هنر و سینما

۸ نکته درباره‌ی خانه‌ی گوچی؛ درامی جنایی با حضور لیدی گاگا و آدام درایور


مجموعه فیلم های “خانه گوچی” ریدلی اسکات قرار است به زودی اکران شود. 8 ایده جالب زیر را در مورد این فیلم بخوانید.

Gucci House جدیدترین و بزرگترین مجموعه تلویزیونی به کارگردانی ریدلی اسکات است که بر اساس داستان واقعی خانواده گوچی (طراح مد) و بر اساس کتابی با همین نام ساخته شده است. این فیلم به زندگی واقعی پاتریشیا ریگانی و مائوریزیو گوچی اختصاص دارد و زندگی درخشان آنها را روایت می کند. اسکات سعی کرد در رابطه با این دو فیلمی بسازد که منجر به خیانت و مرگ گوچی در 1995 شد ، اما پس از چندین شکست ، انتقال و تلاش برای ساختن فیلم ، خانه گوچی آماده بیرون رفتن در پایان امسال است.

با توجه به عکس ها و اخبار این ویدیو که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است ، به نظر عجیب می آید. آنچه اکنون می دانیم این است که ستاره هایی مانند لیدی گاگا و آدام درایور با بهترین لباس و ظاهر فضایی دهه 80 و 90 داستانهای جالبی را برای ما به ارمغان خواهند آورد. اما نکات جالب دیگری در مورد این مجموعه وجود دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

1. خانه گوچی بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است

لیدی گاگا در خانه گوچی

این فیلم داستان عاشقانه تراژدی پاتریشیا راجانی و مائوریتزیو گوچی ، نوه های بنیانگذار پادشاهی مد گوچی را دنبال می کند. او و همسرش در سال 1973 ازدواج کردند و 12 سال زندگی مرفه ای را گذراندند و پاتریشیا به چهره ای محبوب در جامعه تبدیل شد و مائوریتزیو در خانه مد با نامی درخشان که از خانواده اش نوشته شده بود ، مردی قدرتمند شد.

مائوریتزیو پس از بیش از چند دهه زندگی مشترک ، راهی سفری طولانی شد و دیگر برنگشت. معلوم می شود که همه اینها یک فریب است. مائوریتزیو سفر زیادی نکرد اما همسرش را به زن کوچکتر واگذار کرد. پس از شش سال ناآرامی ، این زوج طلاق گرفتند. یک سال بعد ، پاتریشیا دچار تومور مغزی شد. سه سال بعد ، مهاجمی که توسط راجانی استخدام شده بود ، مائوریزیو را در محل کار خود کشت. با این حال ، خانواده راجانی بعداً گفتند که تومور مغزی پاتریشیا شخصیت او را کاملاً تغییر داده است و او نمی تواند خوب و بد را تشخیص دهد.

راجیانی که پس از این حادثه به بیوه سیاه مشهور شد ، در سال 1998 به دلیل توطئه و مشارکت در قتل شوهر سابق خود به 29 سال زندان محکوم شد. او در سال 2016 آزاد شد و اکنون زنده است و اکنون خوب است.

بر اساس کتاب خانه گوچی ؛ خانه گوچی: داستان لمس کننده قتل ، حماقت ، غرور و حرص (2001) ، نوشته سارا گای فوردن و نویسندگی روبرتو بنتیگنا نوشته شده است.

2. شایعات بازی آنجلینا جولی و لئوناردو دی کاپریو در سریال Gucci Home

آنجلینا جولی و دی کاپریو

اسکات سالها بود قصد داشت یک فیلم تاریخی بسازد و در سال 2006 اکران شد. او می خواست پروژه را با فیلمی با بازی آندره آ برلوف و آنجلینا جولی (در نقش پاتریشیا) و لئوناردو دی کاپریو (به مائوریزیو) رئیس آن شروع کند. به دلایل مختلف ، فیلم هرگز فیلم نشد ، اما به نظر می رسید در ذهن اسکات باقی مانده است. در سال 2012 ، دختر ریدلی ، جردن اسکات ، به عنوان مدیر گروه روی صحنه رفت و برای بازی در نقش پاتریشیا به پنه لوپه کروز روی آورد.

واضح است که این فیلم تا سال 2016 موفق نبود ، زمانی که وونگ کار وای کارگردانی آن را بر عهده داشت و چارلز راندولف به همراه برلوف نویسندگی کردند و مارگو رابی در نقش پاتریشیا انتخاب شد. همین اتفاق برای وانگ هم افتاد.

در نوامبر 2019 ، فیلم دوباره در دست ریدلی اسکات قرار گرفت و فیلمبرداری ، تنظیم و مراحل دیگر را آغاز کرد. در مراحل اولیه ، وی لیدی گاگا را به عنوان بازیگر انتخاب کرد و اولین بازیگری بود که پس از بازی در فیلم “ستاره ای متولد می شود” ساخته بردلی کوپر که برنده جایزه اسکار بهترین آهنگ اصلی برای “کم عمق” شد. (کم عمق) برنده آن شد و همچنین نامزدی بهترین بازیگر زن را دریافت کرد ، که توسط اولیویا کلمن قبل از “مورد علاقه” برنده شد.

3. خانه گوچی دارای ستارگان و بازیگران فوق العاده ای است

لیدی گاگا

لیدی گاگا به تعدادی از افراد مشهور مشهور ، از جمله آدام درایور ، برای گوچی ، دوبار نامزد اسکار پیوست. از بازیگران آن می توان به آل پاچینو در نقش آلدو گوچی ، جارد لتو در نقش پائولو گوچی ، جرمی آیرونز و رودلفو گوچی و کامیل کوتین در نقش پائولا فرانچی و سلما هایک ، جک هوستون و ریو کارنی اشاره کرد.

عکاسی این سریال در فوریه 2020 آغاز شد و اسکات و بازیگران در منطقه ای زیبا در ایتالیا عکس گرفتند تا داستان جذاب گوچی را ثبت کنند.

4- خانواده گوچی از نحوه بیان آن رضایت ندارند

ال پاچینو و لیدی گاگا

در حالی که منتقدان ، بازیگران و مردم از ساخت این داستان بسیار خوشحال و هیجان زده بودند ، گروهی مانند خانواده واقعی گوچی از روند داستان بسیار ناراضی بودند.

خانواده گوچی از زمان شروع پروژه به وضوح اعلام کرده اند که از آنها حمایت نخواهند کرد. در سال 2009 ، گزارشی منتشر شد که نشان می داد خواهرزاده مائوریتزیو ، پاتریشیا گوچی ، به یک روزنامه ایتالیایی گفته بود که احساس می کند توسط جیانا فاسیکیو ، همسر اسکات و یکی از تولید کنندگان ، مورد تمسخر و خیانت قرار گرفته است که قبل از راه اندازی این سریال به ملاقات با خانواده گوچی اعتراف کردند. به عنوان توصیف ساده ای از زندگی آنها

این رسوایی در چند سال کاهش نیافته است و در سال 2021 این رجینا بود که علیه فیلم و مهمتر از همه خود لیدی گاگا صحبت کرد. در ماه مارس ، Regiani واقعی گفت که از اینکه گاگا هرگز با او در تماس نبوده و هرگز قبل از گرفتن عکس از خانه گوچی او را ملاقات نکرده است ، ناراحت است.

راجیانی به خبرگزاری ایتالیایی گفت: “در واقع ، من ناراحت هستم که لیدی گاگا بدون توجه و حسی فیلم جدید ریدلی اسکات را بازی می کند تا به استقبال من بیاید ، زیرا این بازیگر باید نقش خود را به خوبی بشناسد.” من هرگز پول در نمی آورم و چیزهای مادی برایم مهم نیست. “این مسئله احساس خوب و احترام است.”

یک ماه بعد ، پسر عموی پاتریشیا گوچی دوباره علیه این پروژه صحبت کرد. او در مورد خانواده خود گفت: “هالیوود اطلاعات خانواده را برای سود می دزدد.” خانواده ما هویت و زندگی خاص خود را دارد. ما می توانیم در مورد هر چیزی صحبت کنیم ، اما محدودیت هایی داریم که نباید از آنها عبور کرد. “

به گفته پاتریشیا ، او هنگام تماس با همسر ریدلی اسکات ، جیانا فاشیو ، پاسخی دریافت نکرد تا نیت فیلم را بهتر درک کند. پاتریشیا گفت که در اوایل دهه 2000 ، فاسیو وقتی فیلم دیگری را فیلمبرداری کرد ، که بر اساس نقشهای پدرش ، پائولو و پدربزرگ ، آلدو ، در مورد خالق مارک جهانی بود ، ملاقات کرد. این واقعیت که تیم خانگی گوچی در فیلم جدید با خانواده ارتباط برقرار نکرده است ، فقط بر نگرانی های آنها افزود.

یکی از بزرگترین نگرانی های پاتریشیا گوچی درباره فیلم جدید اسکات بازیگران آل پاچینو و جارد لتو در نقش آلدو و پائولو گوچی است. به گفته وارثان گوچی ، پدربزرگش ، مانند همه گوچی ها ، مردی خوش تیپ با چشمانی بلند و آبی عمیق بود. نقش او را آل پاچینو بازی می کند که قد چندانی ندارد و در تصویر به شکل چاق ، کوتاه ، کوتاه و بسیار زشت نشان داده شده است. گوچی فکر می کند این شرم آور است ، زیرا آل با پدربزرگ آنها بسیار متفاوت است. او علاوه بر پاچینو ، از لتو که در عکس موهایش رنگ شده و لباس بنفش بنفش بنفش دیده می شود ، شرمساری و کینه ابراز کرد.

5. داریوش وولسکی ، عکاس خانه گوچی ، آن را فیلمی پر از آب گران قیمت می نامد

آدام درایور و لیدی گاگا

به گفته داریوش وولسکی ، عکاس خانه گوچی ، که در مصاحبه ای با تیم فیلم صحبت کرد ، عواملی که باعث شد لوله آب قبل از شروع فیلمبرداری روی فیلم قرار بگیرد.

او در مورد خانه گوچی می گوید: “این کمی متفاوت خواهد بود ، زیرا مد دهه 80 و 90 را به نمایش می گذارد.” من هنوز در تلاش هستم تا چیزی را برای نشان دادن آن دوران پیدا کنم. دهه 1980 دوران خاصی نبود. دنیای مد یا نمایشی چندان جالب نبود. “شما به کت ها و لباس ها و چیزهای بزرگ نگاه می کنید و در نهایت به یک فیلم خنده دار ، خنده دار و با آن هم مانند یک فیلم پر از آب می رسید.”

6. جانت یتس ، طراح لباس برنده اسکار ، ظاهری گاه به گاه در فیلم به نمایش می گذارد

ایجاد لباس لیدی گاگا

ییتس ، که برای کار خود در زمینه گلادیاتور به کارگردانی ریدلی اسکات ، اسکار دریافت کرد ، اولین انتخاب فیلمساز در طراحی لباس بود و مهارت های فوق العاده ای در طراحی فصول مختلف نشان داد.

ییتس مسئول طراحی لباس فیلمهای دیگر اسکات ، از جمله “همه پولهای جهان” ، “گانگستر آمریکایی” ، “رابین هود” و “مریخی” بود. خبر دیگر این است که این چهاردهمین قسمت از آخرین دوئل است ، بنابراین هیچ کاری نمی تواند در این مورد انجام دهد.

7. کسب و کار تولید فیلم به تازگی بسته شده است

با تشکر از لیدی گاگا از مردم ایتالیا

پس از ظاهر شدن در ایتالیا در فوریه ، تولید خانه گوچی در 9 مه آغاز شد و لیدی گاگا در حساب توییتر خود یک پیام ویژه تشکر از کشور و مردم به اشتراک گذاشت.

این ستاره نوشت: “من می خواهم از تمام ایتالیا تشکر کنم که در طول فیلمبرداری این ویدئو مرا تشویق کردند. من شما را در آغوش می گیرم و می بوسم ، به شما می گویم که همه شما باور دارید ، به محل تولد من ، کشور مبتنی بر سخت کوشی و کار من ایمان دارید. خانواده. ”امیدوارم باعث افتخار شما باشم. خوشحالم که ایتالیایی هستم. “

این ویدئو در حالی در سراسر ایتالیا تهیه شده است که از دستورالعمل های ایمن در مورد ویروس کرونا ، از جمله سفر به رم ، کوه های آلپ ایتالیا در دره اوستا ، فلورانس ، دریاچه کومو و میلان استفاده کرده است ، بنابراین از همه مردم این کشور لیدی گاگا تشکر می کنیم.

8. خانه گوچی امسال به نمایش گذاشته می شود

تاریخ انتشار Gucci House

خانه گوچی ، که به نظر می رسد عکاسی خود را خیلی سریع به پایان رسانده است ، در 24 نوامبر در روز شکرگزاری راه اندازی می شود.

در حالی که فیلم جدید MGM دارای یک فیلم اختصاصی برای پخش است ، قرارداد جدید با Paramount Plus اجازه می دهد که همان فیلم در پلتفرم های گاه به گاه پخش ، از جمله خانه گوچی ، نمایش داده شود.

منبع: Indiewire

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا