs. کنگ و حتی در مصاحبه ای در سال 2020 گفت. با این حال ، او در هیچ جایی در فیلم دیده نمی شود. مطمئناً لحظات کوتاه آخرین نسخه گودزیلا در برابر کنگ بر روی جانوران غول پیکر متمرکز شده است.

امیدواریم نسخه طولانی تری از فیلم یا برخی از تصاویر حذف شده به رسانه های خانگی برسد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا