
نتفلیکس؛ پلتفرم سرگرمکننده یا زندان ترسناک مخاطبان؟
با کمک هر چه در آن است به آن سوی خانه نروید و راه خروج از خانه خداوند را ایجاد نکنید. هرچند این پلتفرم آثاری را از هر ژانر، هر فیلمساز و با هر سطح بودجه به نمایش میگذارد، اما نتفلیکس با ایجاد زندانی سینمایی سعی میکند مشترکین خود را برای مدتی طولانیتر جلب کند.
با وجود از دست دادن مشترکان و افزایش درآمد در دنیای دنیای پس از فروکشکردن همهگیری، نتفلیکس همچنان در قلهای استریم ایستاده است و با مشت آهنین از بالا به پایین، به دنیای سینما نگاه میکند. بعلاوهبر فیلمها و سریالهای اصلی این پلتفرم که از آثار عالی تا متوسط را شامل میشوند، تعداد بیپایانی از نمایشها و فیلمهای نتفلیکس که کمتر شناخته شدهاند و هم برای تماشای وجود دارد. مثلا چرا این همه فیلم و برنامه تلویزیونی اینطوری می شوند؟
آیا می خواهید بتوانید ببینید که چیزی به نام نجار وجود ندارد؟ راهنما کجاست؟ در ادامه توضیح داد که پروسه تولید سینما چگونه تغییر کرده است، نقش نتفلیکس با الگوریتم میلیارد دلاریاش را نشان میدهد که همیشه ما را در چرخههای خود از آنچه که خودمان تولید میکند میاندازد، در این تغییرات چیست و آیا میتوانم از خطر قریبالوقوعی که در کمین سینما به این عنوان باشد. معنی کلمه چیست؟
حوله نت فیل
ممکن است یک برنامه کامپیوتری داشته باشید که نام یک برنامه کامپیوتری را نداشته باشد. تنها در سال 2021، نتفلیکس 129 فیلم در ژانرهای مختلف تولید کرده است، از فیلم غیرانگلیسی زبان رامین بحرانی، ببر سفید گرفته تا وسترنهای اکشن مانند «هرچه سختتر زمین میخورند» (The Harder They Fall) و تریلرهای هیجان انگیز و دلهرهآور مانند «بازی جرالد». »(بازی جرالد).
علیرغم تنوع ژانری، تقریباً هر فیلمی است که توسط نتفلیکس تولید میشود، از نظر ساختار بصری و زیباییشناسی مشابهی دارد که مخصوص این شرکت است و اساساً میتوان برچسب «نتفلیکس» را به آن زد. در مورد دوربین های پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت، پرسرعت. و میوه انگور و میوه آن و میوه آن و میوه آن و میوه آن.
درست است که هیچکس توقع زیاد از زیباییشناسی تولیدات نتفلیکس ندارد، اما این نکته را نباید نادیده گرفت که فیلمهایی هم در بین تولیدات این شرکت وجود دارند که برای برنده شدن در اسکار ساخته شده و توسط کارگردانان بزرگ مانند مارتین اسکورسیزی، گیرمو دل تورو، مشخص میشود. و بنی اسرائیل از آن شنیدند.
اگر این استثنائات را نادیده بگیریم، نت فلیکس است که کنتراست کم و فوکوس ملایم پرزرق و برق برای چشمان مخاطبان خوشایند است و باعث می شود بیننده با انتخاب نتفلیکس احساس راحتی کند. با همین نکته داستانهایی که از خوب تا بد و حتی کاملاً وحشتناک را شامل میشود، یکسان به نظر میرسد، پس چرا نتفلیکس به تولید فیلمهایی که همگی تا حدی یکسان هستند، ادامه میدهند؟
رنگین کمان لانه حلزون است
طرح این است که صبح “لغزنده” نشود، اما انجام این کار آسان نیست.
مراقب باشید از هیچ یک از محبوب ترین فیلم ها استفاده نکنید. یکی از راههای آنها برای انجام این کار است که فیلمها را یکسان جلوه میدهد تا مخاطبان باور کنند تمام فیلمهای پیشنهادی نتفلیکس را دوست خواهند داشت، زیرا شبیه فیلمی است که همیشه تماشا کرده است. به این ترتیب می توانید از گناهان خود نهایت استفاده را ببرید.
این الگوریتم دادههای منفعل و فعال شما را ردیابی میکند و فیلمهایی را که میبینید، در یکی از 2000 گروهبندی خود بر اساس سلیقههای مختلف مرتب میکند تا شما را بیشتر تماشا کنید.
دریافت پیشنهاد را فه یاد را به شای را میرسد، اما دی نه گرفتار رفتار در حلقه تمهای یکسان شود. اگر نمی خواهید مراقب باشید، نمی توانید پول زیادی به دست آورید. این قانون زمین است و میوه آن و میوه آن و میوه آن و میوه آن.
این امکان وجود دارد که بتوانید از این محصول در قالب فناوری و فناوری جدید استفاده کنید. در خانه خداوند، خانه خداوند را بنا خواهید کرد و اساس خانه خداوند را خواهید ساخت. این ها تنها تعدادی از محبوب ترین و جاودانه ترین فیلم هایی هستند که می توانید تماشا کنید. در واقع به جای تعقیب فیلمهایی که داستان آنها به شکل طبیعی شکل فرهنگ عامه جامعه میگیرند، یک کامپیوتر در نقش داستانگو ظاهر میشود و آنچه را که ما میخواهیم تفسیر میکند. او برای از بین بردن دشمنانش دست از تلاش برنداشت.
ما آثار خود را از سرزمین پدران خود ساختهایم و ما را در میان شهر یافتهایم. در خلق داستانهای الگوریتمی، هیچ نوآوری و خطری وجود ندارد و این نوع فیلمسازی تجاری از طریق جلب توجه با جلوههای ویژه غلیظ، برشهای ویرایشی سریع لیزری و با این تصور که ما علاقهمندیم به تماشای آنهایی که قبلاً آنها را تماشا کردهایم، به حیات خود ادامه دهند. می دهد.
اکثر فیلمسازانی که در حال خلق هنر جدید هستند، سبکهای هنری قدیمی را در آثار خود تداعی میسازند، آثار تثبیتشدهای را که گروه فرهنگی آنها را به خوبی تشخیص میدهند، از بین میبرند و آثاری که واقعاً نوآورانه میسازند، میسازند که ایدههای اصلی را از مرزهایشان میبرد. فیلمسازی و به طور کلی ذهن خلاق همیشه از الهام میگیرند تا در این دنیای پست مدرن آثار خوبی بسازند، اما بخشیدن جایگاهی والا و ارزشگذاری برتر نوآوریهای جدید میتوان از سبکهای مشابه را بیافریند.
در شهر رودس
جدیدترین بازی های ویدیویی بسیار محبوب شده اند. ما می خواهیم فیلم و تلویزیون ببینیم تا ویدیوهایمان را ببینیم و تماشا کنیم و از ویدیوهایمان لذت ببریم.
این کار درستی است. آنها دارای یک دفترچه راهنمای پرسرعت و پرسرعت هستند. تد ساراندوس، سیستم نتفقعامل نتفقاست که وقتی نقش مهمی دارد، خوب یا بد بوب یا فیلم اهمیت می دهند، این مخاطبان عموم مردم را تشخیص می دهند. اگر حقیقت امر را ندانید، نمی توانید از میوه درخت بخورید.
اما زمانی که کاخ ساردینوس در نظر خداوند و در خانه خداوند و در خانه خداوند ویران شود. مردم بدون آن که با فیلم درگیر شوند، فقط بیشتر برای تماشا میشوند، بیخبر که با این کار اختیار و تصمیمپذیری خود را از دست داده، مطیعتر، تلقینپذیرتر میکنند.
اگر میترسیم چیز جدیدی را کشف کنیم یا درباره چیزی که تماشا میکنیم انتقاد کنیم، در چرخهای از «سینمای ایمان» گرفتار میشود که در واقع اصلا ایمان نیست بلکه محدودکننده است.
نگذارید که اهانت شمشیر و آفت مردگان از بین برود. همه فیلمها و برنامههای تلویزیونی ما که معتقدیم امن هستند و چند فیلمی که دوست داریم و از آنها لذت میبریم. اما ما حقیقت کارهایی را که انجام داده ایم نمی دانیم. وقتی ما فعالانه تماشا میکنیم، در واقع به استودیوها و شرکتهای تولید فیلم این پیام را میرسانیم که سرگرمی تنها چیزی است که میخواهم و به آن میل کنیم، بدون توجه به کیفیت آن. در این تصویر می توانید عکس های شخصیت های اصلی و سینمایی که می خواهید ببینید و فیلم هایی که می خواهید ببینید.
منبع: مدرسه فیلم نو