هنر و سینما

تریلر سریال نُه غریبه‌ی کامل با بازی نیکول کیدمن را تماشا کنید


تریلر جدید “نه غریبه کامل” با بازی نیکول کیدمن جزئیات بیشتری از داستان و دنیای این سریال مرموز را فاش می کند.

شبکه Hulu قصد دارد مجموعه ای با همین نام را در چند ماه آینده بر اساس کتاب محبوب “Not a Stranger Stranger” با بازی نیکول کیدمن ، لوک ایوانز و سامارا ویوینگ منتشر کند. تریلر جدید سریال The Lengkap Nine Strangers بسیار جذاب به نظر می رسد و فضای مرموز این اثر را کاملاً منعکس می کند.

هیچ غریبه ای در مورد نه استرالیایی با زندگی متفاوت وجود نداشت. برای ده روز “وقف کامل ذهن و بدن” آنها به مکانی به نام خانه صلح رفتند ، جایی که مدیر آن یک زن عجیب روسی (با بازی نیکول کیدمن) به نام ماشا بود. همه چیز در ابتدا خوب به نظر می رسد ، اما اکشن تدریجی و پر از رنگ و بو است و این آغاز یک داستان غیر منتظره و هیجان انگیز است.

نیکول کیدمن علاوه بر بازی با دیوید ای کلی ، لیان موریارتی ، جاناتان لوین و استیو هاتنسکی به عنوان تهیه کننده اجرایی ، در خلق نه ناشناخته نیز مشارکت داشته است. جاناتان لوین همچنین مدیریت همه زمینه های این مینی سریال هشت قسمتی را دارد که در دنیای تلویزیون و سریال سازی متداول است.

در سال های اخیر ، نیکول کیدمن و تیمش استعداد و مهارت بالایی در فیلمبرداری از محبوب ترین و محبوب ترین صحنه های جنایی و داستانهای هیجان انگیز از مجموعه “دروغ های بزرگ بزرگ” و “فروپاشی” نشان داده اند. فصل اول دروغ های کوچک کوچک تقریباً به یک قسمت تلویزیونی تبدیل شد و در فصل جوایز این بازیگران توجه آنها را به خود جلب کرد. اکثر بینندگان این سریال پیش بینی می کنند که سریال Nine Strangers احتمالاً موفقیت های زیادی نیز خواهد داشت و با استقبال خوب طرفداران این سریال روبرو خواهد شد.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا