آشپزی

طرز تهیه سالاد بروکلی و سیب خوشمزه و ساده


اگر از خوردن وعده های غذایی تکراری خسته شده اید، اگر دوست دارید غذاهای سبک و آسان تهیه کنید و حتی اگر گیاهخوار هستید، سالاد بروکلی برای شما مناسب است. ترکیب بروکلی و سیب ممکن است برای شما جالب نباشد. اما اگر دوست دارید طعم های جدید را امتحان کنید، ممکن است هنگام خوردن این سالاد از طعم جالب آن شگفت زده شوید! در این مقاله از آموزش تصویری آشپزی ای بی سی مگمگ طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و سیب را به شما آموزش می دهیم که چند دقیقه طول می کشد تا برای شما آماده شود.

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و سیب

سالاد بروکلی و سیب

کلم بروکلی سرشار از ویتامین است و خوب است آن را در رژیم غذایی خود بگنجانیم. ترکیب انگور و سیب در این سالاد باعث تحریک جوانه های چشایی می شود.

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و سیب

مخلوط کردن

  • کلم بروکلی: یک عدد
  • سیب قرمز: نصف عدد
  • هویج رنده شده: یک عدد
  • پیاز قرمز متوسط: یک عدد
  • آجیل خرد شده: 2 مثقال
  • ماست: شرط
  • سس مایونز: یک قاشق غذاخوری
  • انگور: یک قاشق غذاخوری
  • نمک و فلفل سیاه: هر کدام یک قاشق چایخوری

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و سیب

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و سیب

1.
برای تهیه این سالاد خوشمزه ابتدا کلم بروکلی را مطابق تصویر خرد کرده و با محلول ضدعفونی کننده کاملا بشویید و کنار بگذارید.

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و سیب

2.
در این مرحله سیب ها و پیازها را مانند تصویر به صورت ریز خرد کرده و کنار می گذاریم.

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و سیب

3.
در این مرحله کلم بروکلی شسته شده، سیب، پیاز قرمز، هویج خرد شده، کشمش و نارگیل خرد شده را به غذای مورد علاقه خود اضافه کنید.

طرز تهیه سالاد کلم بروکلی و سیب

4.
در آخر سس مایونز، نمک و فلفل سیاه را به بقیه سالاد اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. سالاد آماده و خوش رنگ را به مدت یک ساعت در یخچال قرار دهید تا طعم مواد له شود.

ای بی سی مگمگ استعداد بستری برای یافتن، کسب و ارتقای استعدادها در تولید محتوای ویدیویی. پلتفرمی برای افراد با قابلیت ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر». افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگپول دریافت می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، مهارت، توانایی، انگیزه و اراده لازم برای ساختن یک فیلم را دارید، با ای بی سی مگمگ تلنت همراه باشید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگمگ تلنت

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا